info@capitolreport.org
ویدیو

آیا جنگ بزرگ بعدی، بین کشورهای اسلامی است؟

📋خلاصه

در این ویدیو، من به بررسی احتمال وقوع جنگ در آینده، نه بین آمریکا و جمهوری اسلامی، بلکه بین کشورهای اسلامی پرداخته‌ام. با توجه به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، به نظر می‌رسد که با کاهش نقش آمریکا در تأمین امنیت کشورهای خلیج فارس، تنش‌ها بین کشورهای اسلامی ممکن است افزایش یابد. اگرچه آمریکا و جمهوری اسلامی به دنبال تفاهم‌نامه‌ای هستند که ممکن است به خروج آمریکا از منطقه منجر شود، این می‌تواند به معنای آغاز درگیری‌های جدید در منطقه باشد. من در این ویدیو به تحلیل وقایع جاری پرداخته‌ام، از جمله حملات جمهوری اسلامی به کشتی‌ها در آب‌های عمان و واکنش‌های احتمالی آمریکا. همچنین به نقش کشورهای عربی و اسلامی در سیاست‌های داخلی آمریکا اشاره کرده‌ام و نفوذ افرادی با پیشینه اسلامی و انقلابی در ایالات متحده را بررسی کرده‌ام. این نفوذ می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای بر سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکا داشته باشد. همچنین، به تحلیل رفتارهای ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری‌اش پرداخته‌ام و چگونگی تعامل او با کشورهای عربی و خروج او از برجام را بررسی کرده‌ام. ترامپ در مواجهه با کشورهای اسلامی و عربی، سیاست‌های خاصی را دنبال کرده که هدف آن مهار نفوذ جمهوری اسلامی و حفظ منافع آمریکا بوده است. در نهایت، به این نکته پرداخته‌ام که اگر کشورهای اسلامی به توافق نرسند و به جنگ داخلی کشیده شوند، این می‌تواند به نفع آمریکا باشد، چرا که بسیاری از منابع و توجهات کشورهای اسلامی به جای دخالت در سیاست‌های داخلی آمریکا، معطوف به درگیری‌های داخلی خود خواهند شد. این یک سناریوی پیچیده است که نیازمند توجه و تحلیل دقیق‌تری است. در ادامه ویدیو، به مسائل دیگری همچون نفوذ و تأثیر کشورهای اسلامی در اروپا و آمریکا، و چالش‌های پیش روی این کشورها در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی پرداخته‌ام.

📝متن کامل

جنگ بعدی بین آمریکا و جمهوری اسلامی باشه. من فکر می‌کنم که جنگ بعدی احتمال داره بین کشورهای اسلامی صورت بگیره جایی که کسی انتظارشو نداره. الان اتفاقاتی که داره در خاورمیانه میفته شما باید نگاه کنید که آمریکا یک کشوری بوده که برای مدت طولانی امنیت کشورهای حوزه خاشی خلیج فارس رو تأمین می‌کرده در مقابله جمهوری اسلامی و الان یه گزینه‌ای روی میز وجود داره با تفاهم‌نامه‌ای که آمریکا و جمهوری اسلامی دارن به دنبالشند که اگر در یک احتمال غیرممکن این تفاهم‌نامه به توافق‌نامه نامه منجر بشه و یک قرارداد بین دو کشور منعقد بشه آمریکا از منطقه خارج خواهد شد و این همون چیزیه که خیلیا انتظارشو ندارن خاورمیانه مثل یک ساختمونیه که الان مدیر ساختمونیش میگه دیگه به من ربطی نداره و خودتون دعواتونو با همدیگه می‌تونید حل و فصل کنید خب همسایه‌ها به جون هم خواهند افتاد صحبت‌هایی که ترامپ کرده در طول چند ساعت گذشته در ترو سوشال اتفاق اتفاقاتی که داره در آمریکا میفته موازی با همین ایده‌ای که جنگ درآورمیانه بخواد زیاد بشه چه اتفاقاتی در آمریکا خواهد افتاد در اونور و نکته مهمم این است که الان در آمریکا می‌بینیم سوسیالیست‌های اسلامی در حال قدرت گرفتن اون چیزی که علیحضرت محمدرضا شاه پهلوی فقیه بهش می‌گفت اتحاد سیاه و سرخ در آمریکا در حال اتفاق افتادنه با حضور برخی از اعضای خانواده‌های انقلابیون اسلامی جمهوری اسلامی که الان در آمریکا نوه‌هاشون اینجا هستن و راه پدربزرگاشونو دارن ادامه میدن با حضور برخی از اعضایی که نایاک ازشون حمایت می‌کنه و بعضاً در تیم جیدی ونس دیده میشن اینا چه معنیی داره چقدر این نفوذ اتفاق افتاده در خاک آمریکا همین الان و چه معنیی خواهد داشت برای مردم ایران چه معنیی خواهد داشت برای اتفاقاتی که داره در ایران میفته به اینا خواهیم پرداخت در این لایو روز پنجه تیر ۲۵۸۵ شاهنشاهی ساعت ۳ و۵یم به وقت واشنگتن دی سی از پایتخت جهان آزاد در آمریکا در خدمتتون هستم با کپیتال ریپورتی دیگه و الان اوضاع و احوال در طول چند ساعت گذشته تنش زیادی در منطقه بوده و در مطبوعات آمریکا در در مورد حملاتی که جمهوری اسلامی انجام داده به یک کشتی باربری و برجکش رو هدف قرار داده جمهوری اسلامی آقای ترامپ میگه حداقل ۴ار تا پهباد شلیک کردن یکیش اصابت کرده به یک کشتی که در آب‌هایمان بوده عمان هیچی نشده بعد از اینکه آمریکایی‌ها بهش یه فشار کوچکی آوردن و آقای ترامپ اگر یادتون باشه تهدیدش کرد که عمان رو به هوا می‌فرسته با آمریکایی‌ها بست و جمهوری اسلامی به شدت الان از عمان شاکیست فوق‌العاده از عمان شاکی‌ست و به خاطر همین هم یک راهی آبی رو که عمانیا در منطقه آبی خودشون باز کرده بودن و صدها کشتی و تانکر مختلف آمریکایی‌ها از اونجا رد کرده بودن رو جمهوری اسلامی بسته است به باد پهپاد برای اینکه تهران می‌خواد مطمئن بشود که این راه بسته میشه و با وجود اینکه عمانی‌ها گفتن که او این خورده است و به خاطر همین که امنیت به هم خورده دیگه هیچکس کشتی از اونجا عبور نمی‌کنن. از موقعی که این حمله صورت گرفته تا الان که من دارم خدمت شما صحبت می‌کنم ۴۱ کشتی مختلف از اون منطقه عبور کردن یا خارج شدن یا داخل شدن. آخرین اطلاعات میگه ۱۰ کشتی هم داخل شدند. به منطقه خاورمیانه که داشتن حالا گفته میشه که اینا مواد فله‌ای می‌بردن به خاورمیانه. ولی این مواد فله‌ای برای چی استفاده می‌شود؟ کی می‌دونه. ۳۱ کشتی هم خارج شدند. تانکرها کشتی‌های باربری یعنی آمریکایی‌ها الان توانستن یک آبراه یک بخششو کامل باز نگه دارن و عبور و مرورو در تنگ هرمز هنوز انجام بدن. برخلاف اون چیزی که سپاه پاسداران داره ادعا می‌کنه. قدرت نظامی جمهوری اسلامی وجود خارجی نداره. اگر شما یک قدرت نظامی باشید که در ۲۱ مایلی نتونید عملیات انجام بدید از خاک خودتونتون اون هتنگه هرمز کلاً ۲۱ مایله ۳۰ و خورده‌ کیلومتر اگر جمهوری اسلامی باید ۴ تا پهباد بزنه کور که یکیش بالاخره برخورد بکنه واضحاً نمی‌تونن از یه سری از فناوریهای روز استفاده کنن که اینا رو ترک کنن اگر قابلیتی این وجود نداره برای جمهوری اسلامی که بخواد یه حمله گسترده انجام بده تمام این کشتی بسیار مورد اصابت قرار بده. نشان‌دهنده ضعفه. بسیار زیادشون در تنگه هرمزه. پس چرا ترامپ داره بازی می‌کنه؟ چرا کار اینا رو تموم نمی‌کنه؟ چرا الان نمیره سراغشون و قال قضیه رو بکنه؟ برای جواب این پرسش باید نگاه کنید به اتفاقاتی که داره میفته در داخل آمریکا و وضعیتی که دانالد ترامپ داره از زمانی که ایشون در دور اول به ریاست جمهوری رسید. آقای ترامپ در سال ۲۰۱۷ بار اول وارد کاخ سفید شد. هیچ کشوری در دنیا انتظار نداشت که ایشون رئیس‌جمهور بشه. غیر از برخی از کشورهای عربی که از مدت‌ها قبل می‌رفتن در برج ترامپ از سال بعضاً ۲۰۱۲ رکوردهاش وجود داره که سران عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر می‌رفتن به برج ترامپ با ایشون دیدار می‌کردن و از ایشون خواهش می‌کردن اون موقع که در انتخابات ریاست جمهوری دور بعدی آمریکا شرکت بکنه. اون موقع آقای میترامنی نماینده جمهوری‌خواهان شکست سختی خورده بود از بارک حسین اوباما برای دور دوم ریاست جمهوریش و آقای اوباما بازگشته بود به کاخ سفید و کسی هم خیلی امیدی نداشت به حزب جمهوریخواه که بتونه هیچ‌وقت دموکراتها رو بیاره پایین. جمهوری‌خواهان وضعشون بسیار خراب بود. آقای ترامپ با درخواست مستقیم بسیاری از این کشورهای مسلمان عربی وارد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و بعضاً معاملات بسیار پرسودی که این کشورها با خانواده ترامپ هستن حتی با آقای جدید کوششنر داماد ایشون در حالی که تقریباً میشه گفت شرکت ایشون ورشکسته بود در نیویورک به خاطر یه سرمایه‌گذاری عظیمی که انجام داده بود روی یک ملکی اگر اشتباه نکنم در خیابون برادوی سیک س شماره ۶۶ که این شماره بعداً گفتن شماره نفرین شدهست چون مدت‌ها می‌خواستن بفروشن این ساختمونو نتونستن عرب‌ها خریدن و یه سرمایه‌گذاریهای عظیمی انجام دادن توی این خانواده و از اونجا به بعد آقای ترامپ وارد انتخابات شد حتی یک ملاقاتی داشت با عبدالفتاح سیسی آقای ترامپ اون موقع که شده بود نماینده حزب جمهوری‌خواه رئیس جمهوری مصر که عبدالفتاح سیسی در نیویورک بود خواسته بود آقای ترامپو ببینه ایشون ملاقات کرده بودن با هم اصلاً قرار بود ۱ دقیقه یه رب دیدار داشته باشه و بعدشم قرار بود هیلاری کلینتونو ببینه اون موقع و اون چیزی که خود آقای ترامپ میگه یه یک رب شد ۲ ساعت هیلارین کلینتونم کنسل کرد عبدالفتاح سیسی بعدش آقای ترامپ یه قدرت مگنتی قدرت مغناطیسی بسیار بزرگی داره همه اینا رو تونسته به خودش جذب بکنه و بعضاً پولای بسیار بزرگی به کمپینش کمک کردن همه این کشورای عربی و اسلامی بعد ایشون وارد شد بر اساس اون چیزی که قول داده بود به خیلی از این کشورها از برجام خارج شد. دلیل اون چیزی که آقای ترامپ از برجام خارج شد برخلاف اون چیزی که خیلیا تحلیل می‌کنن میگن به خاطر اسرائیل بود. به خاطر اسرائیل نبود. کشورهای عربی از برجام شاکی بودن. می‌دونستن جمهوری اسلامی داره می‌نویسه پایان یه مرحله‌ای که می‌تونه بمب اتم بسازه. جمهوری اسلامی بمب اتم می‌ساخت. همه اینا باید می‌رفتن سراغ بمب اتم. راه دیگه‌ای نداشتن و در ضمن اگرم می‌رفتن سراغ بمب کشورهای عربی با واکنش سخت آمریکا روبهرو می‌شدن. بنابراین به جای اینکه خودشون بخوان بندازن در یک مسابقه تسیاحاتی به جمهوری اسلامی یه کاری کردن که آمریکا از پیمان خارج شه و جمهوری اسلامی در وضعیتی قرار بگیره که الان درش حضور داریم. یعنی وضعیتی که جمهوری اسلامی مورد حمله آمریکا قرار گرفته چون رفته دنبال بمب اتم که چارهای مختلف منطقه هم بهش کمک کرد الان یک سری از سیگنال‌هایی که من دارم می‌بینم در سوشال میدیا مثلاً این توییت آخر اپن سورس اینتل رو اگر آرمان جان بذارید که راجع به تهدید اسرائیل به در واقع جمهوری اسلامی قرارگاه خاتملانبیا تهدید کرده است که اگر کشورهای عربی حریم هوایی خودشونو در اختیار هواپیماهای اسرائیلی قرار بدن با واکنش سخت جمهوری اسلامی مواجه میشن. این به چه معنیه؟ یعنی دارن به کشوی عربی میگن که کنترل آسمونتونو باید بدید دست ایران. ما باید بهتون بگیم کی میاد کی میره و کشوی عربی اولاً خودشون توانایی این ندارن که از لحاظ پدافند ضد هوایی با آمریکا یا اسرائیل مقابله کنن. اگه پدافندی هم وجود داره اونجا پدافند آمریکایست پدافند اسرائیلی‌ست و بعد هم فرضاً اگر این کشورا می‌خواستن جلوی اسرائیلو بگیرن که از حریم هواییشون استفاده کنه چه راهکاری دارن؟ چیکار می‌تونن بکنن؟ مثلاً برن سازمان ملل قطعنامه تصویب کنن کاری نمی‌تونن بکنن در مقابل اسرائیل و از خداشونم هست اتفاقاً که اسرائیل بخواد امنیت هواییشونو در اختیار داشته باشه چون حداقل می‌دونن که جمهوری اسلامی بهشون حمله نمی‌کنه آرمان جان صدای من و نکته مهم الان این است که بعد از این تهدیدی که خاتملانبیا داره می‌کنه و تهدیدات دیگری که در این چند مدت سپاه پاسداران انجام داده علیه همه کشورهای عربی شما اگر نگاه کنید از زمانی که انقلاب اسلامی منجلاب اسلامی در ایران به پیرویزی رسیده تمام کشورهای عربی در منطقه به نوعی درگیرش بودن این تفکر که انقلاب باید صادر بشه به کشورهای شی دیگه و همشون شیعی بشن و همشون همون سیستمی رو برن که جمهوری اسلامی داره میره فقط مخصوص منطقه هم نیست داره به آمریکا هم سرایت می‌کنه در آخرین مرحله از این اتفاقات از لحاظ سیاس شهردار نیویورک زورن ممدانی ۲ روز پیش یک سخنرانی داشت در نیویورک اگر این رو شما بگذارید گوش کنید نصف یعنی انگار نماز جمعه تهرانه نصف بیشترش از آیه‌های قرآن استفاده کرد زوران ممدانی و زندگی پیامبر و از سنت اینکه پیامبر خودش یک مهاجر بود از مکه به مدینه مهاجرت کرده بود و بنابراین اسلام دین مهاجر پذیریه پس چرا نباید دولت یه کاری بکنه که مهاجرین بیان در اون منطقه قرار بگیرن و الان مسئله در نیویورک تبدیل شده به یک چیزی که پول قطر امارات متحده عربی و ترینینگ جمهوری اسلامی ترینینگ بعضاً شبکه‌های وهابی در عربستان اینا باعث شدن که خیلی از افرادی که توی این فرقه‌ها بودن در این کالت‌ها در این تفکراتی که یه سری تفکرات کاملاً من درآورده‌ایست از خاورمیانه و ب الهام گرفته بیشتر از شیعه اثنا عشریست خیلیا ممکنه بگوین که امارات متحده عربی چرا امارات متحده عربی هم نقش بسیار بزرگی داشته در همه و امارات متحده عربی هم در این زمینه سابقه زیادی داره که بخواد از اختلافات قومیتی یا اختلافات دینی استفاده کنه در مناطق مختلف دلیلش چیست دلیل فقط مسئله سنتی نیست دعوا سر لحاظ ف ملاست به خاطر اینکه الان سیاست‌هایی که زاران ممدانی در نیویورک داره میاره باعث میشه بخش بزرگی از میلیاردرهای آمریکایی و مخصوصاً اونایی که یهودی هستند از نیویورک فرار کنن برن به سمت ایالت‌های دیگه یا رفتن نیوجرزی ایالت مجاور یا میرن مثلاً خیلی جومب‌تر به فلوریدا ایالتی که خیلی جمهوری‌خواه و آب و هواشم عالیه امکاناتشم زیاده فلوریدا برای اینکه بخواد از نیویورک آدمای مختلف بیاد چرا به خاطر اینکه بخش بسیار بزرگی از این زمین‌ها و ملک‌هایی که الان اونجا هستن دست این میلیارد و دست این یهودیاست. حالا قطری‌ها، اماراتها و جمهوری اسلامی دارن وارد میشن، فشار وارد می‌کنن. این فقط یک جنگ علیه یهودی‌ها نیست. یهودی‌ها اولین خطی هستن که حذف میشن. یعنی به خاطر که در خود آمریکا یا اروپا هم یهودی ستیزی چیزه بعضاً از لحاظ سیاسی بدم نیست برای کسی که می‌خواد در دفتر یک دفتری داشته باشه. یک آفیس داشته باشه در دولت ولی اونا فقط خط اولن اونا میرن و بعد بقیه میلیاردرا باعث میشه تمام ملک‌های بزرگ در خیابون‌های هستی در نیویورک بیفته دست قطریا بیفته دست اماراتیا بیفته دست جمهوری اسلامیچیا که در آمریکا کمم نیستن حالا دیگه از این به بعد به جایی که خیابان فیفت اورونیو دست یهودیا باشه یا دست کاتولیکا باشه دست قطریا خواهد بود دست جمهوری اسلامی چیا حالا از این به بعد تایم اسکور دیگه در دست مسلمونا باشه دیگه حالا مناطق مختلفی که در نیویورک پول درمیاره میره توی دست قطریا و اماراتیا و عربستان سعودی و جمهوری اسلامی و این کار این یک نقشه‌ایه که مسلمانان صدها ساله دارن انجام میدن فقط اگر شما می‌خواید بدونید نتیجهش چی میشه سر بزنید به لندن یکی از شهرهایی که غربی‌ترین نقطه اروپاست یکی از شهرهایی که تا همین ۵۰ شدهست ۶۰ سال پیش در تمام این مدت سردمدار و پرچمدار اصلی فرهنگ غربی بوده. جایی که ما از لحاظ کالچر می‌بینیم هنوز در دنیا تأثیر بسیار زیادی داره. موسیقیش، موسیقی راک رول، موویاش، نمایشنامه‌هاش، شخصیتش، هنوز برخی از بهترین بازیگرایی که تو هالیوود هستن اصلیتشون بریتانیایی‌ست و این قم دیگه از بین رفته به خاطر اینکه دادن دست عربستان، امارات، جمهوری اسلامی، پاکستان تمام این کشورا اومدن گرفتن الان واقعاً تبدیل شده لندن به لندنستان واقعاً شده این رو من از جهت تحیر عرض نمی‌کنم یه ویدیویی هست از روز عاشورا در لندن این مال چه سالیه؟ نمی‌دونم آرمان جان مال ۲۰۲۶ه. مال ۲۰۲۶ه. مال چند روز پیشه؟ از مراسم عاشورا در لندن. من این ویدیو رو حالا واستون می‌ذارم بخش‌هاییشو برای کسایی که نرفتن این و در وسط لندن رد شدن. یعنی وقتی اگر شما فکر می‌کنید این‌ها یک مثلاً قبیله‌ای هستن که در اقلیت هستن و حالا یه بخشی هم میرن اونجا تظاهرات می‌کنن اینا این ویدیو رو نگاه کنید. اگر تا حالا گزنتون به لندن نیفتاده اگر متوجه نمیشید وقتی من میگم لندن شده لندنستان و می‌خندید فکر می‌کنید مثلاً خنده‌دار و یه جوکه اجازه بدید یه یه دقیقه‌ای این ویدیو رو ما آماده بکنیم براتون بگذاریم ببینید نظرتون عوض میشه من ویدیوهایی که دارم می‌بینم از لندن الان اتفاقاتی که اونجا افتاده تمام خیابون‌هایی که خیابون‌های اصلی هستن مغازه‌های اصلی هستن الان مال عرباست تمام ساختمون‌های قدیمی ساختمون‌های لندمارک در لندن مار عرباست. تمام مال‌های اساسی از جمله ساختمون معروف هرودز هروز یه شاپینگ مالیه که فکر می‌کنم ۱۸۶۰ ۷۰ ساخته شده. خیلی قدیمیه راجع بهش فیلما ساختن. اصلاً خیلیا مثلاً در آمریکا وقتی به می‌گفتن مثلاً بریم لندن می‌گفتن او بریم هرودس خرید کنیم یه زمانی. مدت‌هاست دست مصریاست الان و عرب‌ها دیگه چیزی اونجا به اسم انگلیسی‌ها باقی نمونده تمام بیزنس رو اینا از آن خودشون کردن اگر شما سفر کنید به لندنستان الان واقعاً میگم چون من اونجا با خیلیا رفتم و صحبت کردم که انگلیسین یعنی بریتانیایین از سفید پوستای اونجا سفید پوستاشون همشون فقیرن وقتی میگم فقیر یعنی شوهر کار می‌کنه زنم کار می‌کنه بنفیتم می‌گیرن بازم هشتشون گروه نهشونه توانایی اینا ندارن که حتی یه مسافرت ساده برن اونجا توی لندن اگه میشه این ویدیو رو بذار آرمان جان ویدیو عاشورا رو بله نه صداشو حتماً قطع کن یعنی الان صداشم فکر کنم بذاریم الان اتفاقات خوبی نیفته توی لایو ولی این تصاویر ببینید این تصاویر مراسم عاشورا در لندنه بعیده که همچین چیزی چیزی در حتی در مذهبی‌ترین نقاط ایران شما نگاه کنید همچین چیزی ببینید با این آینه و رسما با این قیافه‌ها با این سر توی سرینه زدنای خودشون خودشونو تو گل فرو می‌کنن رو زمین سینه خیز میرن غلط می‌زنن به خاطر امام حسین با پرچم حزب‌الله میان با پرچم حماس با پرچم داعش میان وسط خیابون آکسفورد استریت و اگه فکر می‌کنید این یه چیزیه که تو نیویورک اتفاق نمیفته یک بخش دیگه‌ای از دوستان ما در امریکا اونایی که جمهوری خواهند وقتی من راجع به زوران ممدانی و نیویورک صحبت می‌کنم می‌خندن و میگن نه اینا حالا میرن شکست می‌خورن اینا الان میرن میگن نه اتفاق اونجوری می حالا نیویورکیا حقشونه بکشن حالا مردم یاد بگیرن به کی رأی بدن جاهای دیگه آمریکا بیدار میشن عزیزم بیداری از این وجود نداره. بیداری از این داستان موقعی اتفاق میفته که شما کل کشورتو از دست دادی. عین اتفاقی که در ایران افتاد برای دوستان آمریکایی که اینجا هستن بله فرهنگ آمریکایی غنیه. بله فرهنگ کاپیتالیست غنیه بله منطق دانش اینجا خیلیا درس می‌خونن در ایرانم این‌جوری بود ۱۳۵۷ در ایران مردم ایران تأثیر کرده بودن بخش عمده ایشون که رفتن تو خیابونا ریختن تظاهرات کردن ایرانم فرهنگ خیلی قویی داره ایرانم خانواده توش خیلی قویه ببین الان چه بلایی سر ایران اومده ایران یه کشوری تازه با ۲۵۰۶ ۱۰۰ سال تمدن که عرب‌ها بارها سعی کردن که کالونایزش بکنن ایده کلونیزه کردن اونایی که میان راجع به غزه صحبت می‌کنن در مورد کلونیزه کردن بزرگ‌ترین کلونیزه دنیا در تاریخ جهان ایران بوده که توسط عرب‌ها و مسلمانان اتفاق افتاده و باز به نتیجه نرسیدن باز با این وضعیت الان شما می‌بینید ایران کاملاً دست رفتهست بنابراین ایده اینکه این اتفاق فقط در نیویورکه نه نیویورک می‌گیرن پول درمیارن اونجا همه رو می‌ریزن بیرون فیفت اونیو رو خواهند گرفت برادویو خواهند گرفت همین الان اگه نگرفته باشن ساختموی اصلیو خواهند گرفت بیزنس بیزینس‌های اصلی خواهند گرفت. تازه می‌رسن به ده‌ها میلیارد دلار پول. تازه داستان می‌رسه به اونجا از اونجا درآوردن دستشون تقریباً غیرممکنه. مگه اینکه واقعاً با جنگ‌های صلیبی برید بریزید. در تمام این مدت با خرید این پراپرتیها همین جوری که قبلاً در بریتانیا این کارو کردن و در آلمان یه دفعه دیگه هم راجع به این صحبت کردم که خیلیا میگن چرا انگلا مرکل در آلمان در کشورو باز کرد به روی سوریه‌اییا؟ بهخاطر اینکه قطریا بهش گفتن اگه این کارو نکنی ورشکستت می‌کنی. قطریا نصف صنعت اتومبیلسازی آلمان در دستشونه. آلمانیا اینا رو فروختن مخصوصاً فولکسواگنو و اگه شما برید قطریا ادعا می‌کنن که اون نشنال هل ف نشنال ساورن فاندشون ۱۷ سهام فوکسواگنا داره. تحقیقاتی که بنده و یه سری از دوستانمون انجام دادیم بالای ۷۵ سهام فولکسگن در دست قطره. بعد فولکسواگن فقط فولکسواگن نیست ۱۰۰ تا برند دیگه زیر دستش هست بنتلی گرفته تا لبورگینی تا آعودی اینا همه زیر دست فولکسواگنه تقریباً بخش بزرگی سهامشون مال قطره قطر بهشون میگه اگه اینا رو باز نکنی مسلمون‌ها رو ران ندی و شکستت می‌کنیم و الان دیگه الان دیگه جایی وجود نداره که آلمان بتونه به قطر بگه نه به گلوبالیست تا بگه نه و قطر بزرگ‌ترین مشکل خاورمیان است. این مشکلا رو آقای ترامپ می‌دونه. همه این‌ها رو من گفتم تا برسیم به این داستان ترامپ. این مشکلا رو ترامپ می‌دونه. خیلی اینتیمتلی به صورت با گوشت و پوستش احساس کرده اینا رو و این رابطه رم داشته. اونجوریهم که کشورهای عربی گفتن باهاشون توافق کرد از برجام خارج شد. بعدم جمهوری اسلامی رفت به سمت بمب اتم زد. و اتم جمهوری اسلامی رو ناک اوت کرد اگر اون گزارشی که دیوید آلبراید منتشر کرده در واشنگتن پست اونم لینکشو واست فرستادم آرمان جان آقای دیوید آلبراید که یکی از متخصصین بسیار به نام در واقع تسلیحات هسته‌ای هست یک مقاله‌ای چاپ کرده در واشنگ پست میگه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی رو ترامپ به شدت بهش آسیب داده و بعد آقای آلبرایت صحبت می‌کنه میگه همه راجع به ۴ تا دونه سایت نتنز و اصفهان و فوردو و اون یکی چهارمی صحبت می‌کنن. ایشون میگه بهشون تأیید کردن سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا که این سایتا ۱۱ تان ۱۰ تاشونو مورد هدف قرار داده دولت آمریکا و اسرائیل یعنی ۱۰ تاشونو زدن و فقط یه دونهش اون یه دونه هم آقای بالبراد گفته چرا اونو نزنید؟ گفته اون فعالیت‌هایی که دارن توی اون سایت مخفی می‌کنن هنوز به اندازه‌ای نیست که ما نگران کنه ما رو ولی خب دلمون می‌خواد اون تا دیپلماتیک اون سایت یازدهم شامل بشه اولاً ۱۱ تا سایت اتمی توی ایران بوده ما چار تا شنیده بودیم بعضیهم می‌گفتن یه پنجمی هم وجود داره الان میگن ۱۱ تا می‌دونید چه پولی جمهوری اسلامی خرج کرده اون ۱۱ تا رو بزنه الان نابودش کردن آمریکاییا پوف رفت رو آسمون نزدیک یک و نیم نین تریلیون دلار تخمین می‌زنن هزینه‌هایی که جمهوری اسلامی کرده که نابود شده سانتیفیوژاش بخش‌های عمده‌ایش نابود شده خب این کارم کرد آقای ترامپ کشورهای عربی چیکار کردن نشستن عقب خیلیاشون گفتن حریم هواییمونم نمیدیم بعضیاشون تا موقعی که جنگ شد گفتن او ما داره حمله میشه بهمون اینو متوقف کن و ترامپ یه جایی اومد به خودش گفت ببخشید من مگه قراره به شما گوش کنم که قراره چیکار بکنم مرحله بعدی چیه شما اومدید تمام این برنامه‌ها رو ما با همدیگه صحبت کردیم می‌دونید اگر من حمله کنم به جمهوری اسلامی خب جمهوری اسلامی هم حمله می‌کنه به شما از روز اولم بهتون گفتیم بیاین تو این جنگ وارد شید حالا نمی‌خواید هزینه‌هاشو قبول کنید و در عین حال می‌خواید تعیین تکلیف کنید که ما قراره چیکارم بکنیم اینجا آ این اتفاق نخواهد افتاد مرحله بعدی برای ترامپ این است که الان جهان اسلام مدت زیادیه حداقل از ۲۰۱ که وارد جنگ مستقیم شده با آمریکا از ۱۱ سپتامبر ۲۰۱ این جنگ مستقیماً شروع شد. باعث درگیری شدید آمریکا در منطقه خاورمیانه شد. هنوز این درگیری شدید ادامه داره. هر رئیس‌جمهوری تلاش کرده که از خارمیانه بیاد بیرون بدتر توش مکیده شده. مرحله بعدی برای دولت چامپینه. به کشورهای عربی اعتماد نمیشه کرد. به کشورهای مسلمان نمیشه اعتماد کرد. خیلی از این کشورهای مسلمان که به ظاهر دوست آمریکا هستن واقعاً اهدافشون با جمهوری اسلامی تقریباً یکیست الان پول خطر است که زورنرمانی شده شهردار نیویورک و اینکه فقط یک شهردار اگه یک شهردار شهردار مسلمان باشه مشکلی نیست حزب دموکرات افرادی داره که مسلمان باشن و در پست‌های بالا باشن مثل حکیم جفریز که رئیس در واقع دموکراتست در مجلس نمایندگان ولی آقای حکیم جفریز وقتی میاد حرف می‌زنه ۴۵ تا ۸۵ حرفاش اشاره نداره به قرآن و اون چیزی که سنت پیامبره و یعنی منتالیتی اسلامی نداره. مسلمون هم هست اونجا. حالا یک دموکرات سیاست‌مدار مسلمونم هست ولیمدانی فرق داره. ممدانی یه کسیه که کاملاً خطش همون خطیه که خامنه‌ای رفته. اسلام سیاسی پرچم امام حسین تو دفترش و آدمایی که تو دفترش کار می‌کنن بعضیاشون رابطه مستقیم با جمهوری اسلامی دارن بعضیاشون نوادگان افرادی هستن که تو جمهوری اسلامی خدمت کردن مثل نوه ابراهیم یزدی وزیر خارج اول جمهوری اسلامی به کس کسایی که دشمنی داشت دشمن اصلی محمدرضا شاه پهلوی بود هر دروغ و مزخرفی که در مطبوعات آمریکا چاپ میشد راجع به شاه کار ابراهیم یزدی بود الان نوش داره تو دفترش کار می‌کنه حنیف یزدی الان مشاور زورنمدانیست در شهر نیویورک چه حمله مستقیمی بهتر از این که شما ب یک شهری مثل نیویورکو بگیری اذان خود کنی بعد از نیویورک نوبت واشنگتن دی سیه که واشنگتن دی سی رم چپکرا چپگراهای بسیار افراطی در انتخابات شهرداری ازان خود کردن الان عکس حنیف یزدی رو دارید می‌بینید ولی غیر از اون خانم لوئس که الان در واشنگتن دی سی هم به شهرداری رسیده و بعد شورای شهرم گرفتن الان از ۱۳ نفر شورای شهر ۷ تاشون چپکرایان کمونیستن و واقعاً رسماً میان اینجا در واشنگتن میگن اعتقادشون به کمونیسته کامیون دنبال کامیون هستن دنبال و بعد شعاراشون عین شعارای خمینیه برق مجانی آب مجانی دارن میگن اصلاً به مردم میگن ما همه چیونو مجانی می‌کنیم دولت می‌تونه این کارا رو بکنه و مردم اینجا عین این همون اتفاقی که در ایران افتاد. بخش عمره‌ای از مردم جوون‌ها اونایی که خیلی جوونن این حرفا رو باور می‌کنن. میگن بله راح بله حق دارن درسته میشه میشه چرا ما باید اجاره بدیم مثلاً چرا حتی باید بریم کار کنیم؟ بعضیا تو دی سی الان اینو دارن میگن و این گرفتن این شهر و خیلی از این شهرهای بزرگ دیگه‌ای که در آمریکا هستن دچار این بیماریند. بخش بسیار بزرگی از شهرهای بزرگ دیگه غیرقابل زندگین واقعاً حتی همین واشنگتن دی سیش اگر دولت فدرال نبود که واقعاً غیرقابل تحمل بود اینجا و اتفاقی که داره میفته در آمریکا اینه الان نگاه دارن می‌کنن می‌بینن که چیده شدن به این جنگ و پایان کار جمهوری اسلامی الان اتفاق نیفتاد به دلیل اینکه خیلی از این کشوهای عربی پشت جمهوری اسلامی ایستادن الان مشخص شده که خیلی از این کشورای عربی تا قبل از اینکه بهشون حمله بشه با جمهوری اسلامی دادستار گسترده داشتن و اتفاقاً دیشب من یه لایوی گذاشتم راجع به اهمیت اینکه ایران آزاد چه جایی در دکترین نظم نوین جهانی ترامپ داره بعد از لایو سخنرانی اسکات وسنت وزیر خزانه‌داری رو دیدم در کلاب شیکاگو در کلاب اقتصادی شیکاگو به مناسبت ۲۵۰ سالگی آمریکا دیدم آقای اسکات پرسن دقیقاً همون حرف حرفای من رو تکرار کرده و داره میگه دیگه از این به بعد شرایط برای حمایت آمریکا از تجارت جهانی تغییر کرده دیگه بازار آمریکا همینجوری بی‌قید و شب روی همه کشورا باز نیست دیگه تعهدهای آمریکا در مقابل تعهدهایی خواهد بود که کشورهای دیگه به صورت متقابل بگذارن روی صحبت بزرگ اسکات به سنت با کشورهای عربی بوده و هست و این کشورهایی که الان هزینه‌های زیاد پولای زیاد دارن خرج کنن بیارن تو سیا سیاست آمریکا این‌جوری خرج کنن یا بریتانیا یا اروپا و این مشکل بسیار بزرگیه این مشکل یک جای یک بار دیگه هم کشورهای غربی باهاش مواجه بودن در دوران صفویه در قرن هدهم میلادی جایی که امپراتوری عثمانی دیگه تقریباً به دروازه‌های شهر وین رسیده بود و اتریشو دو دفعه حمله کرده بود یک بار در قرن شونزدهم بعد بار در بار دیگه در قرن هدهم به نظر میومد دیگه کار اروپاییاها و غربیها تمومه و اسلام در حال گسترشه در کل قاره اروپا اتفاقی که افتاد ۲ تا اتفاق مهم افتاد یک به خاطر که امپراتوری عثمانی اومد و راه ابریشم رو بست شباهت داستان به شباهت دنگه هرمز راه ابریشمو بست و بعضاً تعریف‌های بسیار زیاد بالای ۱۰۰ گذاشت رو کالاهایی که از هند و چین فرستادن به اروپا باعث شد اروپاییا شروع کنن یواش یواش دریانوردی در آب‌های عمیقو تجربه کنن برای اینکه دور بزنن و موفقم شدن. پرتغالیا اول دور آفریقا رو زدن مستقیم رفتن هند اونا اول شروع کردن یه ترید راه انداختن بعدم اسپانیاییا اومدن قارا آمریکا رو کشف کردن بعد ترید اصلاً گنده‌تر شد. بعد اروپا پولدارتر شد بعد زدن زیر کاسه کوزه عثمانیا اسلامو از اروپا کامل ریختن بیرون. بعدم کلاً امپراتوری عثمانیو انقدر ضعیف کردن که شد به این ترکیه که الان رسید الان هست رسیده. یک بخشی از موفق شدنشون این بود که بریتانیاییا و بقیه اروپاییاها اومدن به کمک ایران در اون زمان و به امپراتوری صفوی گفتن شما از سنی بودن بیا بیرون ایده شیعه رو دنبال کن عین اون چیزی که هندی هشتم در بریتانیا داشته اونم شده رئیس کلیسای کانتربری شماهم بشید رئیس مج مسجد خودتون شماهم دیگه به خلیفه امیرالمؤمنین در استانبول گوش نکنید خودتون امیرالمؤمنین راه بندازید اونجا از خودتون یه چیزی خلق بکنید که شیعیانم این کارو کردن صوفیا صفویا شیعیانو آوردن در ایران تا قبل از اون اصلاً کشور شیعه‌ای نبود وارد کردن این ایده رو و بعد از اون باعث شد که بیان بهش تجهیزات بدن ساز وبرگ نظامی بدن ایرانو تقویت کنن در مقابل عثمانی باعث شد یکی دو تا جنگ کوچیک بین ایران و اسلامی صورت بگیره و عثمانیا بخش بزرگی از این نیروهای خودشونو که برده بودن به سمت غرب مجبور شدن بیارن ک بذارن کنار مرز ایران این الان دوباره سیاستیست که ما داریم می‌بینیم در غرب داره ازش صحبت میشه و بهش فکر می‌کنن. یعنی اینکه اگر شما به کشورهای اسلامی بخوای یک رابطه دو طرفه متقابل داشته باشی اونا رابطه متقابل نمی‌خوان. اونا می‌خوان شما رو تبدیل کنن به اون چیزی که شما هستید و براشون برای بسیاری از این مسلمانانم ایده‌های دنیوی هیچ ارزشی نداره. یعنی اگر بهشون بگی دوستی خوبی صلح میگن ما هم دوستی و خوبی صلح می‌خوایم پس بیا شما اشهدتو بگو شما هم مسلمون شو که ما با هم دوست بمونیم وگرنه سرتو می‌بریم وگرنه ما دنبال دوستی و صلح در این دنیا نیستیم صلح در دنیای بعد در خودشون میگن در جنت در بهشت اتفاق یه دنیای دیگه وجود داره اینا بهش معتقدن و هر چقدرم باهاشون حرف بزنی به هیچ منطقی اینا حاضر نیستن گوش بکنن میگن ما اگر حتی اگه قراره نابود بشیم همهمون از بین بریم تمام کشورهای اسلامی دونه دونمون نابود باشیم و تمام مردممونو از بین بریم ولی باز باید تلاش بکنیم برای اینکه بخوایم اسرائیل و آمریکا رو از بین ببریم تا وقتی این داستان وجود داره اینم یک قضیه‌ای نیست که دیگه قضیه حاشیه‌ای باشه فقط ۵ تا دیوونه نشسته باشن توی مسجد به این نتیجه رسیده باشن که حالا ما بگیم حالا اهمیتی نداره الان مینستریمه در دنیای اسلام الان تبدیل شده به جریان اصلی و اسلام شروع کرده اسلام سیاسی نشون داده میاد بریتانیا بریتانیا بریتانیایی که خودش حداقل نصف بیشتر کشورهای اسلامی رو تحت سلطه داشت الان خودش تحت سلطه اسلامیه فرانسه همین‌طور داره به اونجا می‌رسه آلمان همین طور داره به اونجا می‌رسه این کشورا هویت خودشونو فروختن و الان دیگه واقعاً یک شبهین از اون جامعه غربی که بودن ایده ایده اینکه اگر آمریکا از منطقه خارج شه اگر اگر قرار باشه این تفاهم‌نامه بشه توافق و از منطقه خارج شه جمهوری اسلامی و کشورهای عربی به سرعت وارد جنگ خواهند شد در منطقه یعنی همین الان جمهوری اسلامی داره پهباد شلیک می‌کنه و موشک بهشون می‌زنه در حالی که آمریکا هست وای با حالی که آمریکا جمع کنه بیاد بیرون و آمریکا هیچ ضرری از این قضیه نخواهد کرد نه تنها نخواهد کرد باعث خواهد شد خیلی از اون پولایی که قطریا و اماراتیا قراره بریزن توی خاک آمریکا برای مسائل سیاسی خرج کنند همه از بین بره تمام این سیاست‌هایی که قطریا و عرب‌ها دارن و مج الان مجبور می‌کنن که آمریکا رو در یه سیستم سیاسی در خودش در داخلش وارد جنگ سیاسی داخلی بشن حزب‌های مختلف الان به جای اینکه اتفاق بیفته مجبورن اون پولو بردارن بدن دو دستی به شرکت‌های آمریکایی برای اینکه امنیتشونو تأمین کنن وگرنه جمهوری اسلامی جونشون قورد خواهد داد این کشورا رو. این یه شق داستانه. شق دوم اینه که دانالد ترامپ بهشون میگه راضیشون می‌کنه در نهایت که بیان اون ۲۰دی که قراره به ارتش آمریکا بدن برای امنیت بدن به دولت آمریکا و دست بردارن از اینکه بخوان در سیستم آمریکا دخالت کنن یا بخوان بیان اینجوری آمریکا رو هاپولی کنن. همونجوری که با لندن و بریتانیا این کارو کردن. اینم یه شق دیگهشه. من خیلی غیرمحتمل می‌بینم که کشورهای عربی حاضر شدن همچین کاری رو بکنن. کشورهای مسلمان عربی از بن و پایه فاسدند و به دنبال یه سری ایدئولوژی‌هایی هستن که تا حالا زیرزیرکی داشتن در خانواده‌های خودشون در این قبیله‌های خودشون راجع بهش حرف می‌زدن. اینکه الله یه جایی اومده اینا در خواب دیدن یا در کویر در حالی که نشسته بودن و آتش روشن کرده بودن با شتراشون رفته بودن اونجا دیدن ناگهان اللهو و بهشون یک وحی اومده که الان بخوان نجات بدن مردم خودشونو همه دنیا رو ببرن به آتش این یه چیزیه که الان تبدیل به بدنه اصلی شده و شق اصلی که الان دولت آمریکا به دنبالشه اینه یا کشورهای عربی واقعاً میان زیره کشورهای مسلمان عربی این غیر این داستان‌های ایده‌های اسلام‌گراییانه رو رها می‌کنن، کاملاً چال می‌کنن و میان به دنبال اینکه بخوان بپیوندند به دنیای غرب. ۲۰ از درآمدشونو بدن به ارتش آمریکا برای حفاظت و بعد از اون می‌تونن متحدین خوب آمریکا باشن. غیر از اون اتفاق دیگری که خواهد افتاد اینه که آقای ترامپ بهشون گفته ببین من با جمهوری اسلامی این کارا رو کردم. رفتم از برجام اومدم بیرون. قاسم سلیمانی رو کشتم حمله کردن برنامه هسته‌ایشونو از بین بردم رهبرشون موشلیو کشتم فرمانده‌های سپاهشونو کشتم من چمپیون قهرمان مبارزه با جمهوری اسلامیا منی که چمپیون قهرمان جمهوری اسلامیا اگر شماها شروع کنید اینجوری تو کار کشور من موش بدونید و حاضر نشید زیر پیمان ابراهیمو امضا کنید حاضر نشید روابطتونو با دنیا نرمال بکنید میام یک تفاهم‌نامه‌ای با جمهوری اسلامی امضا می‌کنم که تو مطبوعات ازم انتقاد کنن توی دنیا ازم انتقاد کنن توی حزب دموکرات ازم انتقاد کنن توی حزب خودم ازم انتقاد کنن بعدم نسخه فارسیشو امضا می‌کنم تو مراسم جی سون جلوی چشم امانوئل مکرون در کاخ ورساهه یعنی یک جایی که تا واسه سرنوشت آخوندا تصمیم می‌گیره کاخ ورسای خمینی رو می‌فرسته به تهران و اونجا میشه رهبر و تا حالا فرانسه بخش مهمی از موفقیت جمهوری اسلامی تضمین بقای جمهوری اسلامی فرانسه ببین همه اینا بار معنی داره چرا تو ورسای چرا جلوی چش امانوئل مکرون درست کنارش سر میز شام نسخه فارسی اینا همه دلیل داره دلیلش اینه داره به همه اینا پیام میده میگه ببین من این کارو حاضرم بکنم اگر شما حاضر نشید برگردید به اون راهی که راه درسته به هیچ جامم نیست به جهنم همه ازم انتقاد کنن می‌نویسم امضا می‌کنم مارکتم عاشقش میشه واسم دستم می‌زنن تو واشنگتن دی سی یا این کارو می‌کنید یا دست از این آتیش سوزوندن در کل دنیا و غرب وصل برمی‌دارید قراردای جدی می‌نویسید پولاتونو به جایی که بریزید تو جیب زرنم میاید میدید به ارتش آمریکا مستقیم یعنی از یک چپگرایی گلوبالیسم کامل دست برمی‌دارید پول میدید به ارتشی که واقعاً امنیت در دنیا برقرار بکنه یا این کارو می‌کنید یا من از این میام بیرون. این داستان تفاهم‌نامه‌ای با جمهوری اسلامی‌ست و من پشت این تنها یه گزینه می‌بینم. اگه آقای ترامپ مجبور شده به همچین آرتیست بازیی دست بزنه همچین جوری آرسن لوپن بازی دربیاره که بخواد بره به کشورهای عربی و اروپایی اینجا تو کاخ ورسای در واقع تمام حواس آدما رو مثل رونالدینیو پرت کنه به یه جایی حواسشون باشه یهو بره یه کار دیگه بکنه اگر آقای ترامپ همچین کاریو کرده یعنی اینکه کشورهای عربی و مسلمان حاضر نیستن بیان توی اون چپت حمایتی آمریکا قرار بگیرن و آخرش اتفاقاً گزینه‌ای که آمریکا این کارو بکنه از منطقه بیاد بیرون و اینا رو بندازه به جون هم خودشون خود بهخود میفتن لازم نیست آمریکا بندازشون به جون هم خودشون مسلمانان و عرب‌ها تشنه خون همدیگه‌اند تشنه خون همدیگه و از خود بهخود اتفاق خواهد افتاد اینکه کل اون منطقه بره توی جنگ دیگه بمب اتمم ندارن انقدر بزنن تو سراکول همدیگه بزنن دونه دونه پالایشگاه‌های نفتی همدیگه رو بترکونن کدومشون می‌تونن یه دونه آجار رو آجار اونجا بذارن یک دونه از اون پالشگاه‌ها رو به دست عربا درست میشه، به دست قطریا درست میشه، به دست جمهوری اسلامی درست شده تا حالا هیچ‌کدومشون. جمهوری اسلامی تا حالا تونسته یه دونه چاه نفت حفر بکنه که آخرش توش یه اشکال فنی به وجود نداره، یه جایی نترکونن. ۴۷ سالم هست مملکت دستشونه. از رو هم نمیرن. پس چرا باید نگرانشون بود؟ وقتی خودشون نگرانشون نگران خودشون نیستن؟ بزنن همدیگه رو به آتیش بکشن. الان دبی این همه اومدن دبی یک جاییه اگر شما سفر کرده باشید واقعاً اگر یه ایران آذرت وجود داشت دبی غیر از احتمالاً یک فاحشه خونه بزرگ جای دیگری نداشت در خاورمیانه جایی که بخواد بیزنس بکنن انقدر گرمه اون نقطه از لحاظ استراتژیک اصلاً جاییه که بسیار آسیب‌پذیره دقیقاً از همه طرف میشه بهش حمله کرد الان کی میره دبی در این تابستون وضعیت اونجا کی میره الان اونجا برای توریسم از اینجا آدم بلند میشد گله گله می‌رفت چی شد تموم شد توریسمی دیگه وجود نداره پهباد جمهوری اسلامی می‌خوره تو سرت پاچی بری تا اونجا که چی بشه استفاده‌ای براش نیست دیگه همین جور دیگر اون کشورایی که اونجا هستن این همه سرمایه‌گذاری‌های الکی کردن توی چیزایی که واقعاً اگر ایران آزاد وجود داشت همه می‌رفتن اونور همه می‌رفتن سمت مرز ایران چه دلیلی وجود داره که الان آمریکا بخواد بیاد اینا رو حمایت کنه؟ چرا باید اف۱۶‌های آمریکایی پرواز کنن اون دورور بخوان بهشون ازشون حمایت کنن اگر اینا حاضر نیستن بیان زیر پرچم آمریکا و قبول کنن که تحت حمایت آمریکان این نکته اصلیه آیا این داستان به نتیجه می‌رسه شاید عقل حاکم بشه بر کشورهای عربی فعلاً که صورتهاشون درازه در مقابل با ترامپ وقتی می‌بینن آقای ترامپو امیر قطر نمی‌دونم اون کسی که به اسم رئیس‌جمهور امارات متحده عربی هستن و اینا صورتها دراز نمی‌دونن کجا رو نگاه کنن فعلاً به نظر میاد ترامپ شوکشون کرده در یک جای بسیار مهمی یه سری از تکنولوژی‌های جدیدی که اتفاقاً می‌خواستم اینجا بذارم گفتم حالا ش اگه بخوایم ویدیوشو اونور پخش بکنیم دوباره کپی‌رایت به ما بده یه ویدیوییست از آخرین تکنولوژی‌هایی که ارتش آمریکا داره میاره تو منطقه و مثلاً یک لابراتواریست که در واقع ارتش آمریکا زده برای امتحان کردن آخرین سلاح‌هایی که داره. یک جزیره‌ای که هنوز نگفتم به ما چه جزیره‌ایست در منطقه خاورمیانه که آمریکاییاها استفاده می‌کنن برای تست کردن یه سری از سلاح‌های جدیدشون. ترس کردن از سلاح‌های جدید و مخصوصاً استفاده از یه سری از تکنولوژی‌های اسرائیلی و اوکراینی الان برای حملات به یه سری از کشتی‌ها حملات به پهپاتها اگه در حالی که حالا من دارم این ویدیو رو به شما نشون میدم آرمانجان نشون بده که در طول چند روز گذشته اوکراینیا چه حملات عمیقی انجام دادن به داخل خاک روسیه و تونستن با یک سری از پهپاتا سیستم پدافندی روسیه رو کاملاً اورولد کنن، کاملاً غافل‌گیر کنن. چند تا از ریفاینری‌هایی که بعضاً در عمق ۹۳۰ تا ۹۴۰ کیلومتری خاک روسی هستن بعضی از پالایشگاه‌هایی که در مسکو هستن مورد هدف قرار گرفتن حتی در منطقه کریمه الان فرماندار کریمه فروش بنزین به مردم عادی رو ممنوع کرده چون دیگه بنزین ندارن تمام پالایشگاه‌هاشون خورده و این به من داره میگه که دنیا ورق داره برمی‌گرده اولاً در روسیه در جنگش با اوکراین اگر روسیه به یه جایی برسه س بله سایتشو نشونش بده لطفاً لطفاً نشون نشون بده که کپی‌رایت نخوریم و بعد این تصاویری که شما دارید می‌بینید این حملات بسیار شدیدی که الان اوکرائینیا انجام دادن این تکنولوژی‌های جدیدی که الان آمریکاییاها با اوکراینیا دولپ کردن به من داره میگه که جنگ داره وارد یه مرحله جدیدی میشه در کل دنیا روس‌ها ادعا می‌کنن در طول یک ماه گذشته ۹۰۰۰ پهباد اوکراینی رو مورد هدف قرار دادن ولی ۹۰۰ په اهد چیزی نیست در قبال اون چیزی که اینا دارن دارن پرتاب می‌کنن یعنی اوکراینیا قراره ۱ میلیون ۱ میلیون ترون بفرستن رو خاک روسیه امسال اگه شما ۹۰۰۰ تاشم زده باشی در ماه نهایت در سال ۱۰۰ ۱۱ ۱۰ هزار تاشو بزنید ۹۰۰ هزار تاش قراره بخوره به هدف ۹۰۰ هزار تاش قراره بخوره تمام هدف و الان بخش مثلاً نزدیک نصف نفت مسکو الان قطع شده این مسکو و سپترسبورگ د تا شهری هستن که اگه شما هیچ‌وقت گذرتون افتاده باشه بنده پدرم در شوروی سابق تحصیل کرده بود اون موقع حتی همون موقعشم د تا شعرین که از لحاظ ثروت بسیار متفاوتن با کل روسیه بسیار ثروتمندن و آثار جنگم اونجا نیومده بود الان اومده این خودش نشان‌دهنده اینه که عمق کشورها کشورهایی که اتفاقاً عمیق بودن کشورایی که از لحاظ جغرافیایی بزرگن مثل خود همین آمریکا مثل چین مثل روسیه یه زمانی خیلی به نفعشون بود الان شده نقطه ضعفشون چون نمی‌تونن کل این سیستمو کاور کنن از لحاظ ضد هوایی و باعث میشه از جاهای مختلف سوراخ داشته باشن عین پنیر سوئیس بتونن وارد شن از جاهای مختلف ضمن اینکه بعضیا میگن روسیه اگه یه مدت دیگه اینجوری تحت فشار بمونه ممکنه پوتین بره سراغ استفاده از بمب اتم این دیگه داستانو می‌رسونه به یه لولی که همه می‌رسه یعنی دنیا اصلاً کاملاً تحقیق خواهد کرد و وقتی من دارم راجع به اینا باهاتون صحبت می‌کنم صحبت ۳ تا تا ۶ ماه آیندهست وقتی دنیا در ۳ تا ۶ ماه آینده برخی هستن تو واشنگتن میگن او او روسیه ممکنه بمب اتم بزنه یعنی اینکه اینجا دارن واسش آماده میشن و این نگاه‌هایی که الان همه به ایران هست ایران یک بخشی از این داستان می‌تونه باشه اگه آزاد بشه و وقتی آزاد بشه در مقابل تمام این تهدیدها بهخصوص تهدید اسلامی بهخصوص تهدید اسلامی که غرب رو به شدت تهدید می‌کنه و الان این جزیره‌ای که آمریکاییا دارن توش میرن و این سلاح‌ها رو توش آزمایش می‌کنن پشت سر هم آزمایش سلاح‌های جدید فقط به معنی اینه که اینا دارن مارکت می‌کنن برای یه سری کشورایی که تو منطقه هستن اگه تو خاورمیانه هم هست خیلی راحت خیلیا می‌تونن سوار یهاواپیماشن بیان اینجا تست بعضی از این سلاح‌ها رو ببینن و این به من میگه این برنامه طولانی مدت آمریکاییاست برای اینکه دارن می فکر می‌کنن دارن یه گزینه‌ای رو بررسی می‌کنن که جا کشورهای اسلامی ممکنه وارد جنگ مستقیم منطقه‌ای با همدیگه بشن. دفعه آخری که این اتفاق افتاد بین ایران و عراق بود. همه فکر می‌کردن یه جنگی که ۶ ماهه تموم میشه ۸ سال طول کشید و دو طرف تقریباً همدیگه رو به آتیش کشیدند حدوداً ی میلیون و نیمم آدم کشته شدن این دفعه این داستان الان خیلی هم وضعیت با اون داستان تفاوت نداره مخصوصاً با اینکه جمهوری اسلامی خیلی هم حمله کرده به خیلی از این کشورها نه فقط به کشوی اسلامی بلکه احتمال داره به کشورهای ترکم حمله کنه به آذربایجان و به خود ترکیه هم میگن حتی موشک زدن ترکها رو هوا زدن به خودشون نیاوردن اینکه مرحله بعدی چی خواهد شد و چقدرم ترکا در این زمینه خطر بزرگی هستن هم برای ایران هم برای غرب که این سیکلایی که منی دارم راجع بهش صحبت می‌کنم این سیکلای اسلامی‌گراها این سیکلایی که در آمریکا هست این سیکلایی که بعضی از کشورها مثل امپراتوری اسلامی دارن مثل امپراتوری عثمانی که شد ترکیه مثل امپراتوری پرشیا که تبدیل شد به ایران الان این سیکلا همه در حال تکرار شدن هست. اینم یه بخش دیگه‌ای از داستانیست که امروز می‌خواستم خدمتتون عرض کنم. سپاسگزارم از همتون که یه لایو دیگه رو با کپیتال ریپورت بودید به صفحه اکس من سر بزنید. کدوم ویدیوی ترامپو داریم الان؟ آ ویدیویی که امروز مصاحبت سخنرانی کرده یه تیکه که سخنرانی ایشون کرده یه دونه توییتی هم گذاشته بود در مورد کمونیستا که برگشتن صحبت کمونیستا و اون ائتلاف سیاه و سرخ رو که کردیم ظهران ممدانی ولی این ویدیوی آقای ترامپ رو بذار این تیکه آخرشو فقط میخوام راجع بهش یه تیکه کوچیک صحبت کنم قبل از اینکه برید ‏And now we have to pass the save America act to protect our sacred American elections. Have to hard to believe, right? Hard to believe that we even have to fight for this. We have to fight for everything. Nothing comes easy. Nothing. All voters must show photo ID. Not so bad. ‏All voters must provide proof of citizenship. Is that so hard? And you finding the Democrats and a few uh Republicans who are doing itemus to this country. We have a few Republicans that are fighting it. Lisa MK of Alaska you should call her and tell her to get on the ball. She'll never win another election. ‏I can tell you she has got to get she got to vote. It's called the save America act it's voter IDO ID right so you can look and you can say oh that person oras. الان این داستانی که آقای ترامپ داره بهش اشاره می‌کنه چیزیه که سیگنچر دوره دوم میشه سیو امریکا اکت لایحه نجات آمریکا ایرانیای عزیزی که اینجا هستن در آمریکا هستن اون کسی که میره پای صندوق رأک باید بتونه از خودش یه فتوآیدی نشون بده شما اگر در آمریکا می‌خوای بری مشروب بخری باید فتو آیدی نشون بدی باید حداقل کارتش شناسایی داشته باشی باید حداقل گواهی‌نامه رانندگیتو نشون بدی که نشون بدی ۲۱ سالته چطور میشه که شما در رأی دادن بعضی از این حالتهای دموکرات از شما فتو آیدی نمی‌خوان یا حتی در کالیفرنیا ممنوع کردن که شما خودت بخوای فتو آیدیتو نشون بدی چرا؟ غیر از اینکه تنها دلیلش این باشه که می‌خوان تو انتخابات طبق معمول تقلب بکنن و الان برخی از جمهوری‌خواهانم در مورد این لایحه مردن و رأی نمیدن مخصوصاً در سنا آقای ترامپ به شدت به بعد انتقاد گرفته این‌ها رو فشار داره میاره و بعضی از لبایح دیگه‌ای که در سنا تصویب شده بود مخصوصاً در مورد اینکه بخوان یک سری تسهیلات خانه بدن به جوونا در آمریکا رو آقای ترامپ فعلاً دست نگه داشته گفته تا سیو آمریکا اکتو شما امضا نکنید من حاضر نیستم که هیچ لایحه دیگری رو امضا بکنم. این بسیار مهمه. ایرانی که در م آمریکا هستن خیلی مهمه که اگر شما حمایت می‌کنید از آقای ترامپ توی سوشال میدیا نشون بدید حمایتتونو از سیو امریکا اکت که افرادی مثل زرن ممدانی دوباره نیان شهردار نیویورک بشن. افطاری که مثل اون افرادی هستن که از نایاک حمایت می‌کنند از نایاک پیروی می‌کنند اونا نیان در انتخابات محلی بتونن رأی بیارن. و اگر در خارج از آمریکا هم هستید اطلاع رسانی می‌تونید بکنید و اگر در اروپا هستید حتی در ایران هستید ترغیب کنید بخش بزرگی از ایرانیان مقیم آمریکا یک لغتی بود می‌گفتن ایرانیان ساکن آمریکا یکی از دوستان کپیتال ریپورتی خیلی زیبا گفت ایرانیان ساکت آمریکا و من همیشه بهشون میگم ایرانیان ساکت آمریکا به خاطر اینکه فقط کارشون پول درآوردن و لذت بردن از زندگیشون در آمریکاست و حاضر نیستن اصلاً بیان رأی بدن در خیلی از موارد یا مسخره می‌کنن اون کسایی که رأی میدن بابا رأیو نمی‌شمرن معلومه که می‌شمرن اینجا آمریکاست اینجا جمهوری اسلامی که نیست خیلیاتون شمایی که تو کالیفرنیا هستید میاین با من صحبت می‌کنید نگرانید میگید اون خونه‌ای که داشتید تو اون منطقه‌ای که داشتید تا ۱۰ سال ۲۰ سال پیش همه آمریکایی بودن الان همه چین و روس و از لبنان و فلسطین و اصلاً شما وارد کالیفرنیاهم میشی دواش یواش اصلاً یه ملغمه‌ای که دیگه نمی‌تونی تشخیص بدی کی از کجا اومده خب اگه نگران این هستید نباید اجازه بدید که کسایی که اونا می‌برن می‌فرستن تو آفیس بخوان بیان برسن به یه جایی که ک تمام اون مناطق رو عوض کنن دموگرافیکتونو دارن عوض می‌کنن حتی تو جاهایی مثل آنهایم مثل اورنج کونتی که حالا یه خوری کانسروتیوتر بود در کلیفرنیا اوناهم داره کامل تغییر می‌کنه بافتش اصلاً داره عوض میشه در بریتانیا برید بریتانیا رو دوباره نگاه کنید یه شهری الان آرمانجانم میگه میگه لیدز این یه شهری بود یکی از شهری قدیمی بریتانیا انقدر توش مانیومنت هست شهر زیبا الان کلش دست پاکستانیاست واقعاً بری تو شهر بوی کاری میاد و می‌خواید همین داستان شما در اون منطقه خودتونم تکرار بشه واقعاً می‌خواید تا چند وقت دیگه تو نیویورک و لس‌آنجلس و تو سان فرانسیسکو اذان پخش کنن چون می‌کنن این کارو ها می‌دونید که می‌کنن برید رأی بدید این فقط آمریکایی بودنتون نیست ایرانیان ساکت آمریکا برید رأی بدید خودتونو در سیستم درگیر بکنید نذارید اسلامی سیاسی اینجا وارد آمریکا هم بشه. یه باکسی هم آقای آرمان جون تهیه کردن تو این چند وقته. یه باکسیه که الان مشاهده می‌کنیم این برای افرادیه که دوست دارن تبلیغ انجام بدن در کپیتال ریپورت. کانال ما کانالیه که به میلیون‌ها نفر می‌رسه. ویوی خوشبختانه یوتیوب ما میلیون میلیونه. ویو اینستاگراممون ویو اکس. واقعاً الان یه تیمی شدیم که با هم مچیم. الان خیلی خوب می‌تونیم سرویس بدیم به خیلی از دوستان دیگه که علاقه دارن که در این کانال تبلیغ کنن و این باکس باکسیه که می‌تونه برای شما باشه. اگر تبلیغاتی دارید اگه مثلاً چه می‌دونم بعضیا هستن تی‌شرت‌های شاهزاده رو می‌خوان حالا ما خودمون تولید کننده تیشرت نیستیم ولی دوستان دیگه‌ای که تیشرت تولید می‌کنن اگه می‌خوان بفروشن اون یه باکسی که شما می‌تونید خریداری کنید تبلیغ بکنید روش یا هر داستان دیگه هر سرویسی از ویپی ان گرفته تا فروشگاهی دارید به ایرانیان داخل یا خارج از ایران سرویس میدید این باکس باکس تبلیغاتیست که شما می‌تونید داشته باشید با ایمیل ساپورت ‏arhi.com تماس بگیرید اگر معیل هستید براتون می‌تونیم یه بروشور بفرستیم قیمت‌هایی که این باکس داره و یه سری از آپشن‌ها هم حتی امکان میده به ما اگه یه محصولی داشته باشید که راجع بهش صحبت کنین محصولتونو بشکافین بنابراین یک داستانیست که و هر محصولی هم من ۱۰۰ برای آتنتیسیتیش خودم چک می‌کنم بعضی از دوستان هستن که همینجوری همین الانم لطف دارن به کپیتال ریپورت و یه سری محصولات واسه ما می‌فرستن. مثلاً کت شلواری که می‌بینید بنده می‌پوشم. این کت شلوار آبی روشن رنگ بسیار زیبا آقای طاهرزاده است در شهر دلس که ایشون مجانی درست می‌کنن سایز بنده رو برای من می‌فرستن. خیلی هم لط دارن چند تا کد شلوارم واسه من فرستادن همه شیک و خودشم میگه اصلاً تبلیغ نکن. ایشون لطف داره میگه تبلیغ نکن فقط این کد شلوار رو بگی بهت می‌خوره بپوش. ولی می‌خوام بگم یعنی کپیتال ریپورت سابقه این رو هم داره مدت‌های زیادی هست که دوستانی هستن که بیزنس دارن و از ما حمایت می‌کنن اگه شما هم بیزنسی دارید می‌خواید حمایت کنید ما در خدمتتون هستیم و آپشن‌هایی وجود داره براتون که بخواید تبلیغ کنید برای ممبرهای عزیزم یه توضیحی بدم کانال ما ممبرشیپ قبول می‌کنه همونجور که می‌دونید دو نوع ممبرشیپ داریم 799 برای ممبرها یه سری پرک‌های خاص وجود داره پرسشهاشونو من جواب میدم ویدیوهای مخصوص ممبرها داریم. حداقل هفته‌ای یه دونه کتاب معرفی می‌کنیم. این ویدیوها رو حتماً بهتون پیشنهاد می‌کنم تعقیب بکنید. بعضی از ویدیوهای تحلیل‌هایی که در مورد مخصوصن یه سری گزارش‌هاییست که اینجا ما پیدا می‌کنیم در مورد ایران یا در مورد واشنگتن که خیلی جالب هست و توی لایو نمیشه به صورت کامل راجع بهش حرف زد. ویدیو راجع بهش می‌سازیم. اون مال ممبرهاست و بنابراین ممبرشیپ کپیتال ریپورتم فراموش نکنید. ممبرشیپ ما هم هنوز برقراره به زودی یکی دو تا ویدیوی دیگه هم اونجا آپلود خواهیم کرد می‌رسیم به بخش آخر برنامه جاویدبان برنامه امروز جاویدبانمون کیه؟ خانم فرشته رجوی هستن یکی از افرادی که واقعاً یکی از جوونایی بودن که پرپر شدن در خیزش مردم ایران جاوید نام شدن ویدیو ایشونم ببینید تا لایو بعدی جاوید شاه پاینده ایران و به درود فرشته رجوی ۳۹ ساله مادر مهربان دلسوز همیشه یک جمله را تکرار می‌کرد. ایران را باید پس بگیریم و برای او ایران فقط یک سرزمین نبود. در روزهای اعتراض در خیابان قغزوین تهران گلوله‌ای به سینه‌اش نشست. اما داستان فرشته با شلیک آن گلوله تمام نشد. ساعتی پیش از رفتنش برای خانواده غذا آماده کرده بود. به خواهرش گفته بودشام بیایید خانه ما اما آن شب سفره‌ای پهن شد که جای مادر بر سر آن خالی بود با تیر زنگی ما رو می‌زنن فرشته رفت بعضی مادران فقط فرزندان خود را بزرگ نمی‌کنند. آنها امید را بزرگ می‌کنند. فرشته رجبی از آن مادران بود و امروز نامه‌ش در کنار جاویدنامان ایران می‌درخشد و تا وقتی ایران زنده است جاویدنامان زنده‌اند.