ویدیو
چرا بنفع ایران است که از شاهزاده حمایت کنیم؟ #رضا_پهلوی #ایران_آزاد #آرش_اعلایی
📝متن کامل
کی هست؟ هیچکی نیست. مریم رجاویه. میخواید اون بیاد؟ هنوز لچک پسره. هنوز یه سیستمی دارن شبه کمونیستیه. هنوز میان میگن مردا و زنا از همدیگه باید جدا زندگی کنن. اینو میخوای کیه دیگه که یه سیستمی داشته باشه؟ بگید ماهم اسمشو بدونیم. اینی که چرا ما باید از شاهزاده رضا پهلوی حمایت کنیم؟ چرا به نفع ایرانه؟ چرا به نفع آینده ایرانه که باید از شاهزاده رضا پهلوی حمایت کنیم؟ بهخاطر اینکه الان ما احتیاج داریم به یک فردی که بیاد آبروی ب از دست رفته ایران رو دوباره احیا کنه. رضا شاه دوم واقعاً رضا پهلوی تنها کسیه. باقی مونده از یک نسلی از ایران که از بین رفته که وقتی خارجیا میبیننش نمیگن واویلا این کی از کجا اومد؟ میتونه خوب حرف بزنه. قدرت بیان داره. چند تا زبون صحبت میکنه تحصیل کرده است خلبان بوده بیزنس کرده مهندسی میفهمه دنیا رو چرخیده ۳ تا دختر بزرگ کرده تا حالا توی خ خان خانوادهش ما یک دونه رسوایی نشنیدیم هیچ به هیچ وجه این همه بد حدسود و بدخواه داره این شهر پر از افرادیه که فقط به خاطر اینکه ایشون شاهزاده است پسر شاهه بهش حسادت میکنن خیلی زیادن ما امریکا میمونیم. این مردم ایرانم باید تصمیم. مردم وقتی رفتن گفتن جاوید شا دیگه به من چه به شما چه که در خارج نشستید. مردم اینجوری خواستن در داخل. شاهزاده رضا پهلوی ۴۷ ساله زندگی ۴۶ همه ماست. از همه طرفش حمله شده. خانوادهش واقعاً جزو مظلومترین خانوادههای تاریخ ایران. یعنی بلایی که سر بازرگش آوردن. بلایی که سر باباش آوردن خواهرش برادرش فشارایی که تحمل کردن و این آدم اگه یه ریگی به کفشش بود بعد این ۴۷ سال ما میفهمیدیم تو واشنگتن دی سی اگر ایران الان با این همه مشکلات و بدبختی که داره به تاراج رفته تمام دیگه خاکشو به توبره کشیدن واقعاً ملاها حتی با این وضعیت اگر باز شه و شاهزاده برگرده خیلی از شرکتهای خارجی میان اونجا رو میسازن اون مملکتو متحول ول خواهند کرد. خیلی سریع. ۵ سال زود میگذره.