ویدیو
همه شواهدی که نشان نیدهد مجتبی خامنهای کشته شده
📋خلاصه
در این ویدیو، من به بررسی وضعیت ناپایدار جمهوری اسلامی ایران و شایعات پیرامون مجتبی خامنهای پرداختهام. در پی توافقی که ظاهراً بین آمریکا و جمهوری اسلامی صورت گرفته، خطر حمله نظامی از سوی آمریکا و اسرائیل کاهش یافته است، اما سوالات و شایعاتی درباره وضعیت مجتبی خامنهای مطرح شده که گمانهزنیها را بیشتر کرده است.
اخیراً ویدیوهایی از مشهد منتشر شده که در آنها از یک یادبود برای "شهدای جنگ" پردهبرداری شده است، و در این میان نام و تصویر مجتبی خامنهای نیز دیده میشود. این امر باعث شده تا برخی معتقد باشند که او یا کشته شده یا در وضعیتی بحرانی به سر میبرد. همچنین، شایعاتی وجود دارد که ممکن است او در حملهای به شدت مجروح شده باشد و اکنون در شرایطی مانند "سبزیجات" به سر میبرد.
من همچنین به اختلافات داخلی در جمهوری اسلامی پرداختهام، جایی که به نظر میرسد برخی از مقامات در حال آمادهسازی برای اعلام مرگ یا وضعیت وخیم مجتبی خامنهای هستند. این در حالی است که تلویزیون جمهوری اسلامی ویدیوهایی را که به این موضوعات اشاره دارند، از سایتهای خود حذف کردهاند.
در ادامه، به وضعیت سیاسی و استراتژیک جمهوری اسلامی پرداختم و توضیح دادم که چگونه این نظام در حال از دست دادن اعتماد عمومی است و برخی از مقامات به دلیل ترس از یکدیگر و از دست دادن قدرت، به رقابت داخلی میپردازند. این وضعیت به نظر میرسد که جمهوری اسلامی را به سمت فروپاشی سیاسی سوق میدهد.
همچنین، من به اهمیت حمایت از شاهزاده رضا پهلوی اشاره کردم، چرا که او میتواند به عنوان نماد احیای اعتبار از دست رفته ایران عمل کند. به عقیده من، بازگشت به سیستم پادشاهی میتواند اعتماد بینالمللی را بازگرداند و زمینه را برای بازسازی کشور فراهم کند. در نهایت، این ویدیو به تودههای مردم ایران اشاره دارد که به دنبال تغییر و بهبود وضعیت فعلی هستند و نیاز به رهبری دارند که بتواند آنان را به سوی آیندهای بهتر هدایت کند.
📝متن کامل
الان یه وضعیتی در جمهوری اسلامی به وجود اومده که یواش یواش داره مشخص میشه بعد از این به ظاهر تفاهمی که امضا شده بین امریکا و جمهوری اسلامی که خب خطر حمله امریکا و اسرائیل از بین رفته و رهبر جمهوری اسلامی کجاست؟ الان دیگه یواش یواش همه دارن سراغشو میگیرن و در طول هفته گذشته هم یه سری شواهد جدیدی اومده که نشون میده که مجتبی خامنهای کشته شده و یا حکومت جمهوری اسلامی آرام آرام در حال آماده کردن مردمه برای اینکه بخواد بگه که مجتبی هم بعد از حالا این حملهای که صورت گرفته به آمریکاییا زدن یا در حالی که این حمله صورت گرفته بالاخره رفته اون دنیا یکی از این اتفاقاتی که افتاده یک ویدیوییست که جدیداً منتشر شده در مشهد که جمهوری اسلامی اومدند یک از یک میورال از یک بنای هنری مثلاً یک یادبود برای اون چیزی که اونا بهش میگن شهدای این جنگ فرماندهان سپاه خامنهای و بقیه که کشته شدن براشون یک یادبود ساختن و در دور این یاد بود در مشهد تعداد زیادی از این سرداران سپاه هستند و بعد در وسط اون عکس خامنهای و عکس سلیمانیست و اون کنارم عکس مجتبی خامنهایست و پخش شدن همین عکسها و ویدیوهای مربوط به این یاد یادبود و یادمان که سپاه پاسداران ازش پرده برداری کرده گمانهزنیها [صدای خرناس] رو بیشتر کرده در مورد اینکه مجتبی خامنهای کشته شده است یا الان در وضعیتیست که کاملاً تبدیل به سبزیجات شده و نمیتونه واقعاً برگرده برش گردوند و احتمالاً یا مرده است یا تب مثل این مرده متحرک است و اینو سپاه پاسداران میخواد آماده کنه یواش یواش برای اینکه بیاد به مردم این رو بگه میدونیم که درست بعد از اینکه داستان امضای تفاهم قطعی شد جمهوری اسلامی اعلام کرده است یک مراسمی رو برای تشیع موشلی خامنهای گذاشته است. پالاها این مدت توی سردخونه تو یخچال گذاشته بودن اصلاً چیزی از اون جسد دیگه باقی مونده اصولاً یا خیر اونا همه به کنار ولی اونجا جاییست که قراره تمام مقامات اصلی جمهوری اسلامی باشن و درش شرکت بکنن بهخاطر اینکه مطمئن هستن که دیگه آمریکا و اسرائیل حمله نمیکنن. خب همین در ابتدای این تفاهمنامه که الان نوشته شده و امضا شده و اختلافات همین الان هنوز هیچی نشده مشخص است. یعنی مشخص شده که آقای ترامپ نه به هیچ وجه به دنبال یک توافق با جمهوری اسلامیست. نه تنها اینطور نیست بلکه در حال سواستفاده کردن از جمهوری اسلامیست. مخصوصاً بعد از اینکه ایده اوریجینال اینها رو دزدید در مورد اینکه بخوان بیان از تنگه هرمز عوارض بگیرن آقای ترامپ گفت چه ایده عالی خودم انجام میدم بعد از این داستان ما الان میبینیم که جمهوری اسلامی انگشتهای اتهام رو دارن به سمت خودشون نشانه میدن هر کسی هر گروهی داره انگشت اتهام رو به سمت طرف دیگه میگیره از جمله یک مصاحبهای که یکی از اعضای تیم قبلی مذاکره کننده جمهوری اسلامی و یکی از نمایندگان مجلس کنونی جمهوری اسلامی انجام داده. اسمشو فراموش کردم چون همه اینا مترسک هستن و اومده تو تلویزیون جمهوری اسلامی در طول ۲۴ ساعت گذشته و گفته است که تیم مذاکرهکننده از طرف جمهوری اسلامی از حد اختیاراتشون بیشتر رفتن و ایشون یه سری مکاتباتی رو دیده که توسط مجتبی خامنهای امضا شده که به این تیم گفته است که از اون حدتون بیشتر رفتید و به نظر میاد این مصاحبه در وسطش قطع شده و بعدم تلویزیون صداسیما جمهوری اسلامی ویدیو رو کشیده پایین از رو وب سایتشون دیگه وجود نداره. خود اینها نشاندهنده این هست که در رژیم جمهوری اسلامی هرچقدرم که این مترسک بازیا رو اینا بخوان ادامه بدن و هر چقدر که بخوان بیان و این داستان رو پنهان کنن که حالا ما به خاطر مسائل امنیتی رهبرمون رو نمیگیم کجاست یا نمیدونیم مثلاً الان یک سری مسائل دیگه وجود داره. نمیدونیم اسرائیل و آمریکا چهجوری میخوان واکنش نشون بدن ممکنه بخوان رهبر جدیدم بکشن. بنابراین ما گذاشتیمش یه جایی که هیچکس نبیندش. خیلی راههای دیگری وجود داره که شما رهبری رو که قراره نبینید رو بیارید نشون بدید. خیلی راهها وجود داره که شما بتونید ویدیو ازش بگیرید. کاری که اسامه بن لادن میکرد از خودش. اسامه بن لادنم آمریکاییا میخواستن بکشنش. میرفت وایسا تو یه بکگراندی که کوه بود اصلاً معلوم نبود کجاست. هر روزم یه جا بود، هر شبم یه جا میخوابید ولی نشون میداد خودشو هر از چندگاه یه بار آمریکاییا میگفتن که حمله میکنن به جاهای مختلف اون موقع و اسامه رو سعی میکنن بکشن ولی موفق نمیشدن و بعد دوباره یه فیلم دیگه از اسامه میومد بیرون در سی ان ان پخش میشد. اگر [صدای خرناس] واقعاً مجتبی خامنهای وجود خارجی داشت خیلی راههایی وجود داره که بخواد نشون بده که وجود داره. میتونه ملاقات کنه حتی با بعضی از سران اون گروههای تروریستی که اینا ازش حمایت میکنن و بعد ۲ تا عکس ازش بیاد بیرون یا یکی بیاد تعریف کنه بگه ما رفتیم با ایشون ملاقات کردیم هیئت دولت رفتن با ایشون ملاقات کردن ایشون مثلاً حالا هر مزخرفی که تحویل دادن چه و چه و چه اینا رو گفت ولی هیچکسی در دولتم ندیدتش هیچکسی در مجلس ندیدتش هیچکسی در سپاه پاسداران فقط یک حلقهای از افرادی که باقی موندن به طرز مرموز و مشکوکی اون بیت رهبری رو آمریکاییا لول کردند فقط یک ساختمونیشو که عراقچی و چند نفر دیگه از این دوروریهای خودشون اون تو بودن اونو دست زدن به طرز بسیار معجزه آز آسایی میان اسرائیلیا و آمریکاییا تا دم بیت رهبری خود بیت رهبری رو میارن پایین رهبرو میکشن مجتبی هم تو همون اتاق بوده اون نمیمیره طرز معجزه آسایی و عراقچی هم دوباره یه ساختمون بغلیش بوده هیچ آسیبی نمیبینه واضحه که در جمهوری اسلامی الان وضعیت فقط این نیست که اینها میترسن از آمریکا و اسرائیل. اینا از همدیگه هم فوقالعاده میترسن. آدمایی که در این نظام فعالیت میکنن اگر شما میخواید به لولهای بالای نظام جمهوری اسلامی برسید با شایستگی و لیاقت و درس خوندن و کار کردن نمیرسید. یکی از خسیصههایی که شما باید در خونتون باشه که بتونید به ردههای بالا در جمهوری اسلامی برسید آدمفروشیست. اگر شما نتونید آدم بفروشید جمهوری اسلامی به شما اعتماد نخواهد کرد. چرا محسن رضایی رو همیشه بهش اعتماد دارن میارنشهر انتخاباتی به عنوان نخودی راش میدن؟ چون محسن رضایی کسیه که به خاطر نظام جمهوری اسلامی پسر خودشو داد اعدام کند. یعنی در این حد آدمفروشی در حد اینکه شما پسر خودتو حالا نه اینکه مثلاً بیای بگی من دیگه با تو حرف نمیزنم نمیدونم با قهرم اصلاً حق نداری اسم خانواده ما رو داشته باشی یا از خونه پرتت میکنن بیرون. نه. رفت خودش تحویلش داد اعدامش کردند. دلیلش اینه که محسن رضایی در هر پست و مقامی شما میبینید هست. چون آدمفروشیشو نشون داده به جمهوری اسلامی و اگر نظام جمهوری اسلامی داخل خودشون آدمفروش نداشتند اون موقع اسرائیلیا و آمریکاییا راهی نداشتن که بخوان بفهمن واقعاً علی خامنهای اونجا هست یا نیست. شما هر چقدرم که سیستمهای ماهوارهای به سیستمهایی که بهش میگن سیگنت یا سیگنال اینتلیجنس توی واشنگتن بهش میگن سیگینت. سیگینت هرچقدر شما داشته باشی از رو کامپیوتر از رو ماهواره عکسی ماهواره هر چیزی باز قابل اعتماد نیست همیشه شما یه هیومینت یا هیومن اینتلیجنس باید در کنارش داشته باشی که این دو تا رو بذاری کنار هم که بتونی مطمئن بشی همیشه د تا منبع حداقل در روی زمین هیومنت و حالا یک یا دو منبع سیگینت باید داشته باشید هر چقدرم شما هک کرده باشی اینجوری که تعریف میکنن میگن اسرائیلیا هک کردن دوربینای مداربسته دورور اون منطقه رو نضا هر چقدرم اونا رو داشته باشی تا یه کسی تو خود اون بیت رهبری زنگ نزنه بگه الو این الان داره میاد از تو این اتاق عملیات صورت نمیگیره اینجوری نیست که آمریکاییا بیان چشمبسته به خاطر د تا عکس ماهوارهی یه جایی حمله کنن مشخصه که نظام جمهوری اسلامی بخشهای عمدهایش آدمفروشن و برخی از اونها مشخصه که مدتهاست با دولت امریکا و دولت اسرائیل همکاری دارن مدتهاست که افرادی رو ما میبینیم حتی در د آمریکا این جمهوری اسلامی یه افسر سابق نیروی هوایی آمریکا رو که خانمی بود از تو کلیفرنیا اینا شستشوی مغزیش دارن حالا باهاش ارتباط برقرار کردن هر چیزی این خانم فرار کرد رفت ایران و هنوز داره واسه جمهوری اسلامی فعالیت میکنه خب اینجور افرادی که ۲۰ سال کسی کهش تو نیروی هوایی آمریکا افسر بوده الان اسمشو فراموش کردم افسر بوده به این سادگی نیست شما باید ۱۰۰ تا دونه لول امنیتی رد شی خیلی از تستا رو بگذرونی زیر نظرتن ولی خانم خوشگل قد بلند بلند بود رفت الان داخل جمهوری اسلامی کاترین شکتمو یادتونه که حالا خیلی خانم خوشگلی هم نیست اون تونست به یه لولهایی برسه در جمهوری اسلامی فقط واسه زن بودنش از نقاط ضعف اینها استفاده بکنه و این شناخته شدهست نقاط ضعف مقامات جمهوری اسلامی شناخته شده و کار شده است. شما وقتی میرسی به مرحله جنگ مرحله جنگ فیزیکی آخرین مرحلهست. اون دیگه چیزیه که شما اون همه لوی دیگه رو رد کردی. یکی یکی از همه چیز مطمئنی. میدونی دقیقاً به کی میتونی کجا ضربه بزنی کیو بهش بگی چیکار بکن؟ کیو بهش بگی چیکار نکن. لازمم نیست اصلاً طرف بدونه که مستقیم داره واسه یه سازمان اطلاعاتی کار میکنه. خیلی میتونه غیرمستقیم باشه. از طریق یکی از زنای صیغهایش باشه. اونو برن چک کنن الان همین هفته پیش در مسکو در روسیه یکی از ژنرالای ارشد روسی رو در جلوی خونهش کشتن چطوری ازدواج کرده بود زن داشت ولی یه دوست دختر داشت ژنرالای اوکرایینی اونو فهمیده بودن و از رد دخترا رو تقریب کرده بودن فهمیده بودن کی با ژنرال قرار میزنه الان این لولهایی که ما داریم میبینیم اینجا نشون میدن واسه ایآی تازه این چیزایی که ما به ماهایم نشون میدن اصلاً یک لولهایی رو رد کرده ایآی برای شناختن اون ایآیی که شما میبینید من میبینم ما استفاده اینا نه اون ایآی که خودشون دارن اونایی که لوییه که لوی اینتلیجنسه لوی میلیتریه معلوم نیست چند ساله دارن اینا رو میسازن اون دست من و شما نمیرسه هیچوقت اون چت جی پیتی نیست کلاد نیست که مثلاً الان واقعاً یه سری قابلیتها رو داره نشون میده که فکم میخوره رو زمین. اینا رو ۱۰ سال ۱۵ سال پیش احتمالاً تو اینتلیجنس اینا خودشون داشتن. راههای مختلفی دارن برای اینکه بتونن همه ما رو همه ما رو بشناسن بدونن کجا میریم از خودمون بهتر. یعنی یه چیزیه که من خیلی وقت پیش خوندم که مثلاً شرکت متا که تازه متاولوژیاش خیلی بالا نیست ولی شرکت متا خیلی وقت پیش میتونست شما رو اگر بیای روی فیسبوک روی اینستاگرام لایک کنی از روی لایک پستایی که انجام میدی و از روی اینکه چهجوری روی صفحت اسکرول میکنی با ۲۰۰ تا لایک شما رو از دوستایی که ۱۰ سال داشتن بهتر میشناخت. با ۲۵ تا لایک شما رو از همسرتون و از خانوادهتون بهتر میشناخت. با ۳۰۰ تا لایک که شما فقط تو پستهای مختلف میزدی شما رو از خودت بهتر میشناخت و این در مورد همه ما صادقه. ما همهمون پترن داریم. زندگیمون الگو داره. خیلی قابل خیلی خیلی به راحتی قابل شناخته. مگر اینکه شما یه کسی باشید مثل اسامه بن لادن واقعاً مگه یه کسی باشید واقعاً مثل احمد وحیدی در اون حد لول تروریست بیپدر مادر بیخانواده هر شب یه جا بخوابید یه شب توی بیمارستان بچهها بخوابید یه شب برید مثلاً یه جای دیگه هر شب هر شب این زندگی رو داشته باشید اون دیگه آدم سایکوپته دیگه اون زندگی عادی کسی نمیتونه اینجوری داشته باشه شما به محض اینکه زندگیتون یه الگویی بگیره قابل شناسایی همم هممون و بعضیا حتی هستن اینجا تو واشنگتن میگن بخش بزرگی از این دیتا سنترهایی که الان داره زده میشه در آمریکا اینا تعداد زیادی آواتار همه ما رو داره بر اساس فعالیتهای آنلاینی که داشتیم یا اطلاعاتی که اینا میتونن از ۱۰۰ یک سورس دیگه مثل ماهواره بگیرن یا حتی موبایلتون کدوم مناطق بوده رجیستر کرده آواتار منو دارن مثلاً ۲۰۰ تا آواتار شما رو دارن آواتار آدمای دیگه رو دارن تو اون دیتا سنتر برای سناریوهای مختلف با اون آواتارا کار میکنن ببینن امثال من چهجوری واکنش نشون میدن وقتی راجع به کسای عادی افراد عادی اینا انقدر اطلاعات دارن دیگه خامنهای و سر سردارهای سپاه که همه چیشونو میدونن و الان این تفاهمنامهای که آقای ترامپ امضا کرده یکی از پیامدهاش که شایدم پیامدی نبوده که ترامپ درجه اول منظورش باشه که انجام بده ولی به هر جهت پیامد کار ترامپه یکی از پیامدهاش هاش اینه که الان تو جمهوری اسلامی دیگه نمیتونن مجتبی رو قایم نگه دارن. الان دیگه خطر اونجوری وجود نداره. مجبورن بیارنش رو. این دروغ که مدتها توی سیستم خودشون گفتن الان یواش یواش داره سر باز میکنه. الان یواش یواش آدما میان میگن حضرت آقا با من صحبت کردن فلان خالیبندیه دیگه. دروغ میگی. وقتی دروغ میگی بقیههم میان میگن شما میگی رهبر نیست. اون یکی میگه رهبر هست. اونایی که میگن رهبر هست هرچی از خودشون میخوان میتونن دربیارن. مگه خودشون در موارد دیگه این کارو نمیکردن؟ مگه مدتهاست؟ ملاها نمیان بگن امام زمان به من ظاهر شده نمیدونم فلان کرده. وقتی شما یک دروغ و مزخرفی از خودت میسازی میگی یک فردی هزار و خوردهای سال پیش رفته تو یه چاهی هر وقتم بخواد میاد بیرون با من حرف میزنه. خب اینو هر کس دیگهای میتونه کپی کنه و الان این داره دقیقاً تیشه به ریشه خود جمهوری اسلامی میزنه. مثالش همین مصاحبهای که این نماینده مجلس که خودشم آخونده رفته اونجا انجام داده. من مکاتباتی دیدم که حضرت آقا امضا کردن ببخشید غلط کردی تو اولاً یه نماینده مجلسی هیچوقت به چشم تو نمیرسه هیچ کوفتی نیستی که بخوان به تو بیان بگن چه خبر شده ولی آخوندی از این داستان استفاده میکنی چون عین داستان امام زمانه عین همون قضیهست دروغ من دیدم الان نظام جمهوری اسلامی که نمیاد دیگه او دروغ گفت حضرت آقا اصلاً وجتبل شده سبزیجات شده نمیتونه امضا کنه چیزی رو این الکی گفت نمیتونن که اینو بگن خود آخ خونده شروع میکنه ازش استفاده کردن تا چند وقت دیگه میگن میگن حضرت آقا اومد تو خواب من به من اینو گفت اونو گفت یا حضرت آقا به من گفت مثلاً این بخش مال توئه که میتونه بگه نه الان تو جمهوری اسلامی این دروغ تا یه زمانی میتونه ادامه پیدا کنه این دروغ تا یک زمانی ادامه پیدا میتونه بکنه و الان پشت سر هم شواهد بسیار زیادی وجود داره که مجتبی خامنهای یا همون جا در حمله همون هم اونجا کشته شده یا میگم به یک وضعیتی رسیده که مثل جلبک در حد گل آفتاب گردونه آیکیوش گل آفتاب گردون آیکیوش ۱۷ است اینو چون از بچگی خوندم یادمه آیکیوش ۱۷ست آیکیوش یعنی چی میتونه به جهت خورشید واکنش بده الان مجتبی خامنهای حتی در حد آیکیو گل آفتابگردونم نیست چون اصلاً نمیفهمه اگر وجود داشته باشه نمیفهمه کجاست چه اتفاقی افتاده پس شما یه ساختمونو کامل بیاری پایین فقط این توش زنده بمونه از اون مزخرفاتی که جمهوری اسلامی میخواد دربیاره به همه بگه معجزه شده خدا نجاتش الله نجاتش داده از اینجور چیزایی که اینا میخواستن آماده کنن مردم خودشونو برای این دروغا و خب به جایی نرسیدن و الان از یکی از طبعات این داستانی که وجود داره کارایی که ترامپ کرده اینه که الان جمهوری اسلامی چیا افتادم به جونم دیگه جمهوری اسلامی چیا الان به یه وضعی افتادن که مشخص شده مثلاً قالیباف میبینید ویدیو ازش میاد بیرون داره به بقیه میگه که من نمیام تو کار شما دخالت کنم. شما باید برای من تصمیمسازی کنید. من میام اون تصمیما رو اجرا میکنم. تو جزئیاتم وارد نمیشم. من از اون مدیرا نیستم که بیام توی هر کاری دخالت بکنم. برای من تصمیمسازی کنید. من اون تصمیما رو انجام بدم. چرا باید غالیباف بیاد توی جلسه مهم این حرفو بزنه اینجوری؟ مگر اینکه غیر از این باشه که مثل مافیاییا اینا در حال تقسیم ایران هستن چون طرفو کشتن رفته. طرفو کشتن رفته و تموم شده داستان و این از حالا اومده تو اون ویدیو و داره میگه که الان شما بیای با من تیمآپ کنید بیای ما با هم سر میز نشستیم شما برای من تصمیمسازی کنید منم به شما خنجر نخواهم زد از پشت چرا باید غالیبافیاد این حرفا رو بزنه چهجوری به این اعتماد به نفس میتونه برسه اگه واقعاً مجتبی خامنهای وجود داشت یک حکومت ملوک وطبایفی اون چیزی که قاجار بود. حتی در زمانی که قاجار در اوج قدرت خودش بود، سلطان در همون محدوده کاخ خودش قدرت داشت. با بیرون از اونجا میومد کسی حرفشو نمیخوند و الان اینا دارن به همون سرنوشت وچار میشن. سرنوشت بعد از ترکمانشاهی ایران بعد از ترکمانچای ایرانی وجود نداشت هر گروهی ملوک و طوایفی مش راهزن با هم جمع میشدن هر یک کشیه بخشی از کشورو کنترل میکردن و این وضی که الان جمهوری اسلامی بهش افتاده حتی بدتر از دوره قاجار بهخاطر اینکه دوره قاجار حداقل میومدن این گروههای راهزن و اینا اکثرشون ایرانی بودن اینایی که الان راهزنایی که اینا میارن اصلاً ایرانی نیستن خیلی از اینا از عراق افغانستان پاکستان یا هر جای دیگهای تو دنیا براشون میدارن بهخاطر اینکه به مردم خودشون نمیتونن اعتماد کنن دیگه حتی به خود سپاه هم اینا نمیتونن اعتماد کنن بهخاطر اینکه چیزایی که میخوان کارایی که میکنن اگه مثلاً اینا یه سیستمی بودن مثل آلمان نازی که حداقل توی بخشهایی موفق بودن آلمان نازی در زمینه مثلاً صنعتی موفق بود مهندسی موفق بود شما هرچی بکبون اقتصادی ستون فقرات اقتصادی آلمانو میبینید همش تو دوره نازیها درست شده از کروپس گرفته صنایه سنگین تا یه سری اتومبیلایی مثل پرچ اصلاً فردییناند پرش برای ارتش رومل ماشین ساخت یکی از دلایلی که موفق شد فردیناند پورش این بود که برای اولین بار واسه ارتش رومل واسه اون هنگ آفریقا کورپس که اینا فرستادن تو آفریقا یه سری موتورایی طراحی کرد که احتیاج به رادیاتور نداشت یعنی از لحاظ مهندسی میفهمیدن حداقل اگر جمهوری اسلامی اینم بود شاید وضع به جایی میرسید که میتونست نجات پیدا کنه. ولی شما یک مشت آدمی که قیافهشون شبیه آدمه ولی عقل و اینا اصلاً کامل تعطیلن. در یک منطقه دیگه الان طرف میاد مثلاً ویدیو میگیره با خودش تو سوئیس و اینا تحلیل کردن مثلاً جیدی ونس رو گذاشتن کنار رفتن عکس گرفتن با بقیه سران جیدی ونس نبوده آقا مگه مدرسهست؟ اصلاً جیدیونس که اصلاً اون واسش لکه ننگ خواهد بود اگه وایسه کنار عراقچی عکس بگیره که اینکه یک اگر جیدی وونس فردا روزی بخواد برای هر آفیسی در آمریکا بیاد کاندید بشه همه مخالفانش اونایی که مقابلش هستن اون عکسه رو درمیارن میگن اوه تو رفتی با یه مشت تروریست عکس گرفتی کارت تمومه معلومه جای دیونس نمیخواد تو اون عکس باشه هر بهانهای پیدا کنه از زیرش در میره بعد اینا مثل بچهها چون این نیومد د خودش تو عکس باشه رفتن یه ویدیو گذاشتن ما در سوئیس یه کاری کردیم جیدی وونس بقیه همه اومدن دوروور ما ما رو تحویل گرفتن کسی جیدی وونسو تحویل نگرفت وقتی شما آرهی داری با این منطق و عقل که واضحه که تاستان به کجا میرسه یکی از چیزای دیگهای که الان در مورد آقای ترامپ من دارم میبینم و این یه خطیه که خوشبختانه مردم ایران فهمیدن بعد مدتها و میفهمن حتی بهتر از ایرانیاهای خارج از کشور اینه که چرا ما باید از شاهزاده رضا پهلوی حمایت کنیم چرا به نفع ایرانه چرا به نفع آینده ایرانه که باید از شاهزاده رضا پهلوی حمایت کنیم به همون دلیلی که از آقای ترامپ ما حمایت کردیم به خاطر اینکه الان ما احتیاج داریم به یک فردی که بیاد آبروی ب از دست رفته ایران رو دوباره احیا کنه شما اگر بیای مصاحبههای ۵۰ سال پیش امثال یه سری افرادی مثل بنی صدر و خمینی و اینا که انقلاب اسلامی رو راه انداختن اگه مصاحبههای انگلیسیشونو بخونی اصلاً دارن راجع بهشت بر این صحبت میکنن آی ما اینجوری میکنیم پولو میاریم سر سفره مردم اینش مجانی میشه اونش مجانی میشه اونو اینجوری میکنیم اونو اینججوری میکنیم هیچ هیچوقت توی این چند وقته ما ندیدیم که یک فردی از داخل ایران بتونه این هویت از دست رفته ایرانیا رو بتونه برگردونه مگر شاهزاده رضا پهلوی الان ایشون به خاطر روابطی که داره با خیلی از این کمپانیهایی که مثل آقای ترامپ مثل آقای ترامپ که الان لنگ این نیست که مشاوراش بیان بهش بگن الو بیا تو در این زمینه چیکار کن خودش میدونه بهخاطر کهه با خیلی از این کشورا بیزنس کرده الان مدلی که ایشون واقعاً حتی خود آمریکاییاهام اینو به زور میفهمن مثلاً یکی از کارایی که ایشون کرد مدلی که ایشون با اردوغان برخورد میکنه و اردوغان رو نگه داشته دقیقاً تو یه وضعیتی که چون اردوغان کلید خیلی از حل خیلی از مشکلاته برای آمریکا الان تو اون منطقه اتفاقاً بودنش برای آمریکاییا در حالی که داره کارایی انجام میده که امریکا میخوان اتفاقاً خیلی مهمه مهمه هم در داستان روسیه مهمه هم در قضیه لیبی مهمه و بعد ارتش بسیار بزرگی داره ترکیه که الان تقریباً همه اون کارایی میکنه که امریکاییا میخوان آقای ترامپ نگرش داشته در یه وضعیتی که الان همه اون کارایی که ترامپ می میخوادو میکنه و بیشتر شما یه همچین رهبری بدن میخوای برای ایران چرا چرا میتونه ترامپ این کارو بکنه به خاطر اینکه رفته اونجا بیزنس داشته بیزنس داره برج ترامپ داره تو استانبول باید با همین اردوغان میشسته. وقتی میلیاردر بوده باهاش دیل میکرده. خوب میشناستش. تمام زیر و زبرشو میشناس میشناسه. شما وقتی بری مستقیم با این افراد در ارتباط باشی و قصدت این باشه که میلیارد دلار پول دراری هر جزئیاتی در مورد زندگیشون مهم میشه. همه رو یاد میگیری. ما کس دیگهای نداریم در این قد و قغوارهها در اید در بین جامعه ایرانی که فقط بخوان تو جامعه ایرانی بمونن. بله. افراد بسیار موفقی داریم در زمینه بیزنس در زمینه نشنال سکیوریتی در آمریکا ایرانی آمریکایی بسیار موفقی داریم اینا رفتن تو جامعه امریکایی اینا تو جامعه امریکایین خیلی از ماها که الان اینجا هستیم در آمریکا اینجا کشورمونه اینجا بهمون احترام گذاشتن تحویلمون گرفتن در یه شرایطی که از کشور خودمون رونده شده بودیم اینا تحمل داشتن با ما چه میدونم زبانمون خوب نبوده وایسادن یاد بگیریم کار یاد بگیریم تمام این اتفاقات خیلی از این آدما ما جذب جامعه آمریکا شدیم دیگه و پا و رضا شاه دوم واقعاً رضا پهلوی تنها کسیه باقی مونده از یک نسلی از ایران که از بین رفته که وقتی خارجیا میبیننش نمیگن واویلا این کی از کجا اومد میتونه خوب حرف بزنه قدرت بیان داره چند تا زبون صحبت میکنه. تحصیل کردهست. خلبان بوده. بیزنس کرده. مهندسی میفهمه دنیا رو چرخیده. ۳ تا دختر بزرگ کرده. تا حالا توی خ خان خانوادهش ما یک دونه رسوایی نشنیدیم. هیچ به هیچ وجه. این همه بد حدسود و بدخواه داره. این شهر پر از افرادیه که فقط به خاطر اینکه ایشون شاهزاده است پسر شاهه بهش حسادت میکنن. خیلی زیادن. و با این همه هنوز نتونستن اینا خیلیاهم دلشون میخواد بزنن زیر آبوشو هنوز نتونستن چون چیزی ندارن پیدا کنن هیچ رسوایی اخلاقی نداشته کارش درست بره رفته اومده زندگیشو کرده و ایشون تنها کسیه آخرین کسیه از یک نسلی که اصلاً همشون از بین رفتن دیگه چیزی به اسم اصالت الان ما دیگه در ایران نداریم اونجا چیزی که اصیل باشه همه از بین رفته. مردم ایران اینو فهمیدن. یک بخشی از این داستان بهخاطر اینکه مردم ایران فکر میکنن میگن خب این جمهوری اسلامی که فقط جنگ و بدبختی و گرونی و مشکلات و آبروریزی و همه همش اینا بوده. ما اگه بخوایم برگردیم باید کجا برگردیم؟ فکر میکنن میگن خب آخرین نقطهای که ما دلمون میخواد برگردیم بهش اون جایی که ازش مطمئنیم و حکومت محمدرضا شاه پهلوی رو به یاد میارن. خیلی از مردم ایران به رضا پهلوی نگاه میکنن و پدرشو میبینن. امیدوارن که اونم مثل پدرش بیاد در ایران مدرنیتتر بیاره. این خیلی فرق داره با یه کسی مثل مجتبی خامنهای که تمام عمرش به آدمفروشی گذشته. تمام عمرش به کارای زیرزیرکی و با سپاه کجا دیل کنی و کسی نفهمه تو داری چیکار میکنی و این خیلی متفاوته این داستان و واسه اینه. من خودم جزو آدمای شاهاللهی نیستم. آدمی نیستم که مثلاً میگم فرد. خیلیا هستن که طرفدار نظام سلطنتی نیستن. طرفدار پادشاهن. مثلاً فقط یک نفر من اونجوری نیستم. من به سیستم معتقدم من به تاج و تخت معتقدم میگم اون سیستم به خاطر اینکه یه سیستم تاج و تخت ۲۵۰۰ ۶۰۰ سال تو ایران بوده تداومش مهمه. سیستم تاج و تخت. ولی اینکه یه نفرو بذاری اون بالا همه تصمیما رو بگیره نیست. ایشون باید باشه آبروی کشور. آبروی کشور باشه. همه راضی خوشحال دیگه تروریست نیست. آدم ریشو بوگندو نمیاد تو تلویزیون اخمالو با همه صحبت کنه کسی نگاه میکنی آبروت نمیره حداقل تو تلویزیون بگی این مثلاً رهبر ماست. ایشون باید باشه به عنوان آبرو یه دولتی باید باشه آدما خودشون مردم برن یه دولت تشکیل بدن. ایشونم همینو داره بلند بلند میگه میگه یه سیستمی باید وجود داشته باشه شما برید تصمیمگیری کنید خودتون اجرا کنید بعد حالا میرید گند میزنید که خواهید زد خواهید زد میرید خراب میکنید یا کم میارید اونجا میاید میگید آقا لطفاً ما رفتیم گند زدیم بیا به دوستات زنگ بزن اینو درست کن این کاربرد پادشاهه الان در تمام سیستمهای سلطنتی دیگهای که وجود داره الان دولت کیرستارمر توی بریتانیا گند زده در یه حدی دی اصلاً من نمیتونم هیچ کاراکتریزیشنی براتون پیدا کنم که چقدر گند زده ولی حالا فردا آقای ترامپ میگه قراره استعفا کنه با وضعی که دیگه دولت کیس آارمه داشت و تنشهایی که با دولت ترامپ به وجود آورده بود سر هیچ و پوچ و یه سری چیزای احمقانه خب کی اومد نجاتشون داد کینگ چارز بلند شد یه دفعه ترامپو دعوت کرد باکینگام یه دفعه بلند شد اومد کاخ سفید اینجا تو کنگره زد آبروی کشورو خرید واقعاً دیگه کسی اون احمق کررست آرمرو یادش نمیاد اینه که کاربرد کاربرد یه سیستم پادشاهی برای کشوری با سابقه تاریخی مثل ایران اینه و اون دوستان عزیزی که بعضیا میان به من خورده میگیرن میگن آقا آرش اون موقعی که تو در مطبوعات بودی چرا راجع به این حرف نمیزدی؟ نمیدونم اون موقع بهتر بود شما بیطرفانه صحبت میکردی؟ خب اولاً شما وقتی واسه کمپانی دیگهای کار میکنی اونا اجندا رو مشخص میکنن. الان من کمپانی خودمو دارم، زندگی خودمو دارم، بیزنس خودمو دارم. دلیلی نمیبینم که بخوام این داستانا رو نگه دارم. ولا من از همون ابتدا که یادم میاد از بچگی همیشه حسرت زندگی در دوره پهلوی رو خوردم. همیشه در همه جا هر جا تو ایران راه میرفتم میگفتم الان اگه شاه بود چی میشد؟ اینو که همیشه داشتم. الان احتیاجی نمیبینم که بخوام بیام به بقیه مردم دروغ بگم. کی هست؟ هیچکی نیست. مریم رجویه. میخواید اون بیاد؟ هنوز لچک پسره. هنوز یه سیستمی دارن شبه کمونیستیه. هنوز میان میگن مردا و زنا از همدیگه باید جدا زندگی کنن. اینو میخوای کیه دیگه که یه سیستمی داشته باشه؟ بگید ماهم اسمشو بدونیم. نیاید به من بگید یه کسی که برنامه تلویزیونی داره منم برنامه تلویزیونی دارم. شما برنامه تلویزیونی نمیتونی مدیریت کشور انجام بدی. برنامه تلویزیونی شما با شخصیت و سلبریتی شدن نمیای برنامه بیا کشورو اداره کنی ترامپ یکی از کارایی که کرد شخصیت تلویزیونی بود ولی قبلش میلیاردر بود شما اول برو میلیاردر شو برو یه ساختمون تو منهتن بساز ببین چه بدبختی داره شما از چند تا دونه هوپ باید فقط رد شی برای اینکه یه چیزایی مثل بتن فقط بهت بدن مافیا داره سر همه اینجور چیزا شما فکر میکنی همینجور آزاده مثلاً واسه خودت بری الان یه دونه برج بزنی به این سادگی نیست شما برج بزنی وسط منهن جلوی تیفانیست این کارا ساده نیست این مدیریت میخواد این انجام کار میخواد شما هزاران هزار کارگر واست دارن اونجا کار میکنن بعد ترامپ یه آدمیه که همه میگن میگن یه آدمی بود که میومد تو ساختمون با همه حرف میزد با عمله حرف میزد با اون کسی که سیستم برق میزد اونی که نمیدونم کانال کولر میزد اونی که کابینت میزد یه همچین کراکتری بوده همیشه واسه اینه بعد حالا این داستان سلبریتیش پیشم اضافه شده موفق شده. کسی که یه برنامه تلویزیونی داره نمیتونه هیچوقت بر کنترل کنه هیچ چیزی رو. فقط برنامه تلویزیونی باعث نمیشه شما مدیر خوبی باشی در همه زمینهها. و الان هر جا رو من نگاه کنم. الان این همه مدته. ما میبینیم از زمان انقلاب محسا شروع شده. این همه آدم اومدن اصلاً یک دونهشون شما ببینید تونسته کاری بکنه اصلاً امید واسه مردم به وجودی بره. گروهی راه بندازه. خیلیاشونم اگه توانایی داشتن جمهوری اسلامی کشتتشون ما ۴ار تا کلمه حرف میزنیم توی برنامه یوتیوب من اسمممو گذاشتن تو لیست مصادره دنبال اینن که چه میدونم هرجوری که میتونن منو خاموش کنن که مش که یه دلیلی هم هست که من با میزنمش به سینم با آفتخار که نشون میده برنامه من انقدر تأثیر داره که جمهوری اسلامی از من میترسه که اسم میذارم تو لیست مصادره شاهزاده رضا پهلوی ۴۷ ساله زندگی ۴۶ همه ماست از همه طرفش ش حمله شده. خانوادهش واقعاً جزو مظلومترین خانوادههای تاریخ ایرانن. یعنی بلایی که سر بابازرگش آوردن، بلایی که سر باباش آوردن، خواهرش، برادرش، فشارایی که تحمل کردن و این آدم اگه یه ریگی به کفشش بود بعد این ۴۷ سال ما میفهمیدیم تو واشنگتن دی سی و واسه همین من کاری که میکنم الان تو این برنامه من فکر میکنم و ببین من ما قراره ما امریکا میمونیم. این مردم ایرانم باید تصمیم گیرن. مردم وقتی رفتن گفتن جاوید دیگه به من چه به شما چه که در خارج نشستید مردم اینججوری خواستن در داخل ما والا تنها چیزی که میخوان واسه ایرانیا اینه که ایرانیا خوشحال باشن افتخار کنن به کشورشون حالا در خونه بالای بالای بالاش کشور باز شه ماهم بتونیم برگردیم یه دو دفعه بریم ببینیم اونجایی که تو بچگی بزرگ شدی همین این خونه سقف توقع منه نه دنبال جا مقام نه دنبال هیچی فقط ایران باز شه همین و برای کسی مثل من که داره اینجا بلند بهتون میگه من قراره آمریکا زندگی کنم حتی اگه ایران بخواد آزاد شه خب ماها نباید بیایم تصمیم بگیریم واسه مردم ایران مردم خودشون تصمیم گرفتن گفتن جاوید شاه دیگه بلندتر از این بگن رفتن کشته دادن واسش در تمام این مدت حالا من بیام بگم او شما بیایید یه سری آدمایی که تا حالا نه من میشناختمتون نه هیچکس دیگه چون یه جای دیگه جمع شدید میخواید مثلاً پشت میکروفون حرف بزنید من بیام برناممو اختصاص بدم به شما نه هیچوقت هیچوقت همچین کاری نمیکن میکنم دنبال شاهزادهم میرم هرجا رفت بهخاطر اینکه مردم ایران دنبالشن قبلاًم میتونستیم این کارو بکنیم ولی انقدر وجود نداشت الان مردم از من میخوان اینو و خیلی کمن میبینید کسایی که بخوان بیان حتی تحلیل کنن حرفای ایشونو جان بگن چی گفت چه معنیی داره واسه آینده کسایی که بیان یه امیدی به مردم بدن کمن اندکن اند اندک واقعاً خیلی کم شمارن و باز این چرخه رو من تکمیل کنم برگردم به ترامپ یکی از دلایلی که نشون میده شما وقتی یه کسی رهبرتون باشه اون بالا که ارتباطاتی داشته باشه که شما ندارید به درد کشور میخوره به درد مملکت میخوره اون رهبر تو اون روزی که کشور فشار بهش میاد وجود ایشونم اون کسایی که شاهاللهین فکر میکنن الان قراره ایشون بیاد و تمام تصمیمگیریها رو بکنن اول خودش که اصلاً همچین چیزی نمیخواد واقعاً خودشم بارها گفته ویژنش اینه که در ایران دموکراسی باشه دموکراسی یعنی چی؟ مردم رأی بدن یه سری انتخاب بشن اون آدما برن کار انجام بدن حالا گن که وقتی زدن بیان از شاهزاده کمک بگیرن نه اینکه ایشونو بیارن همه کارا رو ایشون تأیید بکنه عربستان سعودی که نیست که یه سیستمی قراره وجود داشته باشه که توی تو اون سیستم دموکراتیک باشه چیزی که خود شاهزاده میگه دموکراتیک یعنی چی؟ یعنی مردم توش دخالت دارن تو صندوق رین و این سیستم برای مردم کار خواهد کرد اونجا در نهایت آبروی برگشته آبروی رفته ایرانو باز خواهد کردوند امکان اگر ایران الان با این همه مشکلات و بدبختی که داره به تاراج رفته تمام دیگه خاکشو به توبره کشیدن واقعاً ملاها حتی با این وضعیت اگر باز شه و شاهزاده برگرده خیلی از شرکتهای خارجی میان اونجا رو میسازن اون مملکتو رو متحول خواهند کرد. خیلی سریع. ۵ سال زود میگذره و الان من در مقابل به کسایی که انتقاد میکنن از من میگن آرش چون شما بیطرف بودی خیلی بهتر بود. انتقاد من به اینا آدما که شما چرا الان طرف کسی نمی؟ طرف کی هستی شما؟ اگه واقعاً فکرتون مردم ایرانن مردم میگن جاوید چو اونا اینجوری میخوان اصلاً میخوان یه حکومت فاشیستی شاهنشاهی داشته باشن. به شما چه؟ به من چه ما که اینجاییم ما آمریکاییم اینجا وضمونم خوبه مردم تو ایران هرچی دلشون بخواد اونا اینو گفتن و من تنها کاری که دارم میکنم انعکاس صدای مردم ایرانم همین اینجام هر میرم از من میپرسن آمریکاییا از من میپرسن خیلیا از من میپرسن این کانال یوتیوب من کانال اینستاگرام من کانالهای مختلفی که دارم باعث شده وقتی میان میبینن 1.7 سون میلیون فالوور اینستا نمیدونم ۸۰ هزار نفر در یوتیوب اینجوری میان میشینن هزاران نفر ۲۱۰۰ نفر نشستن پای یوتیوب دارن گوش میکنن خب مر میفهمن مردم پشت منن و اینم امریکاییا انقدر به این قضیه بها میدن الان خیلی بهاش بیشتره از اینکه شما بخوای استخدام فلان جا باشی برای یه جایی کار کنی وقتی میرن مستقلی حرف میزنی و مردم گوش میکنن و خب خیلی کمن افرادی که مستقلن خیلی اند دکن یا یه سری آدمایین که شما حالا به ظاهر نزدیک شدن. شما میدونید چقدر آدم توی همین مدت اومده به من نزدیک شده آی بیا نمیدونم ما باید پول میدیم بیا کار کن فلان کن اسمش اینو میگیری نمیدونم فلان صحبت از میلیونها دلار کردن با من تو همین شهر میلیونها دلار اسمشونو میگیرن ما اینجا چار تا دوست و رفیق داریم میدیم اسمشونو چک کنیم اف بیآ یا این دورورا یک چیزایی واسه من در میاد از توی بعضی از همینایی که میان پرچم شاهنشاهیی و خودشونو خیلی ما پادشاه خواهی میکشن طرف بیزنسایی داره شیدی رد فلگ پشت سر هم بیزنس داره تو عراق اینجاست تو عراقم بیزنس داره با فلسطینیا بیزنس داره این آدما این آدمایی که پر پر آدمای شیدیه اینجورین اگه من میخواستم برم سراغ اینکه سریع پول بخواد به هم بریزه آقا جون جمهوری اسلامی بهترین پولا رو میده برای یه ذره آدمفروشی برای یه ذره که شما بخوای تمام مردمو بپوشی بذاری کنار پولای خیلی خوبی میدم پول مردمو میدن به شما مفت شما فکر میکنی این یارو قومی که الان گرفتنش توی کلیفرنیا خونهش ۳۵ میلیون دلاری داره این پولای مردمه دیگه جمهوری اسلامی بشنا شما اگر مردمو بفروشی جمهوری اسلامی پول خوبی بهت میدی چرا بخوایم بیایم با شما بخوایم کار کنیم ولی این داستان توی خون من نبود هیچوقت میخواستم تو ایران میموندم بهترین پست مقامو میتونستم داشته باشم به امثال من جمهوری اسلامی خیلی احتیاج داره و هیچوقت گیر نمیاره چون آدمایی مثل من کارایی که جمهوری اسلامی با پدر مادر من کردن با خانواده ده من کردن با دوستان من کردن هیچوقت یادم نمیره این داستانا نیست ما من امثال من ما هزینه دادیم خیلی هزینه دادیم خیلی خیلی از دوستای من که مدرسه برریلینت بودن بهترین مغزای مهندسی بودن به خاطر چار تا دونه کلمهای که گفتن از دانشگاه اخراجشون زندون من هنوز دوستایی دارم که از زمان احمدینژاد اینا رو گرفتن دستگیر کردن به خاطر د تا عکسی که گرفتن یا یه مقالهای نوشتن هنوز نمیدونم نن کجان خانوادهشون هنوز از زمان احمدینژاد افرادی که واقعاً آدمایی بودن که استعدادشون از منم بیشتر بود این بلاها رو وقتی شما میبینی جمهوری اسلامی سر افراد و آدما میاره من اون موقع یادمه مثلاً دوستای من میومدن مثلاً ما حالا یه مدتی الهیه زندگی میکردیم خب اینا همه پولدار بودن ما من تنها کسی بودم که تو کل اونج واقعاً کار میکردم همشون پول بابا حالا بده خدا بیشتر بهشون ولی خب خیلیاشونم بالاخره با نظام ارتباط داشتن ن پول اونا پول داشتن پولدار بودن یه کلمه حرف میزدی یارو میرفت به ام و کلاس هفت میآورد مال باباش بود میگفته تو یه قصه اینم نمیتونی خودت بدی ولی همیشه واسه من سؤال بود که تو چطوری میتونی با بوی کلاس ۷ بری توی مثلاً خیابون پهلوی بالا پایین کنی در حالی که این مثلاً این همه گدا هست و بدبخت و نمیدونم چاله چوله و نمیدونم اون یکی دخترا رو انقوش بیرون بوده دارن کتکش میزنن نمیدونم اون یکیو جلوشو گرفتن چهجوری شما میتونی مثلاً بری واسه خودت شیشرم بدی بالا نمیونمس بذاری کیف کنی این واسه من همیشه مشکل بود هیچوقتم نتونستم با این کنار بیام نه فقط توی ایرانش دبی همین بود واسه من همه اینا ایرانیا میرفتن برج و اینا میگفتم بابا اینا دارن اینا همه رو میخورن پدر همه رو دارن درمیارن این همه کارگرو اینجا نگه داشتن هیچ چیز این فر نیست اینا مثلاً مثل شرکتهای ساختمانسازی اروپایی یا آمریکایی نیستن حقوق افرادو ب بدن پاسپورتاش شونو میدزدن و آدشون میکنن اینجوری کار کنن این برج میره بالا واو نداره مصرم این کارو کردن اهرام ساختن اینجوری حالا شما رفتی یه دونه مثلاً برج ساختی چیز عجیبی نیست خیلیا به اینور چیزا به این زرق و برقا واکنشون میدادن جمهوری اسلامی پر بود از اینا یه کسی که ۴۷ ساله در این زمینه این زرق و برقاها رو بهش نشون دادن بارها سعی کردن خاموشش کنن با تهدید با پول شاهزاده رضا پهلویه و همش پشت کرده ده وایستده رو کنار مردم مردمم خواستنش دیگه اینه الانم به خاطر همینه من انعکاسم حرفای مردمم دارم اینا رو انعکاس میدم و واسه همین شاید بهتره راه خودمو فقط برم همینجوری تا وقتی تأیید مردمو دارم نشاندهنده اینه که موفقم خیلی سپاسگزارم از همه که یه لایو دیگهرو با من بودید ساعت ۱۲ و ربع صبح هست و وقت واشنگتن دی سی به عشق بچههای ایران این لایوم پر کردیم. میدونید من کامنتمو میخونم همیشه کامنتم بازه. یکی از دلایلی که این برنامه انقدر پیشرفت کرده شمایید که کامنت میذارید چه اونایی که تعریف میکنن، تشکر میکنن، چه اونایی که انتقاد میکنن و انتقادا چقدر انتقادای قشنگ، چقدر مؤدبانه، چقدر خوب من یاد میگیرم یکی از دلایل اینکه این برنامه پیشرفت کرده همین انتقادات شماست که تونسته برنامه منو بهتر کنه. چار تا چیزم از شما من یاد بگیرم سپاسگزارم از همتون دم همتون گرم تا لایو دیگر فردا صبح به وقت واشنگتن دی سی فردا ظهر به وقت واشنگتن دی سی پاینده ایران جاوی Wi.