info@capitolreport.org
ویدیو

همه راه‌ها به سقوط جمهوری اسلامی منجر میشود

📋خلاصه

در این ویدیو من به تحلیل وضعیت پیچیده و بحرانی جمهوری اسلامی پرداختم و سعی کردم پشت پرده برخی از اتفاقات مهم منطقه‌ای و جهانی را آشکار کنم. با توجه به تحولات اخیر در خاورمیانه و فشارهایی که دولت ترامپ به جمهوری اسلامی وارد می‌کند، به نظر می‌رسد که جمهوری اسلامی در یک وضعیت سقوط قرار دارد. از جمله مهم‌ترین نکاتی که مطرح کردم، توافقات مالی و اقتصادی است که جمهوری اسلامی را مجبور می‌کند مواد غذایی و دارویی خود را از آمریکا خریداری کند، همچنین فروش نفت ایران به صورت محدود و تحت شرایط خاصی به شرکت‌های آمریکایی انجام می‌شود. در این بین، نقش کشورهای مثل قطر و بریتانیا نیز حائز اهمیت است. قطر به عنوان یکی از بزرگترین منابع پولشویی در دنیا تحت فشار شدیدی قرار گرفته و بریتانیا نیز با استعفای کیرستارمر و تغییرات سیاسی داخلی، در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های بزرگی است. این تحولات می‌تواند به تضعیف بیشتر نظام‌های گلوبالیستی منجر شود که بریتانیا ریاست آن را بر عهده دارد. همچنین نایجل فاراج به عنوان یک چهره مهم ضد گلوبالیسم ممکن است نقش مهمی در آینده سیاسی بریتانیا ایفا کند. از سوی دیگر، تحولات نظامی در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز نشان می‌دهد که آمریکا کنترل کاملی بر این مناطق دارد و قایق‌های سپاه پاسداران جرأت نزدیک شدن به نیروهای آمریکایی را ندارند. با این حال، اقدامات آمریکا و اسرائیل در برابر حزب‌الله و حماس نیز در این ویدیو مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت تسریع در پایان دادن به این درگیری‌ها تأکید شد. در نهایت، نتیجه‌گیری من این است که دولت ترامپ با یک استراتژی دقیق و حساب‌شده در حال تضعیف جمهوری اسلامی و سیستم‌های گلوبالیستی است، و این مسیر ممکن است به تغییرات عمده‌ای در نظم جهانی منجر شود. این تحلیل‌ها نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی در یک تله بزرگ گرفتار شده و راه‌های خروج از این بحران بسیار محدود است.

📝متن کامل

[موسیقی] [موسیقی] در پشت پرده چه اتفاقی داره میفته؟ در حالی که کلی اخبار مختلف داره میاد بیرون و دولت ترامپ طبق معمول این س اخبارو باز کرده و مثل سیل همه چی داره میاد بیرون پشت سر هم توافقایی که داره صورت می‌گیره قطریا میان پاکستانی میان با جمهوری اسلامی خطیب جمعه امام نماز جمعه تهران زرت و پرتایی می‌کنه که اصلاً وقتی شما می‌شنوی از یک کسی که در تهران الان نشست و راجع به این داستانا داره حرف می‌زنه نشان دهنده اینه که چقدر جمهوری اسلامی در بحران فرو رفته و من دومینوی اتفاقاتی که در خاورمیانه بعد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ اتفاق افتاد هواپیمای وارساگ ایت وارساگ آخرین مأموریت‌هایی که انجام داده در خلیج فارس تنگه مز وضعیت سنتکام اینا موضوعاتی که امروز یعنی روز ۲ تیر سال ۲۵۸۵ شاهنشاهی ما راجع بهش صحبت خواهیم کرد. یه سری از بحثهای پشت پرده رو من واستون واض می‌کنم. بهتون میگم این داستانی که میگن جمهوری اسلامی دلاراش آزاد شده در تهران دارن میگن این قضیهش چیه و چه طله‌ای دولت ترامپ پشت سر این قضیه گذاشته. راجع به بریتانیا صحبت می‌کنم و اینکه کیرسارمر همونجور که آقای ترامپ گفت استعفا کرد و اینکه چه اتفاقاتی داره اونجا میفته. نایجال فاراج که احتمال داره با حزب کانسروتیو بخواد یک ائتلافی رو برقرار کنه و نایج الفاراژ کسی که بهش میگن ترامپ بریتانیا و قول داده که سازمان‌های گلوبالیست و اسلامی رو از بریتانیا بندازه بیرون و قوانین مهاجرتی بسیار سختی رو در بریتانیا اعمال بکنه راجع به اونم صحبت خواهیم کرد و شکستی که به نظر میاد گلوبالیست‌ها الان در اروپا خوردن با رفتن کیرسارمر راجع به اینم حرف حرف می‌زنیم و نقش قطر بشینید عقب راحت چایی قهوه آب شیرینی میوه داستانای زیادی ما داریم این داستانایی که بهتون میگم چای و قهوه و شیرینی میوه بذارید کنارتون بعضی وقتا خودم می‌ذارم بعضی وقتا خودم یادم میره یه یادم میاد می‌بینم ا آب نذاشتم اینجا ولی دیگه وقت نیست بریم راجع به صحبت‌هایی که الان میشه در مورد قطر حرف بزنیم قطر رو به پاکستان و در مورد اتفاقاتی که داره در سوئیس میفته جیدی ونس می‌دونید ۲ روز رفته بود با این کشورا و بعضی از سران جمهوری اسلامی از جمله عراقچی بخواد مثلاً مذاکره کنه یک سری فیلم شدن عین مهد کودک اومدن با دوستای خودشون کشیدن کنار مثلاً رفتن عکس گرفتن کارای بچگانه‌ای که و بعدم توی مطبوعات خودشون شروع کردن این قضیه رو هی گنده کردن مشخصه که جمهوری اسلامی به خاطر اینکه کم آورده فوق‌العاده و در بیس خودش الان احتیاج داره که این ارزشیا رو بندازه توی وضعیتی که حداقل خودشونو پاره نکنن و یه چیزی بندازه جلوشون که فعلاً خفه شن یا حداقل واقواغشونو به یه سمت دیگه‌ای انجام بدن. یک سری طرح و برنامه داشتن برای وقتی که وارد میشن مثلاً عراقچی بیاد آ این ک نخستوزیر قطررو بکشه کنار مثلاً با آصف منیر مال پاکستان صحبت کنی یه جا صحبت کنن و ونس یه گوشه بود و اگر شما ویدیوشو دیده باشید جیدی ونس به نظر میاد که تعجب می‌کنه از حضور ایرانیا جمهوری اسلامی برداشتن صدا و سیما جمهوری اسلامی یک تیتره که ونس شوکه شد از اینکه وقتی عراقچی وارد شد چه‌جوری این کشورهای برادر و مسلمان دیگه تحویل گرفتن و اصلاً سمت ایشون رفتن و داستان این است که الان این قضایا مشخصاً وضعیت طله‌ای که آمریکاییاها گذاشتن برای جمهوری اسلامی که یکی پس از دیگری در این طل‌ها داره مجبوره بیفته یا وارد جنگ بشه اونا رو در یک وضعیتی قرار داده که به شدت از لحاظ تبلیغاتی احتیاج دارن یک سری حرکات بچگانه تا بتونن مثلاً برای یکی دو روز فقط این داستان رو توی ارزشی‌های خودشون آروم نگه دارن. ولی درست بعد از اون در طول ۲۴ ساعت گذشته عکسی مختلفی منتشر شد. جمهوری اسلامی ادعا می‌کنه نخست‌وزیر قطر بی‌احترامی کرده به جیدی وس. نخستوزیر قطر همین چند دقیقه پیش اومد تو الجزیر تلویزیون خودشون تقریباً به غلط کردن افتاد و گفت من اصلاً همچین کاری نکردم. آقای ونس رهبر بسیار بزرگیه. آمریکا متحد خیلی ف بزرگیه. یکی از دلایل اینکه نخست‌وزیر قطر در طول چند ساعت گذشته رفت با الجزیر صحبت کرد و اینو گذاشت بیرون این بود که جمهوری‌خواه‌ها به محض اینکه وقتی وارد شدن قطری‌ها در اون می‌دونید اون مکانی که الان داره مذاکرات برگزار میشه اصلاً مال قطره توش سوئیست مال گلوبالیستاست در واقع مال قطرم نیست قطرم یک بخشی از این سیستم گلوبالیست بسیار بزرگیه که ریاستشو فعلاً بریتانیا بر عهده داره و کیرسارمرم که الان رفته یک ضرب بزرگی به کر به این سیستم گلوبالیسته ولی تا وقتی این اتفاق می‌خواست بیفته نخستوز وزیر قطر نخستوزیر وزیر امور خارجه ه۷ هشت ۱ تا دونه مقام داره ایشون وارد اونجا شد مکان خودشونه و همون موقعی که وارد شد جیدیون تحویل گرفت و رفتن تو جلوی مطبوعات جلوی مطبوعات به نظر اومد که یک جایی به آقای ونس بی‌حترامی می‌کنه یعنی پشتشو می‌کنه به ونس یه جایی باهاش دست نمیده وایمسه تو صف الان در این مصاحبه ادعا کرد که همین یک ساعت قبل از اون جدیون خود ایشون تحویل گرفت و کلی حرف زده بودن و آصف منی رو ندیده بود واسه همین خیلی حواسش به آصف منیر بوده و یک سری ادعاهای بچگانه اصلی داستان قضیه اصلی داستان پشت پرده اینه که به محض اینکه این اتفاق افتاد سناتورهای جمهوری‌خواه رفتن شروع کردن در مطبوعات دست راستی بهخصوص در فاکس نیوز صبح از ۶ صبح به وقت آمریکا رفتن و دارن صحبت می‌کنن راجع به اینکه قطر یکی از بزرگترین منابع پولشویی در دنیاست و پولشویی وقتی صحبت پولشویی به میان میاد یعنی اینکه وزارت خزنه‌داری آمریکا می‌تونه هر حساب دلاری یا غیر دلاری قطریا رو هر جای دنیا که صلاح بدونه منجمد کنه به محض اینکه این اتفاق افتاد به محض اینکه قطر چی رو کرد نوشوندن یا توهین کردن به معاون رئیس‌جمهوری آمریکا جمهوری‌خواه‌ها سریع پشتش ایستادن و چنان فشاری الان آوردن به قطر که در طول ۲۴ ساعت گذشته تمام کل سیستمشون به غلط کردن افتادن یک چیز دیگه‌ای که آمریکایی‌ها دانالد ترامپ وارد این قضیه کرده و در این تفاهم‌نامه‌ای که الان وجود داره به جمهوری اسلامی مجبورشون کرده که امضا کنن. این قضیه‌ایست که خطیب نماز جمعه ایرانم بهش اشاره کرده که دلارهای ایران آزاد شدن. قضیه چیست؟ چه اتفاقی افتاده؟ ۳ تا ۶ میلیارد دلار از پولی که جمهوری اسلامی منجمد شده از زمان ترامپ یک تو قطر داره. حدوداً ۱۲ میلیارد دلار اونجا پول بود. ۳ تا ۶ میلیارد دلارشو دولت آمریکا طبق اون چیزی که جگیست معاون رئیس‌جمهوری آمریکا امروز اعلام کرد ۳ تا ۶ میلیارد دلار این رو آمریکایی‌ها تنها به شرط اینکه جمهوری اسلامی مواد غذایی و دارویی فقط از آمریکا بخره باز کردن یعنی به جمهوری اسلامی گفتن شما الان میگی مشکل داری غذا نداری دارو نداری با ۳ تا ۶ میلیارد میای از آمریکا خرید می‌کنی جینیس واقعاً این یه حرکتیه که الان جمهوری اسلامی رو در یک بحرانی ورود وارد می‌کنه یعنی الان جمهوری اسلامی باید بیاد اولاً تمام کارمنداش از سپاه گرفته تا بسیج گوشت و مرغ و برنج آمریکایی خواهند خورد از این به بعد اگه قرار باشه این کارو بکنن سر سفرهشون مواد آمریکاییه آمریکا نونشونو در واقع داره خ میده ده از این به بعد این می‌دونید چه بحران بزرگی در خود سیستم ایجاد می‌کنه؟ حالا باید بیان توضیح بدن که مثلاً برنج آمریکایی الکل نداره نه مرغ آمریکایی خوک توش نیست و این شیعه اثنا عشری که قرص رو با مو می‌خورن اینا ولی مثلاً میان میگن کوکاکلا الکل داره اینا الان باید بشینن توی سر خودشون بزنن تو این مدت یا باید گشنگی بکشن شما اگر مقامات جمهوری اسلامی رو دیده باشید شکما همه یکیه انقدر شما مثلاً اژی رو برو نگاه کن یا اون سردار سپاه که همون اول زدن فرستادنشون دنیا سلامی که اینجا مکس برنر بهش میگه جنرال سالامی شکم یکی انقدر هر کدومشون ورزش که به عمرشون ن نکردن و معلومه از وضعیتی که بدنشون داره که از پرخوری دارن خفه میشن این آدما باید الان بشینن برنج آمریکایی بخورن گوشت آمریکایی بخورن اگه بخوان خرید کنن اگه جمهوری اسلامی حاضر بشه ۳ تا ۶ میلیارد دلارشو بخواد بده به شرکت‌های آمریکایی برای اینکه بهش برنج و گوشت و مرغ بدن. یک بخش دیگه‌ای هست در مورد این اتفاقاتی که امروز افتاده این داستان ۳ تا ۶ میلیارد دلار پولی که گفتن برای داروی قضایی اون بسته بخش دیگری هست در مورد پول نفت جمهوری اسلامی نفت جمهوری اسلامی رو جگیونس امروز میگی و اسکات پستن وزیر خزانه‌داری اعلام کردن که تنها مکانیسمی که وجود داره برای فروش نفت ایران اینه که نفت ایران به شرکت‌های های آمریکایی فروخته میشه به آمریکا عمل میشه میاد امریکا و این می‌تونه در هر تانکری انجام بشه وزارت خزانه‌داری آمریکا حتی به تانکرای اشواه هم اجازه داده تانکرای خود جمهوری اسلامی هم اجازه داده و اون نفتم میاد آمریکا اونجا یک السند آمریکایی‌ها لتر آف کردیت در یه بانک آمریکایی لتر آف کردیت تو ایران خیلیا اونایی که بیزنس کردن باهاش آشنا شما میرید یه بانکی یه بانکی خودتو انتخاب می‌کنی طرفتم که فروشندهستی خری یه بانک دیگه رو انتخاب می‌کنه اینا میان با همدیگه بانکها صحبت می‌کنن حالا ضمانتنامه بانکی یا هرچیزی رو لتر آف کردیتو می‌شناسن تو ایران یه لتر آف کردیت که ۶۰ روز یا ۹۰ روز مهلتشه یعنی شما جنسو می‌گیری بعد از اون ۶۰ روز تا ۹۰ روز وقت داری که پول داری پولشو پرداخت کنی به همون حساب به دلار ۶۰ روز تا ۹۰ روز نفتو می‌گیره دولت ترامپ تا روز آخر وقت داره آقای ترامپ که یه امضا بکنه بگه نمیدیم به هر دلیلی به شرایطی که الان جمهوری اسلامی بهش گفته پابند می‌مونه تنگ هرمزو باز نکنن شروع کنن به پراکسیا کمک کنن به نیروهای نیابتی شروع کنن همینا هی بیشتر و بیشتر خواهد شد کاری که داره ترامپ می‌کنه اینکه بی‌سر صدا و خیلی آروم جمهوری اسلامی رو هل میده به اون گودال سقوط جمهوری اسلامی در حال سقوط هست. همین الان جمهوری اسلامی الان در وضعیتی افتاده که گندم و برنج و نون نداره. اینا کسایی بودن که یک سال پیش ادعا می‌کردن دنیا رو می‌تونن مواد و محصولات بهشون بفروشند. ابراهیم رئیسی می‌رفت این‌ور اون‌ور می‌گفت همه دنیا خواهان محصولات جمهوری اسلامی هستند. الان مشخص شده خیلی از اینا وارداتی بوده. خیلی از اینا به خاطر رانتهایی که وجود داره مال سپاه پولش تو جیب سپاه میره. بعضی از این محموله‌هایی که وارد ایران می‌کنن تا ۱۰۰ یعنی ۲ برابر اون پولو سپاه می‌ذاره توی جیبش برای همین این سیستما واسشون نفت داشت و سود داشت قبلاً توی سیستمهای قبلی میومدن پولو می‌گرفتن یه اگر یا نقد بود یا اگه توی بانکی بود اجازه داشتن به هر جای دنیا برن خرید بکنن الان دولت ترامپ میگه غلط کردید اگر نون می‌خواید اگر می‌خواید نفت بفروشید با ما با هیچ‌ جای دنیا دیگه حق ندارید این کارو بکنید. این یه حرکتیه که اصلاً از ثانیه اول ما نمی‌دونستیم در این تفاهم‌نامه وجود داره. یه بخشی که هست که من الان دارم می‌بینم واکنش‌هایی که مخصوصاً بعضی از افرادی که نزدیکتن نزدیک‌ترن توی حزب جمهوری‌خواه و نیوکان‌ها مخصوصاً بچه‌هایی که اسم می‌برم تو فاوندیشن فور دفنس آف دموکراسیز هستن. این دوستان من الان دارم می‌بینم توییتهاشونو می‌بینم چیزایی که میان میگن مدت‌هاست خب اف دی رو تعقیب می‌کنن. بچه‌های اف دی یا عمداً یا اینکه واقعاً از ندانستن کل ماجرا فقط یک بخشی از این قضیه رو الان دارن میان روی توییتر می‌گذارن یعنی مثلاً میان تعریف می‌کنن که دولت ترامپ اجازه داده به جمهوری اسلامی که نفت بفروشه بعد بقیهشو توضیح نمیدن که این سیستم نفت بفروشه چهجوریه این لتر آف کردیتی که من به شما گفتمو نمیگن یا نمی‌دونن یعنی رابطه‌ای با دولت ترامپ ندارن که اینا رو متوجه شن که منی که خبرنگارم و توی دولت ترامپ نیستم با ۲ تا تلفن من اینو فهمیدم با ۲ تا وکیل حرف زدم خیلی ساده کسایی کار این شهرم واشنگتن پر وکیلای بین‌المللی که قوانین و اینجور اینجور قوانینو جوییدن شما دو نفرو بشناسی بهشون زنگ بزنی البت توضیح میگه نه اینجور نیست آره نفت می‌فروشه اینجوری سیستمش اینه ۶۰ روز پول می رئیسجمهور می‌تونه پولو نگه داره می‌تونه هر با هر با یه امضاح این داستان می‌تونه تغییر بکنه ولی بچه‌های اف دی دی دی الان من دارم می‌بینم فقط بخش اول قضیه رو میگن میگه اوه جمهوری اسلامی قرار شد نفت بفروشه و بعد داستان بخش دومشو نگه می‌دارن یک رقابت دشمنی که بین نیوکان‌ها و ماگا وجود داشت از دوره ترامپ اول و بعضی از نیوکان‌ها اونایی که بخشی که خیلی نزدیک‌تر بودند به یک جناهی کاملاً بروکرات از حزب جمهوری‌خواه تعداد اندکی یکی از این افراد آدمایی بودن که در ارتش خدمت کرده بودن بیشتر افرادی که نیوکانند یا تو نشنال سکیوریتان یا دیپلماتند یا انالیستند سابقه نظامی کمتر توشونست نمیگم نیست یک بخشی که در ترامپ یکم با دولت ترامپ زاویه داشتن آقای ترامپ بارها بهشون گیر داد در دوره دوم خیلیا وقتی که آقای ترامپ انتخاب شد میومدن ازا می‌پرسن خب حتماً پمپو برمی‌گرده دیگه. من می‌گفتم اصلاً همین تعجب می‌کردن. می‌گفتن چرا؟ می‌گفتم چون نیوکانه. نزدیک نیستن. اونا یه سیاست‌های دیگه دارن به یه سمت دیگه‌ای میرن. در بعضی از داستان‌ها فوندیشن ففنس آف دموکراسیز و میوکان‌ها زاویه اختلاف بسیار عمیقی داشتن با دولت ترامپ مخصوصاً در مورد بعضی از جزئیاتی که مربوط به جمهوری اسلامی میشد. یه کسایی مثل جان بولتون و مایک پامپا و دقیقاً دیدید در دوره دوم آقای ترامپ هیچ‌کدومشون هیچ پستی ندارن نه تنها پستی ندارن که آقای ترامپ گفت به خاطر اون خدماتی که انجام دادید تا دوره اول حالا جمهوری اسلامی افتاده دنبالتون بکشتتون تا ابد نمی‌تونه دولت فدرال بهتون بادیگارد بده اگه جرتشو ندارید برای دولت خدمت بکنید اگر فکر می‌کنید براتون هزینه داره نیاید خدمت به آمریکا افتخاره اینکه شما اومدی مثلاً شدی یه پستی گرفتی حالا جمهوری اسلامی تهدیدت کرده بکشتت دلیل نمیشه که شما بخوای تا آخر دنیا شما بخوای از خدمات دولت فدرال برای میلیون‌ها دلار استفاده کنی که بادیگارد داشته باشی بری این‌ور اونور دم ساحل مثلاً بری دو نفر بادیگاردم کنارت وایسن این داستان نمی‌تونه اینجوری اتفاق بیفته و الان من چیزایی که دارم می‌بینم نمی‌دونم شیطنته از طرف اف دی دی کرده و حالا میگم فوندیشن فور دفنس دموکراسیس خیلی آدمایی داره که در زمینه ایران تحقیقات عمیق دارن برای من یک جایی سؤال بزرگه که چرا هیچ کدومشون اشاره نمی‌کنن که این سیستمایی که الان دولت ترامپ داره تعبیه می‌کنه اینجوری نیست که جمهوری اسلامی نفت بفروشه به هر کسی جمهوری اسلامی نفت می‌فروشه فقط به آمریکا پولشم باید دلار بگیره از طریق بانک‌های آمریکایی در ۶۰ تا ۹۰ روز با لتر آف کردیت بهشون پرداخت شه ه ۶۰ تا ۹۰ روز یعنی شما ۶۰ تا ۹۰ روز بعد از تحویل و این اشاره نکردنش اصل داستان این قضیهست اینکه ج اینکه جمهوری اسلامی چهجوری در دام ترامپ افتاده یعنی بله شما می‌تونید نف بفروشید فقط با آمریکا به شیطان بزرگ به کسی که موشلی رو کشته باید برید به کسی که موشلی به اون حکومتی که موشلی رو کشته رهبرتون رو کشته فرماندهان اصلی سپاهتونو کشته برید التماس کنید نفتتونو با اونا با تخصیف بفروشید ۶۰ تا ۹۰ روز دیگه اگه بچه‌های خوبی بودید پولتونو بگیرین چهجوری جمهوری اسلامی می‌خواد توضیح بده برای من واضحه که این اتفاق نمیفته در بطن قضیه یعنی راه فرار نیست برای جمهوری اسلامی این اتفاقاً یه طله بسیار بزرگ‌تره جمهوری اسلامی بهش بگه نه نفت نمی‌تونه بفروشه پولی نمی‌تونه دربیاره همین‌جوری وضعیتشون ادامه پیدا می‌کنه و توی اگر بیاد بگه خیر اگه یه بدبختیه اگه بگه بله باید بیاد توجیه کنه که چهجوری من برنجمو گندممو گوشتمو همه زندگیم باید برم از آمریکا الان خرید کنم نفتمم باید برم به آمریکا بفروشم به تمام اون ارزشی‌هایی که الان میرن تو اون خیابونا اربده کشی می‌کنن و سعی می‌کنن روحیه مردم رو خراب بکنن تا چند وقت دیگه بنزینی که شما می‌زنید توی اون موتوراتون میرید ون بخشیش از آمریکا باید بیاد آمریکا باید تأمین کنه این داستانو برای شما چه‌جوری می‌خواد جمهوری اسلامی توضیح بده و واضحه واسه من که جمهوری اسلامی نمیره در این داستان واضحه واسه من که چرا عراقچی و قطریا میان اینجوری واکنش بسیار کاملاً مثل بچه مدرسه‌ای‌ها نشون میدن به خاطر اینکه شوکه شدن بارها و بارها آقای ترامپ در طول یکی دو هفته اخیر قطر جمهوری اسلامی بریتانیا رو شوکه کرده آلمان رو تمام این کشورایی که الان پشت یک جریان گلوبالیسم گندن و با هم را روابط بسیار تنگاتنگی دارن کیرستارمر الان نخست‌وزیر بریتانیا استعفا کرده چرا استعفا کرده یعنی کیرستارمر الان کسی بود که حزبی که الان ایشون انتخابش کرده گذاشتتش مدت طولانیه که می‌دونه وضعیت ته دولت کرستان خرابه می‌دونه که از لحاظ بوروکراتیک بسیار شلختن می‌دونه که مدت‌هاست که بریتانیا داره رنج می‌بره از مشکلاتی مثل مواد مخدر، مشکلاتی مثل مهاجرین غیرقانونی و هیچ کاری براش نتونسته بکنه برای اینکه نمی‌خواد بکنه به خاطر اینکه گلوبالیستا حاضر نیستن این منبع مالی رو از دست بدن. بخش بسیار بزرگی از درآمدی که این کشورها داشتند گلوبالیست‌ها ازشون کشیدن بیرون. تمام صنایهشونو کشیدن از توشون بیرون بردن جاهای دیگه. یعنی بریتانیایی که یک زمانی صنایه بسیار بزرگی داشت الان مثلاً از توی اون جگوارشو فروختن به هند بزرگ‌ترین رینج روورشو فروختن تمام این کمپانیا رو بعضیاشو به یک پوند چون ضرر می‌داد مثلاً بعضیاشونو به قول آرمان به اسم حمایت از محیط زیست و حفاظت از محیط زیست گفتن این آلوده کنندهست همه رو بردن چین همه رو بردن مکزیک جاهایی که این گلوبالیستا هستن و قطر رئیسش بریتانیاست. قطر یه کشوری که اصلاً بریتانیا به وجود آورده قطر چیزی اسم قطر وجود نداشت ۲۰ ۲۵۰ هزار نفرم که در کل در دنیا پاسپورت قطری دارن ۲۵۰ هزار نفرن این آدما کشورشون ۸ ۹ میلیون آدم خارجی توشه هیچ‌کدومشون سیتیزن نمیشن هیچ‌کدومشون هیچوقت پاسپورت قطری دریافت نمی‌کنن در عوض این قطریا همینجوری این پولا رو می‌گیرن از طریق بریتانیا و الان آمریکا داره میگه قطر تو داری پولشویی می‌کنی این می‌دونید چه بدبختی بزرگی برای بریتانیا خواهد بود. بریتانیا همون یک ذره قدرتی هم که در خواهرمیانه داشت کامل از دست خواهد داد و این قضایا رو من همه رو به هم می‌چسبونم. استعفای کیرسارمه رو به تهدید آمریکا به قطر که شما پولشویی دارید می‌کنید به اینکه الان لیبر پارتی دست برداشته میگه او او آمریکا میاد سراغ تمام این حسابا حسابای بانکی که اکثرش بانک‌های بریتانیاییه یکی یکیشون تمام پولا رو اینا باید منجمد کنن یا باید برن با آمریکا توی جنگ اقتصادی بریتانیا آیا لیبر پارتی حاضره حزب کارگر حزب چپگرایی که اونجا هست حاضره با آمریکا وارد جنگ بشه ه اصلاً عقبنشینی چه اتفاقی داره میفته؟ این چقدر تأثیر می‌گذاره در مذاکرات؟ قطر و بریتانیا دارن به جمهوری اسلامی میگن با ترامپ توافق نکن. قطر و بریتانیا دارن به جمهوری اسلامی تو این مذاکرات توی سوئیس میگن با دولت ترامپ توافق نکن. بذارین تا نوامبر طول بکشه. بذارین ادامه پیدا کنه تا انتخابات میاندوره‌ای آمریکا. ترامپ شکست بخوره بعد موضع ما قوی‌تر میشه. موضع ما قوی‌تر شه ما نجاتت میدیم. اینو قطر و بریتانیا دارن به جمهوری اسلامی میگن الان و دولت ترامپ جلو اینو خواهد گرفت. دولت ترامپ این ائتلافی که بین خیلی از این کشورای تروریست پرور که کارشون روی پولشویی ارزش افزوده‌ای در جهان ندارند غیر از اینکه بخوان در جهان آشوب به پا کنند تکنولوژی خاصی در جهان به وجود نمیارند قدرتی ندارن که از لحاظ فرهنگی تأثیر بذارن فیلمی نمی‌سازن د تا داکیومنتی از داخل خود کشورشون بیرون نمیاد بعد ۱ ۲ میلیارد دلار پول الجزیره میدن همه جاهای دنیا خولا پولای اینجا همین الجزیره می‌شوره تو همین آمریکاش یعنی وقتی من میرم تو بعضی از این اونتام می‌بینم مثلاً برای یک حالا انتخاباته روز انتخابات برداشتید کرین ۱۳ متری آوردید همون کرین ۱۳ یه خبرنگار میاد جلو دوربین یک کلمه حرفی زد کرین ۱۳ متری که آرمان یعنی می‌رفته روی کنگره روی کپیتال از اون بالا اینج‌وری می‌چرخید این‌جوری میومد خبرنگارشون برای سینما هم دیگه استفاده نمیشه اون کرین پول داره یعنی اون کرین باید اجاره کنی اون میلیون‌ها دلار قیمتشه چقدر اون وسط دارن دارن کمیسیون می‌گیرن برای چیزی که هستش شما احتیاج نداری کی کرین می‌خواد برای یه گزارش خبری ۱۳ متری ساختمون‌سازی مگه می‌خوای بکنی اینجوری می اینجوری می‌شورن میان نه فقط قطر عربستان سعودی هم یاد گرفته این کارو می‌کنه اماراتم هم این کارو می‌کنه و خیلی از این شرکتهایی که زیر دست اینا هستند به اسم اینکه الان اینجا اومدن دارن کارای فرهنگی می‌کنن یا کارای خبری می‌کنند پولشوییهای گسترده می‌کنن پشت سر هم در حال خرید ملکن تو جاهایی که فوق‌العاده ارزشش بالاست و هیچ استفاده‌ای ازش نمی‌کنن طبقه طبقه در همین شهر واشنگتن دی سی و نیویورک در جاهای بسیار حساس در جاهایی که میگم گرون‌ترین نقاط واشنگتن دی سی یا نیویورکه ساختمون گرفتن نصف ساختمون خالیه یعنی شما می‌تونی فوتبال توش بازی کنی خالی همینجوری افتاده پر کامپیوتر آخرین کامپیوتراست هر دفعه هم شما بری ۶ ماه ۶ ماه این کامپیوترا عوض شده مانیتورش خب اینا همه پولشوییه اینا رو دولت آمریکا به اندازه کافی ازش مدرک داره به اندازه کافی هست خیلی از این آدما که برای قطر، عربستان، امارات، جمهوری اسلامی اینا کار می‌کنن اینا آدم‌فروشی کار اولشونه. اولین اتفاقی میفته اینکه اف بیآی وقتی بره خفتشونو می‌گیره مثل قناری همشون چه‌چخه زد و اینجا داستان برای خیلی از این کشورا خیلی بد خواهد شد. برای بریتانیا فوق‌العاده افتضاحه. حالا آقای ترامپ بریتانیا یه انتخاب داده به نظام بریتانیا به گلوبالیستایی که الان بریتانیا رو دارن و اونجا رو کنترل می‌کنن یک انتخاب دارن نایجل فاراژ نایجل فاراجو من باهاش مصاحبه کردم نایجل فاراج حزب یوکیپ رو داشت نایجل فاراج کسی بود که بریتانیا رو از یک ساختار بسیار بزرگتر گلوبالیست به اسم اتحادیه اروپا بیرون کشید و ایشون دوست صمی آقای ترامپه بهش میگن ترامپ بریتانیا الان یه حزبی داره خیلی فرینجن و خیلی تعداد کمی دارن کرسی پارلمان اگر الان لیبر حاضر نشه حزب کارگر که ائتلافی تشکیل بده برای اینکه یک نفر دیگه رو بخوان بیارن هر کس دیگه‌ای که بخواد به جای ایشون بیاد به جای کیرستارمر بیاد تحت فشار دولت ترامپ قرار می‌گیره مگر اینکه نایجال فاران رو حاضر شن چه لیبر پارتی چه کانسروتیو پارتی باهاش ائتلاف کنن و نایجالفاراج رو بذارن به عنوان نخستوزیر نایجالفاراژ قول داده که تمام این شبکه‌های پولشویی مخصوصاً اسلامی رو از اونجا بیرون کنه تمام ما می‌دونیم تمام مایی که ایران و جمهوری اسلامی رو شناختیم و با تاریخ انقلاب منجلاب اسلامی آشنایی داریم می‌دونیم که از مساجد برای پولشویی برای اینکه سلاح این‌ور اونور بکنن برای کارای تروریستی جمهوری اسلامی از قبل از انق منجلاب اسلامی استفاده کرده بود بقیه کشورام شروع کردن مسجد زدن الان توی بریتانیا یا تو هر کشور دیگه‌ای غیر از اینکه قرار باشه کارای تروریستی بکنه یا بخواد شستشوی مغزی بده بچه‌ها رو بچه ۴ ساله ۵ ساله رو بیان اسلحه دستش بدن چیه بچه چار پ ساله چی می‌فهمه که چه اتفاقی داره میفته دورورش و اینجوری سواستفاده بکنن نایجالفاراج آخرین راه بریتانیاست برای اینکه بخواد نجات پیدا کنه از نوعی از منجلاب اسلامی که ایران رو ۴۷ سال پیش ایران با یه کشوری با تمدن با این همه سابقه در د هر زمینه‌ای که شما بگید چنان در وضعیتی فرود که الان ما خود ما ایرانیا نمی‌تونیم درک کنیم اصلاً واقعاً که چهجوری میشه. ما دیگه ایرانو نمی‌شناسیم. خود ما ایرانیا دیگه ایرانو نمی‌شناسیم. این‌جوری تغییرش دادن و بریتانیا که یه جزیره‌ایه که حالا مثلاً ۲۵۰ ساله در دنیا خیلی مهم شده بیشتر کارشون و تاریخشون رو راهزنی دریایی بوده بریتانیا و هنوزم هستن بیشتره همین کاری که دارن الان با مسلمونا می‌کنن بیشترش پولشوییه کار غیرقانونیه اگر بخونی تاریخشونو بخش بسیار بزرگی از تاریخ بریتانیا با قاچاق مواد مخدر به به صورت قانونی به هند به چین به ایران به تریاک یعنی یک سری بیزنس‌های چیپ شما مثلاً اگر آمریکا رو نگاه کنید آمریکا از بدو ابتدای اینکه مستقل شده رفته سراغ یه سری محصولاتی مثل کتان مثل تنباکو مثلاً در آمریکا مثل غلات مثل گوشت بریتانیاییا اینجوری نبودن تریاک همون اول تریاک باید بخرید. تمام منطقه، تمام این بیزنس‌های مافیایی اونجاست. تو بریتانیاست. دست گلوبالیستاست. دستی سری بانک‌های خیلی محدوده. دست یه سری آدمایی که لزوماً خودشونم بریتانیایی نیستن و اصلاً واسه بریتانیا ارزشی قائل نیستن. اونا یه سیستم گلوبالیست دارن. بخششونم همون ۲۰۰ هزار تا قطرین که تمام اون پولا رو می‌گیرن و منافع و منابع و هر کاری که تا حالا دلشون می‌خواست کرده بودن. الان دولت ترامپ یه خط کشید رو تمام این داستانا. حرفایی که جمهوری اسلامی می‌زنه، چیزایی که شما تو مطبوعات جریان هستیم می‌شنوید الان گیج کننده است. من سعی می‌کنم پشت پرده این داستانا رو به شما نشون بدم. خبر بهش اشاره می‌کنم دیگه خبرو نمی‌خونم. بهتون میگم اینایی که دارن میگن دروغه، اینایی که دارن میگن پروپاگانداست، اینم ویژن ماگاست. این چیزی که دولت ترامپ می‌خواد. این چیزی که دولت ترامپ داره به سمتش میره. جدایی از اینکه توی توییتر چی میگن توی مطبوعات جریان اصلی چی میگن خیلی از این کسایی که به ما تحلیل‌گر الان اومدن اونا چی میگن و قضاوت با شماست نتیجه یکسانه نتیجه اینه که جمهوری اسلامی چه با یک جنگ بسیار شدید دیگه و دولت ترامپ آمادگی داره اونجا رو به آتیش بکشه این دفعه وقتی بخواد حمله بکنه چه با یه جنگ فیزیکی خیلی قوی و چه با امضای این قراردادها به صورت خورده خورده اول از گن گندم و نفت آمریکایی شروع میشه بهتون کوکاکلا هم میدن بعد ویسکی جیمسان میاد بعد بیکینی میاد همه میاد امریکا کامل میاد تو ایران شما می‌تونی مسجدتو بزنی بری اونجا بلندگو بذاری هر چی هر کاری دلت خواست بکنی دیزنیلندم می‌زنن کنار جمعران اینجوری اونوقت ببینم کسی میاد تو اون شاه براتون پول بندازه یا همه میان سفید پرفی و هفت کوتوله دیزنی رو نگاه کنن اینجوری یا با این وض یا با جنگ دونه دونتونو از توست تو راخاتون می‌کشن بیرون عین اون کاری که دارن با حماس می‌کنن یعنی اون اتفاقاتی که داره واسه حزب‌الله میفته دونه دونهتونو از بوی گرند و تعفنتون میشه شناخت شما رو کاملاً دونه دونهتونو میشه کشید بیرون یا شما این تفاهم‌نامه‌ها رو قبول می‌کنید یکی یکی در واقع غلط کردن خودتونو امضا می‌کنید تسلیم مطلق اون چیزی بود که ترامپ از روز اول گفت تصمیم مطلق یعنی این نفلتو می‌فروشی آمریکا پولشو ۶۰ روز تا ۹۰ روز دیگه می‌گیری برنج می‌خوای قغلات می‌خوای گوشت می‌خوای مرغ می‌خوای آمریکایی برو هر چقدر دلالت می‌خواد مرگ بر امریکا بگو برو تو خیابون انقدر مرگ بر امریکا بگو که تو پاره شی انرژی که بهت میده که بخوای بری اون مرگ بر امریکا رو بدی اون پولشو باید بدی به آمریکا بهت نون بده نونت از آمریکا میاد از این به بعد جمهوری اسلامی راهی نداره برای اینکه بخواد این داستانو دور بزنه پول نداره بلوکه شده است تفاهم‌نامه‌ایو زیرش امضا کرده که اون اول وقتی شما تفاهم‌نامه رو می‌خونی میگی مگه این میشه؟ خیلی کلیه و جمهوری اسلامی یه چیزی دستش گرفته که میگم بره جلو این ارزشیا بندازه. اگه صحبتهای قادیبافو شما گوش کنید هی مخ این ویدیوهای مختلفش داره میاد بیرون که چهجوری داره این ارزشیا رو بازی میده و چه‌جوری داره مخشونو می‌زنه. برای من تصمیم‌سازی کنید. من دخالت نمی‌کنم تو کار شما و پشت سر هم الانم آرمان میگه ریختن نحسش داره تلویزیون جمهوری اسلامی پخش میشه. نه نمی‌خواد پخشش کنی انزکاف ملت دیدن ما اینا رو می‌بینیم ما اینا رو می‌بینیم که شما نبینید مردم ما اینا رو می‌بینیم اتفاقاتی که اینا داره میفته و گوش می‌کنیم بهش که شما دیگه ریخت نحس اینا رو نبیرید من مثل شبکه‌های دیگه نمی‌خوام تاس کنم برم به قیافه اینا به اندازه کافی دارن نشونشون میدن همه جا تو کپیتال ریپورت لازم نیست ببینید و نکته‌ای هست اینه قالیباف در حال مقتدن ارزشیاست عراقچی در حال اینکه میره مثل بچه مدرسه‌ای و دوستای خودش اینجا عکس می‌گیره بعد ما تو ما تو رو تو عکس راه ندادیم پس هه و این کاملاً مشخصه که به چه دریوزگی اینا افتادن هیچ راه دیگه‌ای ندارن هر طرف قدم بذارن تلست هر طرف قدم بذارن وضعیتشون بدتر میشه اول میگن پولاتونو میدیم بهتون بعد میگن آره پولاتونو میدیم اگر فقط محصول آمریکایی بخرید اینا جمهوری اسلامی طبقه داشتن پولو بگیرن مثلاً الان برن بدن به حزب‌الله یا هر چیز دیگه ازن میاد برنج آمریکایی می‌خری با مهر با پرچم آمریکا میاد تو ایران اینجوری اینه مدل ترامپ و کسایی که آدم من خودم جزء آدمایی بودم که بهتون می‌گفتم یه هفته پیش من نمی‌دونم پشت این داستانا چیه کسایی که همون ثانیه باید بیان حرف بزنن دهنشونو وا کنن بدون که بخوان فکر کنن من می‌خندم به این افراد که ترامپو دست کم می‌گیرن می‌خندم ایش آقای ترامپ یه فنامنه خیلی مخصوصاً این چپکرا ما دوستایی داریم و از بچگی با هم بزرگ شدیم اینایی که توی اروپا و ترکیه و این دورور موندن که اصلاً همه کمونیستن اصلاً همه از دست رفتن واقعاً باور دارن که ترامپ یک آدم احمقه آمریکا امپریالیسته و اینا رو بلدن استراتژی رو بلدن آخرتو می‌دونن چیه از اول تا آخر اینا همه چیزو می‌دونن ۱۰ ساله دارید بازی می‌خورید ۱۰ ساله ترامپ داره اینجوری می‌چرخونتتون. می‌خواید قبول کنید شاید یه چیزاییو نمی‌فهمید. می‌خواید قبول کنید شاید بهتره بعضی جاها دهنتونو ببندید. بچینید کنار بگید ه شاید این پشتش یه چیز دیگه‌ای وجود داره. این ذکاوت و شعور سیاسی این یه چیزیه که بعضی وقتا با سکوت میاد. من یک هفتهست دارم میگم من نمی‌دونم پشت این داستانا چیه ولی به نظر منطقی نیست. الان داره یکی یکی پشت این داستانا باز میشه. دوستان زنگ می‌زنن، من زنگ می‌زنم. ۴ تا خبر، چار تا آدم می‌شینن با همدیگه اطلاعاتشونو بیشتر می‌کنن. سطح اطلاعاتشونو میارن بالاتر. کاری که جمهوری اسلامی نمی‌کنه از این طریق میشه به جمهوری اسلامی ضربه زد. اون عراقچی عراقچی اون قالیبافت اونا قوانین آمریکا رو نمی‌دونن چیه. اونا وقتی این داستانو می‌ریزه میگه آره ۳ تا ۶ میلیارد دلار به تو میگن باشه خوشحال چون نمی‌دونن طبق قوانین آمریکا وزارت خزانه‌داری آمریکا تن می‌تونه خیلی راحت این پولو بگه خیلی خب شما این پولو می‌گیری فقط اگه بیای از شرکتها از این شرکتها خرید کنی پس این پول دست در دسترسته می‌تونی هر وقت دلت خواسته بخری و کسایی که میان این قضیه رو هی پشت سر هم اینجوری تحلیل می‌کنن که ترامپ به جمهوری اسلامی داره امتیاز میده شما از مرحله پرتید شما یک ایران یک بخش کوچیکی از این پازله یه پازل خیلی بزرگه اگه شما توش گلوبالیستا رو نبینید توش بریتانیا رو نبینید توش قطررو نبینید نمی‌تونید داستانم بفهمید دوره ایران چه اتفاقی میفته با تمرکز روی ایران به نظر میاد آره ترامپ خیلیا بهش امتیاز میده ولی اینا امتیاز نیست اینا همش تلست پشت سر هم هر کدوم از اینا رو که جمهوری اسلامی می‌خواد اجرا کنه تازه می‌فهمه او زیر این چند ۴ تا کلاز دیگهست پول داری اگر از آمریکایی خرید کنی نفت می‌تونی بفروشی اگر فقط به آمریکا بفروشی اینا همش پشتش طلهست و کسایی که به شما دارن میگن امیدتون گرفته شده تموم شد جمهوری اسلامی مونه این رژیم حالا حالاها موندنیه آمریکا نمی‌خواد اینا برن اینا همه مزخرفه آمریکا تصمیمشو خیلی وقت پیش گرفته قبل از اینکه ترامپ بخواد بیاد اینا سیکله اینجور جور چیزا رو یک فرد تعیین نمی‌کنه. یک فرد اجراش می‌کنه. یک فرد هست که اون بالا با قدرت اجرایی بالا. یک فردی به اسم دانالد جان ترامپ که خودش آدمیه که استاد شارلاتاناست. ما این ایشونو انتخاب کردیم برای اینکه همه اینا رو خودش می‌دونه چون خودش انجام داده. توی مناظره انتخاباتیش تو سال ۲۰۱۶ با هیلری کلینتون. ایلری کلینتون بهش گیر داد گفتدانالد خیلی تکس نمیده و از زیر تکسا فرار می‌کنه مالیات نمیده ترامپ گفتچون باهوشم خیلی از اون قوانینی که نوشته شده در مورد مالیاتو من پول دادم به آدمایی مثل تو که بنویسید که آدمی مثل من مالیات زیادی نده و اینو جلوی همه گفت کی میاد به این صداقت بگه بگه من خودم ته این داستانم تو فاسدی من بهت پول دادم که این کارو بکن کنی چون من باهوشم تو احمق تو اون کاریو تو اون کاریو کردی که من بهت گفتم ترامپ ختم دنیاست در این داستانا اوباما نیست که از یه محله فقیرنشین از ایلینوی اومده باشه حالا مثلاً به یه جایی رسیده باشه هیچی ندیده باشه با جیدی ونس نیست کسی نیست که مثلاً با استعاره و اینام صحبت کنه صاف بهت میگه سؤالت مزخرف بود میگه سال احمقانه بود این خیلی کار اشتباهه می‌زنی می‌ترکونیتون مستقیم خیلی استریت شوتره این داستانا این قضایایی که داره پشت پرده اتفاق میفته اتفاقاً منو تو این چند وقت خیلی امیدوارتر کرده که دولت ترامپ یه طرح و برنامه‌ای داره که هیچ‌کدوم از دولت‌های دیگه آمریکا نداشتن اصلاً تا این حد پیش نرفته بودن و اینکه طرح و برنامه دولت ترامپ از بین بردن یا بسیار ضعیف کردن کمپ گلوبالی سیستا در دنیاست. پایان قطر، پایان جفتک پراکنی‌های قطر و کشورهای دیگه اسلامی پایان پولشوییشون در خاک آمریکا، پایان پولشوییشون در خاک بریتانیا، تغییر نظم جهانی، ایرانم یه قطعه انقدی از یه پازل بسیار بزرگه. ما عاشق ایرانیم. همهمون ایرانو دوست داریم ولی دنیا اینجوری نیست که فقط آمریکا با ایران باشه. این خیلی گنده‌تره برای آمریکا. ایران یک بخش کوچیکی از این داستانه و از اولم اگر این پلن بزرگتر نبود آقای ترامپ نمی‌رفت به جنگ با جمهوری اسلامی حتی اگه ۴۰۰ هزار نفرم مردم ایرانم می‌کشت ج رژیم نمی‌رفتن اینا رفتن به جنگ به خاطر اینکه این یک بخشی از اهرم فشاریه که علیه چینه علیه قطره علیه گلوبالیستایی که تو اروپا اروپا رو گرفتن و اروپا رو دارن مسلمون می‌کنن خیلی سریع خیلی سریع اون کاری که جنگای جهادی و صلیبی نتونست بکنه اینا دارن خیلی راحت انجام میدن چون اروپاییا حاضر نیستن اون کاری که دولت ترامپ می‌کنه رو انجام بدن اروپاییا حاضر نیستن که به قول معروف دو واتی ت برای اینکه از کشور خودشون محافظت بکنند حاضر نیستن چار تا از این قایقای قاچاق مواز مخدررو بترکونن یا این قایقاهایی که مثلاً مهاجر قاچاق میارن اینا رو بزنن بترکونن دولت ترامپ می‌کنه می‌ذاره تصویرشو می‌ذاره تو تلویزیون چرا؟ چون از لحاظ سایکولوژیک تأثیر می‌ذاره. شما می‌دونی اگه قرار باشه از فردا قاچاق انسان بکنی، قاچاق دختر بکنی، قاچاق مواد مخدر کنی با آمریکا، ممکنه اونجا پهباد ارتش آمریکا بالا سرت باشه. یه دونه هلفایره و باعث میشه فکر کنی به این قطره. ولی بریتانیا این‌جوری نیست. ایتالیا این‌جوری نیست. فرانسه الان این‌جوری نیست. اسپانیا همین‌جوری شما کشتی کشتی میارن و بعد کسایی که مثلاً طرفدار این گلوبالیستا هستن راجع به مهاجرت صحبت این آدم‌ها در اون مناطق جنگ زدن خب جنگو شما به وجود آوردید تو اون مناطق شمایید که میرید تو اونجا جنگ به وجود میارید اونا رو می‌ریزید به هم باعث میشه موج مهاجرت راه بیفته مردم فرار کنن بعد همین مردمو فرار می‌کنن شما میاید ازشون سواستفاده می‌کنید دونه دونهشونو می‌گیرید ازشون کار می‌کشید مگر شما نرفتین جلوی همین توی سوریه به قول آرمانجان مگر توی سوریه شما نرفتید جلوی انقلاب مردم سوریه رو گرفتید همین اوباما خط قرمز کشید جا خالی داد با خیلیای دیگهشون چی شد میلیون‌ها سوری مجبور شدن مهاجرت بکنن خب الان میلیون‌ها سوری اینا قطر بهشون گفت آلمان به آلمان گفت باید باز کنیم ارزاتو قطر و قطر نفوذی که تو آلمان داره فقط برید بخونید ببینید چند درصد سهام کمپانی فولکسواگن مال قطره یعنی اون چیزی که خود قطریا اعلام می‌کنن خیلی کمتر از اون چیزی که واقعیت داره اون صندوقی که صندوق نشنال ولثه صندوق ثروت ملی قطره میگه نزدیک ۱۷ اگه اشتباه نکنم ۱۸ سهام فلکسواگنو داره ولی چی چیزایی که اینجا دوستای خبرنگار ما در واشنگتن دی سی درآوردن اینه که بالای ۷۵ فوکس واگن مال قطریاست وقتی قطر بهتون میگه مرزاتونو باز کنید اگه بگید نه پولاتشونو می‌کشن بیرون آلمانم بدبخت میشن این شد آنگلا مرکل در آزک سوریه آمدن تو نه واسه اینکه اینا قربون صدقه مهاجرین می‌خواستن برن نه به خاطر اینکه باید تعظیم کرد آنگلا مرکل به قطریا دوران تموم شد دورانی که قطر می‌تونست بره اروپا رو به هم بریزه به پایان رسید. دولت ترامپ جلوشون ایستاد و همچنین گلوبالیستا ضربه‌ای هم که الان حزب کارگر داره می‌خوره داره سعی می‌کنه یه خورده عقب‌نشینی بکنه یه جوری با دولت ترامپ کنار بیاد. بعید می‌دونم دولت ترامپ به هیچ وجه این داستانو ول کنه بعد از اینکه به جمهوری اسلامی گیر داده اتفاقاً نوبت قطره. بعد از جمهوری اسلامی نوبت قطره. قطر اصل تمام اون فسادی که تو منطقهست توی قطره. بخشیشم عربستان سعودیه اونا هم باید به حسابشون رسیدگی بشه دونه دونهشون و آسیا به نوبت خیلی برای من الان امیدوار کننده است وقتی می‌خونم می‌بینم که دولت ترامپ چهجوری داره اینا رو بازی میده یه سری از وضعیت در تنگه هرمز خلیج فارسم می‌خوام بهتون نشون بدم آخرین عکسایی که سنتام منتشر کرده در حالی که جمهوری اسلامی در حال داستان داستان‌سرایی که اینا کنترل تنگی هرمز رو در دست دارن آمار ارقام نشون میده که تانکرا در حال رد شدن بهخاطر اینکه همین عکسایی که می‌بینید سنت کام داره منتشر می‌کنه اینجا الان دارید می‌بینیدش عکسا مال امروزه حضور گسترده داره نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا در تنگ هرمز و خلیج فارس اون قایق کوچولوهای جمهوری اسلامی اونا جرت ندارن بیان نزدیک شن تهدید می‌کنن رادیو رو برمی‌دارن فحش میدن در همین حق فحش بده فحش باد هواست اگه بخوان جلوی اونم می‌تونن بگیرن می‌تونن یه کاری کنن صلات هیچ‌کس نشنوند. تنگه هرمز دست آمریکاست. خلیج فارس دست آمریکاست. ارتش آمریکا منطقه رو ترک نکرده. ترک نمی‌کنه. نیروی دریایی، نیروی هوایی آمریکا فعلاً تو منطقه هست. جمهوری اسلامی باید مجبوره بیاد جنس آمریکایی بخره و نفتشو با آمریکا بفروشه وگرنه پولی در کار هست نه هیچ‌گونه معافیت از تحریمی. این اتفاقاتی که در طول چند ساعت اخیر افتاده رگباری به همتون گفتم اسرائیل مواضعشو آرمان جان میگه اشاره کن خیلی مهم نیست واقعاً اسرائیل موضعش چیه تو این قضیه اسرائیل مهم اینه که اونا الان در جنوب لبنان هستن الان اونا باید کار حزب‌الله رو تموم کنن ترامپ گفته خیلی طول کشیده راست میگه اینم فقط صحبت ترامپ نیست هر ژنرال ارتش آمریکایی که باهاش صحبت بکنی به شما میگه که اسرائیل می‌تونه این‌جوری کار حزب‌الله و حماس رو تموم کنه اوناهم یه بخشایی تو دولتشون دارن می‌خوان هی جنگ ادامه پیدا کنه نمی‌خوان جنگا تموم بشه از این آدمای در و دیوونه مذهبی که در جمهوری اسلامی هست معادل یهودیش تو اسرائیلم هست فکر نکنید اوناهم اونجوری نیستنا اوناهم دارن اوناهم یه سری در و دیوونه دارن دقیقاً مثل امام زمانیای این‌ور فکرشون فقط نابودی دنیاست اوناهم اگر مهارشون نشه مهارشون نکنی این کاری که دولت ترامپ داره انجام میده و مهارشون می‌کنه. آقا برو زودتر تموم کن. شما می‌خوای بری الان ۳ ساله گیر کردید تو غزه. گیر کردید به خاطر اینکه میاید می‌زنید می‌کشید میرید جلو بعد تموم میشه بعد خالی می‌کنید اون منطقه رو. خب وقتی خالی می‌کنید معلومه اینا میان می‌گیرن دوباره. شما باید بری بگیری منطقه رو نگه داری کنترل کنی. اسرائیلیا بهانه‌های مختلف میارن واسش. اگه تو خود اسرائیلم گوش کنید مطبوعاتشون راجع بهش حرف می‌زنن. اینا چیزی نیست که سحوی باشه. اینه که عمداً دولت ناتانیاهو در یه جاهایی داره سعی می‌کنه این جنگو ادامه بده. برو تموم کن جنگو. بهت این همه امکانات دادن، سلاح دادن، کارت سفیدم بهت دادن. برو هر کاری که دارت می‌خواد بکنی بکن. سریع. اسرائیل باید زودتر این قضیه حزب‌الله رو به پایان برسونه. موضعشونم اینه که اونجا می‌مونن. درستم هست. موضعشم باید همین داستان باشه. امروز درگیری خاصی بین حزب‌الله و اسرائیل نبوده. ولی یکی روز در میون هست. ممکنه تا لایو بعدی که ما میایم تو این گزارش راجع بش می‌خوایم صحبت بکنیم داستان تغییر کرده باشه و یه تیکه کوچیکی راجع به هواپیمای وارساگم من صحبت بکنم. وارساگ تن بهتون گفتم این هواپیماییه که آمریکاییا الان مدت زیادیه دهه ۶۰ میلادی ساختن یه هواپیمایی که اصلاً ارتفاع کم پرواز می‌کنه بیشتر ساخته شده بود برای اینکه ی گیتلینگان جلوش داره یک مسلسله خیلی خیلی کالیبر بالا داره که تقریباً گلوله‌هاش توی هر زرهی میره تانک و داغو می‌کنه، جون میده برای زدن همین قایقای [صدای خرناس] کوچیک سپاه پاسداران یا پهپاد و الان مدلی که جمهوری اسلامی خبر نداشت ما هم خبر نداشتیم ولی مدلی که الان این ویدیوهای جدید داره توضیح میده اینه که الان وارساگ جدید همینجور که می‌بینید در سال ۲۰۲۶ آمریکایی‌ها کاملاً سیستمشو عوض کردن. به قول آرمانجان بهش میگن فلاین گان اسلحه پرنده ولی الان دیگه خیلی بیشتر از اسلحه پرندهست الان سیستم‌هایی که روی وارتاک نصب شده هم سیستم‌های موشکی داره هم همینجور که می‌بینید ساختار بدنهشو تغییر دادن در ۲۰۲۶ هم روش موشک می‌خوره از این به بچه موشک‌هایی که پهبادو می‌تونه بزنه هم قابلیت اینو داره که از لحاظ الکترونیک شروع کنه اختلال به وجود بیاره تو رادارا یه سیستم جدیدی که امریکاییا استفاده دارن می‌کنن تو این جنگ اینه که میرر می‌کنن خودشونو توی رادار یعنی شما حتی رادارای پیشرفته فرضاً اگه ایتو ببینی ا خب یه گفتم سرعتش زیاد نیست ارتفاعشم کمه رادارا راحت می‌بیننش ولی کاری که می‌کنه اینه که خودشو میرور می‌کنه یعنی روی رادار مثلاً یه ایتنه ولی شما ۱۰ تا می‌بینی بعد نمی‌دونی کدوم واقعیه دیگه و اگرم قرار باشه کلیک کنی روی یکی بخوای قفل بکنی اونوقت وارتاکس سیگنال رادار تو می‌گیره می‌فهمه تو کجایی یعنی اگه روش قفل بکنی که بخوای به یکی از این میرا مثلاً شلیک کنی و در نهایت باعث میشه که الان اتفاقاً این وارتاگتن که مال ۶۰ سال پیشه مال قبل از زمان جمهوری اسلامی ولی ببین چه مهندسیی داشته این که بعد ۶۰ سال حالا حالا درسته که کاملاً نونوارش کردن ولی هنوز بدنه رو نگه داشتن دیزاینو نگه داشتن حتی نوع انجیناش که مال ۶۰ سال پیش دواله د تا موتور داره می‌دونید یه ایتنو چند وقت پیش جمهوری اسلامی با موشکی زد یکی از انجیناشو ترکوند با همون یه دونه انجین پرواز کرد رفت چند تا از قایقای سپاه هم زد بعد رفت نشست رفتم نشست روی یه اتوبان باند یعنی به خاطر اینکه جمهوری اسلامی باند فرودگاهی که باید می‌شستو زده بود و نمی‌تونست تو اون باند فرودگاه بشینه تا وقتی که این تکنولوژیها رو آمریکاییا دارن تو منطقه سپاه پاسداران جیک نمی‌تونه بزنه و من خیلی خوشحالم از اینکه می‌بینم نگرانیاهای ما رو بالاخره بعد از چند روز جیدی ونس برطرف کرد نگرانیهای ما رو برطرف کرد نگران بودیم می‌دونستیم من می‌دونستم م آقای ترامپ کارا رو بی‌خود نمی‌کنه احمق نیست می‌دونستم تله می‌گذاره می‌دونستم کاری که با مها و بارها با دموکراتها کرده جمهوری اسلامی هم نوچه همون دموکراتان در نهایت و الانم برام بیشتر واضح شد پولی در کار نیست مگر اینکه از آمریکا خرید کنید فروش نفتی در کار نیست مگر اینکه نفتتونو با آمریکا بفروشید و پولشم فقط دلار بهتون میدن هیچ پول دیگه‌ای هم بهتون نمیدن یوان و نمی‌دونم کریپتو و این حرفا خداحافظ سپاسگزارم از همتون که یه لایو دیگه رو با من بودید سپاسگزارم از آرمان جان یک جاویدبان دیگه داریم از این سری که حالا آروم آروم داریم تولید می‌کنیم این یکی از جاویدبانایی که خود من بهش خیلی برام یعنی وقتی می‌خوندمش و اینا خیلی احساساتی می‌شدم خانم فرشته رجوی و ایشون داستان درگذشتش یکه آدم فرد عادیست ما تمام ویدیوها رو می‌سازیم واسه اینکه بفهمیم چه جور آدمی بودن ولی انقدر این آدم عادی قلبش بزرگ بود و دوار و ستون بزرگی برای خانوادهش بود و از دست رفتنش برای بچه‌هاش و خانوادهش بسیار دردناکه جاوید نامان تا وقتی ایران زنده‌ان نامشون زنده است در کپیتال ریپورت نامشون زنده است خوشحالیم از اینکه می‌بینیم بیشتر و بیشتر این ویدیوها رو می‌فرستن برای خانواده‌های این دوستان چون من مستقیم با این خانواده‌ها در ارتباط نیستم اینجا هم میگم برای اینکه جمهوری اسلامی واضحاً واسشون دردسرهای زیادی ایجاد می‌کنه اما از طریق طریقه یه سری از افرادی که دورورشون هستند می‌دونیم می‌دونیم که این ویدیوهایی که ما می‌سازیمو به دستشون می‌رسونن و خیلی هم خوشحال میشن. سپاسگزارم از همتون. جاویدان بعدی رو نگاه کنید تا لایو دیگر جاوید شاه پاینده ایران و به درود. فرشته رجوی ۳۹ ساله مادر مهربان دلسوز همیشه یک جمله را تکرار می‌کرد ایران را باید پس بگیریم و برای او ایران فقط یک سرزمین نبود در روزهای اعتراض در خیابان قغزوین تهران گلوله‌ای به سینه‌اش نشست اما داستان فرشته شته با شلیک آن گلوله تمام نشد. ساعتی پیش از رفتنش برای خانواده غذا آماده کرده بود. به خواهرش گفته بودشام بیایید خانه ما. اما آن شب سفره‌ای پهن شد که جای مادر بر سر آن خالی بود. با تیر جنگی ما رو می‌زنن. [موسیقی] فرشته رفت. بعضی مادران فقط فرزندان خود را بزرگ نمی‌کنند. آنها امید را بزرگ می‌کنند. فرشته رجبی از آن مادران بود و امروز نامه‌ش در کنار جاویدنامان ایران می‌درخشد و تا وقتی ایران زنده است جاویدنامان زنده‌اند.