info@capitolreport.org
ویدیو

نقش بریتانیا و قطر در جلوگیری از آزادی ایران

📋خلاصه

در این ویدیو، من به بررسی نقش بریتانیا و قطر در جلوگیری از آزادی ایران پرداختم. به نظر من، جمهوری اسلامی تنها بخشی کوچک از یک پازل بزرگ‌تر است که آمریکا و دیگر کشورها با آن درگیرند. بریتانیا و قطر به دلیل منافع اقتصادی و سیاسی خود، نمی‌خواهند جمهوری اسلامی سقوط کند و از این رو، موانعی برای آزادی و پیشرفت ایران ایجاد کرده‌اند. بریتانیا تاریخی طولانی در استعمار و بهره‌برداری از منابع ایران داشته و همچنان به دنبال حفظ نفوذ خود است. این کشور با آوردن خمینی به ایران و حمایت از رژیم جمهوری اسلامی، منافع خود را تأمین کرده است. از سویی دیگر، قطر با سرمایه‌گذاری‌های کلان در آمریکا و سایر کشورها، به دنبال تثبیت موقعیت خود است و از رژیم کنونی ایران به عنوان یک متحد منطقه‌ای بهره‌برداری می‌کند. در این میان، ترامپ به عنوان یک شخصیت میهن‌پرست و مخالف گلوبالیسم جهانی، در تلاش است تا نظم نوینی را ایجاد کند که شامل سرنگونی جمهوری اسلامی نیز می‌شود. ترامپ و حامیانش معتقدند که سقوط جمهوری اسلامی کلید حل بسیاری از مشکلات جهانی، از جمله مبارزه با افراط‌گرایی اسلامی و تثبیت ثبات در خاورمیانه است. من همچنین تأکید کردم که ایران یک کشور مهم و تأثیرگذار در منطقه و جهان است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. اگر ایران آزاد شود، می‌تواند به یک متحد قدرتمند برای آمریکا تبدیل شود و به ثبات و امنیت در منطقه کمک کند. بنابراین، کشورهای غربی و به ویژه آمریکا، باید در تلاش باشند تا ایران را به جامعه جهانی بازگردانند و جلوی نفوذ کشورهایی مثل بریتانیا و قطر را بگیرند. در نهایت، به اهمیت نقش مردم ایران و اپوزیسیون داخلی اشاره کردم و تأکید کردم که سرنوشت ایران در دستان خود ایرانیان است و نباید به امید نیروها و افراد خارجی نشست. این ویدیو فرصتی است تا به تحلیل این مسائل بپردازم و دیدگاه خود را با شما به اشتراک بگذارم.

📝متن کامل

دست خامنه‌ای مقا خامنه‌ایه. دست قالیبافه دست ذوالقدره دست سپاهه کنترل دست کیه؟ چرا ترامپ این جنگش با جمهوری اسلامی به تفاهم و توافق ختم نخواهد شد؟ چرا ترامپ دشمن خونی جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود؟ چرا جمهوری اسلامی یه بخش کوچیکی از یه پازل بزرگ‌تریه که آمریکاییا دارن باهاش می‌جنگن و بخش‌های دیگه پازل چین؟ کی اینا رو میگه بهتون؟ کی این پش پشت پرده رو نشون میده؟ چقدر از این تحلیل‌های آبکی که در مورد تفاهم داره انجام میشه تاریخ مصرفش به اندازه شیر ارگانیکی که شما شب بذاری توی یخچال فردا و دریزی دور و بعد چقدر مردم ایران می‌تونن اعتماد کنن به دانالد ترامپ ایرانیایی که داخل کشورن من صحبت ایرانیاهای خارج از کشور نمی‌کنم ایرانیای اروپا باز نزدیک‌ترن ایرانیان ساکت آمریکا رو چرا من به ایرانیان عزیزی که مقیم داخل هستن در داخل ایران زندگی می‌کنن هی اینا از من می‌پرسن اپوزیسیون در خارج می آقا به اپوزیسیون در خارج اصلاً اهمیت ندید شمایی که تصمیم‌گیرنده‌اید یه شاهزادهست که ایشون شاهزاده رضا پهلوی یه نفره یه شاهزادهست سابق خانوادگیش تحصیرش خلبان بودنش اینکه آدمیه که بدون رسوایی اخلاقیه شخصیت انسانه ان با شخصیتی انسانی که شما نگاه می‌کنی میگه اوکی من اینو قبول دارم رهبر من باشه ایشون استثناست استثنا و فقط به دلیل سابقه خانوادگیش بیشتر مردم بهش نگاه می‌کنن اگه رضا پهلوی رضا پهلوی نبود فامیلیش یه چیز دیگری بود اونم مردم ایران بهش توجه نمی‌کردن سابقه ایشون ایشون متفاوته اپ ایشون بعد ایشونم اپوزیسیون نیست ایشون یک یادگاری از تاریخ ایرانه که ربطی به جمهوری اسلامی نداره و خراب نشده هنوز دلیلشم که مردم دوسش دارن در ایران اینه ایرانیان ساکت آمریکا چرا الگوی خوبی نخواهند بود برای ایرانیان عزیز داخل کشور چرا باید ایرانیان داخل کشور خودشون سرنوشت خودشونو در دست بگیرن به امید اپوزیسیون نشینن به امید آدم خارج نشینن در خود ایران باید این درست بشه چرا چرا راجع به اینا حرف می‌زنیم؟ لایو قبلی سؤای زیادی به وجود اومد در مورد این تحلیلای که پروفسور ژیانگ داشته و ۱۲۵ هزار سربازی که میگه سال ۲۰۲۷ در ایران پیاده خواهند شد خیلیا به من زنگ زدن خیلیا به من زنگ زدن بعضیا به من گفتن واقعاً تو به اینا که میگی اعتقاد داری گفتن ببین اعتقاد من مهم نیست من دارم میگم به شما که این آدمی که مغز متفکر و بوغ حزب کمونیسته داره اینا رو بلند بلند میگه شما توی برنامه دیگه اینا رو می‌شنوی در برنامه‌های فارسی که بیان بهت بگن مهمم نیست که ایشون چی میگه مهم اینه که این بوغ حزب کمونیسته در چین وقتی شیانگ میگه سال ۲۵ ۰۰۰ سرباز آمریکایی در سال ۲۰۲۷ در ایران پیاده میشن یعنی اینکه چینیا به این فکر کردن حالا چه درسته چه غلطه اینا همشون چه ربطی به هم داره بشینید عقب چشت صبح فکر کنم وقت ایران ساعت ۱۲ و نیم صبح به وقت واشنگتن دی واقعاً به عشق بچه‌ها ایران میام این کارو می‌کنم و این ساعت می‌شینم حرف می‌زنم. ی ساعت فکر نکنم کس دیگه لایو بده بهخاطر اینکه میاد اول خبرا ۸ صبح شما میشه منتی هم ندارم ۸ صبح شما میشه می‌خوام بیام اول خبرا که شما دیگه به مزخرفات دیگه گوش نکنید چون میاید ساعت ۳ و۴ بعد از ظهر مزخرف اینو شنیدید از تلویزیون کوفت شنیدید از رادیو درد شنیدید اینا خستهتون کرده بعد تازه میاید اصلاً داغون توی لایو و جمع کردنتون سخته صبح میام ۸ صبح ۷ صبح به وقت تهران میام سرخط خبر بچه‌های ایران قرار بگیرم چون اهمیت برای من کپیتال ریپورت بچه‌های داخل ایرانن اونا امید باید داشته باشن امید بیخود بیخودی نه باید بدونن توی واشنگتن چه خبره باید بفهمن باید درک کنن وقتی درک می‌کنن خودشون جلوتر از منن اونا دقیقاً تا آخر خطو می‌خونن بچه‌هایی که میان این لایوو نگاه می‌کنن در ایران با من در ارتباطن یک ویدیو ویدیوهایی بعضی وقتا خودشون میرن می‌سازن انقدر قویه یا یه تحلیلایی روی تحلیل من ارائه میدن اصلاً لول می‌زنن یعنی من خودم تعلی می‌خونم میگم بابا باریکلا آفرین ولی تنها چیزی که ندارن اینه که انقدر نویز وجود داره در جاهای مختلف که اینا گیج میشن واسه همین ما اومدیم ۷ صبح ۸ صبح وقت تهران بشینید گوش کنید بعدشم راجع به آخرین هواپیماهایی که نیروی دریایی آمریکا الان در حال امتحان کردنشه و در جنگ علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده صداشو درنیاده ساکت بوده فعلاً ولی الان ما یواش یواش داریم می‌شنویم که چه چیزایی اینا امتحان کردن و چه هواپیماهایی چه تکنولوژی‌هایی این چه بخش مهمی از داستانه که آمریکا اینا رو بتونه اینجا تست کنه و واسه چی داره تست می‌کنه چقدر خودشو داره آماده می‌کنه برای جنگ بین چین و تایوان اینم بشینید گوش کنید چه کشورایی مخالفن که ایران آزاد بشه و چرا شما باید یه قدم بذاری عقب به چشم ایرانی نگاه نکنی به چشم یه آدمی نگاه کنی که بی‌طرفه الان شما در اروپا یه بازاری داری که در حال پیر شدنه پیرتر و پیرتر میشه مصرفش داره میاد پایین در کشورهای عربی یه بازاری داره که اسماً کشورهای عربین ولی واقعاً بازار پاکستان و هند و نپال و اندونزی و اینا ی که میان اونجا کار می‌کنن این کشوری عربی چیکارن اسرائیل تولید بالاست ولی ۸ میلیون جمعیت بیشتر نداره ترکیه جمعیت خوبه پولم دارن ولی نگاهشون خیلی اسلامی و اتومن امپایر و ما یه دوست خانمی داشتیم یه دفعه باهاش رفته بودیم استانبول این بلند بود اینا میومدن نزدیک میشدن می‌فهمدی این این امریکاییه سریع این مسجد بوگند پا می‌زنه توش اسم چیه ایاصوفیست یا بلو ماسک هرچی چی میومدن این مسجد مال مسجد نیست می‌دونی یه کلیسا بوده مسلمونا گرفتن تغییر کاربریش دادن طبق معبود مسلمونا اومدن دزدیدن مال یکی دیگه رو خودشون نمی‌تونن چار تا آجر برن بزنن رو هم باید برن کلیسا یکی دیگه رو بگیرن مصادره کننیشو بذارن مجلس چون حتی توانایی ساختن یه مسجدم ندارن اینا هی میومدن به این خانم آمریکایی بلند چونستان آمریکایی هی می‌گفتن اینجا مال با سلموناست دیگه هیچوقت به مسیحیا نمی‌رسه هی همین‌جوریه این حس و حالا رو شما تو ایران نداری ایران یه جمعیتی داره حد بودن ۹۰ ۹۵ میلیون بسته به اینکه کدوم آقا رو بخونی جوونه بازار بزرگیه محصول می‌خوان تشنن گشنن محصول می‌خوان ایده می‌خوان کار می‌خوان دست نزده بهش هیچ‌کسی بازار دست نخورده است دست کی قراره بیفته اروپاییا مدت طولانی دستشون بود بعد از اینکه آمریکا از اونجا رفت فرا فرانسه و بریتانیای و اینا تا اومدن تا تونستن خوردن تا اونجایی که اجازه می‌داد جمهوری اسلامی بهشون خوردن د تایی با همدیگه قطر وارد شد از طرف بریتانیا و فرانسه اونا هم شروع کردن خوردن به همراه بریتانیا و فرانسه قطرسر جمهوری اسلامی رو حالا بعضیا میگن کلاه گذاشت بعضیا میگن زیرکی باهاشون توافق کرد بعضی از فرمانده‌های سپاه تمام میدان‌های مشترک گازی رو و نفتی رو یه کاری کرد که قطر بخوره. جمهوری اسلامی تکنولوژی نداره که آخوند آخوند شعور نداره بخواد تکنولوژی داشت سپاه غلط کرده که بخواد چیزی بسازه غیر از اینکه بخواد خراب کنه توانایی چیزی نداره ساختنش سپاه غلط کرده اگه ادعا کرده که می‌تونه آفشور چیزی بسازه کی باید بسازه؟ شرکت‌های آمریکایی نمیان توتال میره بخش قطری رو می‌گیره شما اگه ویدیوهایی که در اون خلیج فارس هست اون تیکه‌ای که سمت ایرانیه دارن برداشت می‌کنن ۲ تا دونه آفشور پلتفرم زدن اونم مال زمان قاجاره فکر کنم مال زمان نادرشاهه اونور دقیقاً می‌بینید آفچور اونور مال قطر چقدر مدرن و بزرگ اینا رو کی زدن فرانسه و بریتانیا فرانسه و بریتانیا فرانسه خمینی رو فرستاد ایران همه می‌دونن بریتانیاهم همه می‌دونن مدت بسیار طولانیست که در حال استعمار ایرانه بریتانیا با آمریکا سر ایران مدت‌ها دعوا داشته بعد از کودتای ۲۸ مرداد آمریکاییا گرفتن بریتانیاییا رو زدن عقب بریتانیاییا سر این هیچ وقت فراموش نکردن چرا بریتانیا روی ایران گیره بعضیا میگن این همه ابرقدرت کشورهای مختلفو داره کلونی داره درسته ایران اهمیتش برای بریتانیا از همه کلونی‌های دیگهش بیشتره ایران هیچوقت کلونی بریتانیا نبود ولی از کلونی بیشتر براش نفت داشت اگر شما تاریخ بریتانیا رو بخونید و ایران یه شرکتی اینا ثبت کردن به اسم انگلوپرژن ا کامپنی که این انگلوپرژن او کامپنی ۹۰ نفت ایرانو پودشو می‌ذاشت تو جیبش ۱۰م پرت می‌کرد جلو ایران اگه ۱۰ بود از زمان قاجار تا زمان تقریباً محمدرضا شاه تا وسط‌های محمدرضا شاه اینا ۶۰ سال نفت ایران و ۹۰شنجی بهشون ۱۰ خوردن شما اگه تاریخ بریتانیا رو بخونید تقریباً نصف بیشتر ثروتشون از همین انگلوپرژن اویل کامپانی اومد که بعد تبدیل شد به شل شل کامپنی که بریتانیایی شد بعدم شد رویالal.شل ۴۰ با هلندیا قاطی شد و هنوز یکی از شرکت‌های بزرگ نفتیه. وقتی کودتای ۲۸ مرداد اتفاق افتاد کودتای ۲۸ مرداد آمریکاییا ایران رو نجات دادن از دست بریتانیاییا و از دست کمونیستا و از دست اسلامیستا از دست مصدقچیاه جبهه ملی خائن از دست آیتالله کاشانی از دست اون موقع بریتانیایی که می‌خواست بخوره تمام منابع نفتی ایران ۶۰ سال دیگه و اومد شرکت‌های نفتی آمریکایی آورد قرارداد منصفانه نوشتن خیلی با ایران ۵۰ منصفانه و حتی نیروی آموزش دادن نیروی ایرانی رو بریتانیا سر این شاکی شد بریتانیا از زمانی که نفت ایران رو از دست میده قدرت استعمارشو از ایران از دست میده بعد از جنگ جهانی دوم بعد از همین کودتای ۲۸ مرداد ۱۹۵۲ بدبخت میشه از لحاظ مالی یعنی شما اگه تاریخ بریتانیا رو بخونید از اون موقع به بعد نون ندارن بخورن دیگه واقعاً دچار رکود میشن تورم میشه چون کارشون دزدی و راه آ راهزنی بود بریتانیا اینا هیچ‌وقت از یادشون نرفت هیچ‌وقت بریتانیاییا یادشون نرفت که آمریکا ایرانو آزاد کرد از دست بریتانیاییا کشید بیرون بریتانیاییا فراموش نکردن که آمریکاییا کمک کردن که مصر کنترل کانال سوئز رو در دست بگیره بهخاطر اینکه اون یه آبراهی بود که آبراه ملی اونا بود و تا اون موقع دست بریتانیاییا بود حتی کنترلش چه کسی میده چه کشی میاد چقدر اینا عوارض می‌گیرن دست بریتانیا بود فراموش نکردن ملاها رو آوردن بریتانیاییا در ایران شما نگاه کن از تاریخ اول جمهوری اسلامی اولاً ملاهایی که در جمهوری اسلامی میرن اینا مریض میشن اینا کجا میرن درمان میشن در تهران نمیشن در دبی نمیشن اینا همه میرن لندن چرا میرن لندن چرا جای دیگه نمیرن این همه بیمارستان خوب دیگه در دنیاست همشون میرن لندن چون ون تمام توصیه تمام فایل پروندهشون اونجا توی این انگ این انگلیستان بعد شما نگاه کن به افرادی که الان تو جمهوری اسلامی مثلاً تحصیل کرده خارجن و در رده‌های بالای مدیریتی قرار دارن مثل حسن روحانی اتفاقاً امشب ما داشتیم راجع به این با یک وکیل بین‌المللیم و صحبت می‌کردم که بوردینگ اسکول در انگلیس تحصیل کرده چقدر بحثش گرمی بود و طول کشید شانس آوردم تونستم زود بیام به لایوه برسم م ایشون داشت راجع به همین توضیح می‌داد حسن روحانی کجا درس خونده اسکاتلند اسمن در کجا در دور در دور درهم درهم کجاست در اسکاتلند در دورم جاییه که امآی س دفترشه دفتر ضد اطلاعات بریتانیا بعد این آقایی که رفته اونجا دکتراشو گرفته در اسکاتلند در دورن دو کلمه انگلیسی بلده صحبت کنه خیر خیر ولی مدکو گرفته بهش دادن چون چون ون زیر بلیت اوناست. قالیباف کجا درس خونده؟ بریتانیا دوره حتی دوره یه دوره خلبانی تو ایرلندم دیده دوره خلبانی می‌بینی تو ایرلند در حالی که س فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی چرا بریتانیا تا همین امروزم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توی لیست تروریستی خودش قرار نمیده؟ دلیلش بریتانیاست. جنگ دانالد ترامپ با چپ جهانی با گلوبالیسم جهانی از خیلی وقت پیشتر از اینکه بخواد حتی ریاست جمهوری بخواد شرکت کنه شروع شد چون آقای ترامپ یه آدم پیتریوته یه آدمیه که واقعاً عاشق آمریکاست واضحه واقعاً عاشق آمریکاست و از اینکه این کشورای دیگه میومدن از آمریکا سواستفاده می‌کردند حالا چه اسماً متحد بودن چه نبودن ایشون شاکی بود از دهه ۸۰ داد ایشون راجع به علیه جمهوری اسلامی حرف می‌زد اون موقع علیه تجارت با ژاپن حرف می‌زد بعد علیه تجارت با اروپا بعد علیه تجارت با اتحادیه اروپا بعد علیه تجارت با چین و یکی یکی اینا رو میومد برملا می‌کرد که کدوم یکی از این کشورا دارن از آمریکا سواستفاده می‌کنن آقای تام شاید شما ندونید مادر خودش ریشهش اسکاتلندیست ایشون با افتخار راجع به اون ریشه اسکاتلندیش حرف می‌زن زنه اسکاتلندیا تقریباً ۱۰۰ ساله کمتر از ۱۰۰ ساله که با انگلیسیا کلی درگیری داشتن و بالاخره عضو امپراتوری بریتانیا شدن اصلاً یکی از بخش‌های امپراتوری بریتانیا که باعث شد که بریتانیا بشن امپراتوری اسکاتلنده اسکاتلند مدت‌هاست می‌خواد مستقل شه آقای ترامپ اینو گذاشته زیر خرخره گلوبالیستای بریتانیا داره بهشون میگه اگر دست از سر ایران ورنددارید اگر حاضر نشید مدیریت خاورمیانه رو آمریکا من وزن سیاسیو می‌ندازم پشت استقلال اسکاتلند اسکاتلند از شما میشه میشه کشوره دیگه ۱۰۰ سال این اتفاق نیفتاده بدبخت میشید دیگه بریتانیا تبدیل میشه به انگلستان اسکاتلند جداشه ایرلند جدا میشه ایرلند جداشه ولز جدا میشه ولز جداشه بقیهشم جدا میشن برمی‌گردید به همون سیستمی که مال ۱۰۰۰ سال پیش بود و الان دلیل اینکه شما میدید نخست‌وزیر بریتانیا استعفا میده ناگهان به قول آمریکا یا اوف د بلو یهویی دلیلش اینه دلیلش دانالد ترامپه دلیلش فشاری که روی چپ جهانی وجود داره گلوبالیسم وجود داره رژیم جمهوری اسلامی وجود داره اینا همه به هم ربط دارن با هم تو یک محورن قطر کشوریه که الان انقدر پول ریخته تو همین آمریکا تو دانشگاه‌های اینجا امشب در نیویورک شاید شما باورتون نشه انتخابات مقدماتی آمریکا رو شما احتمالاً دنبال نکنید. یه شهردار داره نیویورک به اسم زورن ممدانی. شیعه ۱۲ امامیه مادر هندیه. پدر نمی‌دونم اصلاً کجایه اصلاً پدر داره یا نه. مدت طولانی اینا در کلونی هندی‌ها در اوگاندا زندگی کردند. الان آوردنش امریکا نه سابقه اینکه بخواد کار کنه در جاییو داره نه سابقه مدیریتی داره. هیچی. پول قطر حمایت گلوبالیستا و چاپاش ایشون شد شهردار نیویورک مشاورش کیه حنیف یزدی حنیف یزدی کیه نوه ابراهیم یزدی اولین وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی یکی از دروغگوترین و پس فطرت‌ترین و خائن‌ترین آدمایی که در تاریخ ایران وجود داره ابراهیم یزدیه خوشبختانه رژیم جمهوری اسلامی حقشو گذاشت کف دستش بعد از یه مدتی چون جاسوسم بود جاسوس چند جانبه بود گذاشتنش تو خونه خودش گفتن توسرس می‌مونی تکون از جاشم نخور تا اون موقع که سقط شد ولی نوش اینجا شده معاون ممدانی امشب زوراً ممدانی با پول قطر پول عربستان فشار گلوبالیستا در انتخابات مقدماتی نیویورک کاندیداهای خودشو آورد د تا از نماینده‌های مجلس دموکراتها ها رو که مدت‌ها نماینده مجلس بودن ۳۰ تا نیویورکو داشتن در انتخابات میاندوره‌ای از همون اول تو مقدماتی انداختشون بیرون الان عوضش ۲ تا نماینده اومدن یکیشون بلند بلند میاد میگه من قلبم با مردم غزهست از صبح تا شب یکی دیگهشونم یه خانمی که اسمش اصلاً یه اسمی داره اصلاً اسمشو نمیشه تلفظ کرد شیوالیه شوویه هرچی هست اون اصلاً میگه میگه هر کسی که مهاجر باشه اخراج کردنش غیرقانونیه. اینا بخشی از چپ بزرگن که جمهوری اسلامی بخش کوچیکشونه. شکست دادن این چپا، شکست دادن یه سری گروه‌هایی که می‌خوان بیان فابریک همه جوامع مختلفی که توش دارن زندگی می‌کننو عوض کنن. الان شما اگه بری نیویورک من یک زمانی عاشق نیویورک بودم. شاید بیشترین شهری که من تو عمرم سفر کردم در عمرم نیویورکه یه ۴ ساعت با ماشین سوار میشی میدی نهایت یه هواپیما بخوای بگیری ۴۵ دقیقه ۵۰ دقیقهست نیویورک منه فوق‌العاده برادوی تئاتراش موزیکش مردمش دختراش چی من به شما بگم همه چیش عالی همه چیش یه جای دیگه‌ای تو دنیا عاشق نیویورک بودم از زمانی که ممدانی میاد عقمقم می‌گیره پامو نمی‌تونم من بذارم تو نیویورک شما میری تو منهتن از همون اول بوی کاری میاد دارن پاکستانی حرف می‌زنن هندی حرف می‌زنن دسته راه میفته صدای اذان داره میاد این نیویورکه والا اصلاً من یعنی حاضر نیستم تا آخر عمرم پامو بزنم تو همچین محیطی و این فقط در مورد نیویارکم نبودا در مورد تهرانشم همین بود در مورد تهرانشم همین بود به خاطر اینکه مثلاً خیلی از دوستای ما بودن خیلی پولدار بودن بنز داشتن مثلاً چون بو داشتن پرشه داشتن معذراتی داشتن من مثلاً تو خیابونا ترامپ بالا پایین می‌ک چی گفتی فلانی تو چه‌جوری می‌تونی تو این کثافت تو این چاله چوله این همه گدا جمهوری اسلامی داره یکیو می‌زنه یکیو دارن می‌کنن تو ماشین یکیو دارن می‌برن چون مثلاً مشروب خورد چهجوری می‌تونی بشینی مزراتی برونی فکر کنی مثلاً خیلی خفنی چه محیطیه توش زندگی می‌کنی این داستان یه داستان جهانیه جمهوری اسلامی یک پازل کوچکشه چرا دموکرات مخالف اینن که آقای ترامپ جمهوری اسلامیو شکست بده. چرا الان به محض اینکه اسم این تفاهم‌نامه اومده بیرون کسایی مثل انتونی بلینکن وزیر خارجه سابق بایدن که تا همین موقع خفه شده بودن تا همین چند روز پیش اومدن و الان میگن عالیه و یک آدمای دزدی مثل نماینده کالیفرنیا روخانه اومده ازش حمایت می‌کنه. چرا اینا ازش حمایت می‌کنن؟ چون گلوبالیسم جهانی خواهان اینه که کل دنیا رو برده بکنه. از این ایده که شما ایمیگرنتی استفاده بکنید جنگ و بدبختی در کشورهایی به وجود بیاره که آدمایی که دو کلمه سواد دارن و توانایی دارن اون کشورا رو ترک کنن پاشن بیان توی کشورای دیگه مجبور شن با یک پنجم یک/ ششم حقوق افرادی که تو اون کشور سیتی زنن کار کنن ما اینجا داریم دیگه من الان ۲۰ ساله تو این کشور اومدم به عنوان پناهنده هم وارد شدم از روز اول کارت جا پرمیت داشتم حقوقم به اندازه آمریکایی بود. هر جا کار می‌کردم. زبونم واسه همین درازه تو این کشور واسه همین می‌تونم حرف بزنم چون حق و حقوقمو بهم دادن از روز اول می‌تونستم از حقم دفاع کنم ولی یه ایمیگرنت دیگه‌ای که اینا برمی‌دارن با هزار بدبختی میارنش میگن شما الان اگه پاتو از این شهر بذاری بیرون دولت ترامپ می‌گیرت پس اینجا بمون. خب اینا مجبورن با پول بسیارک کار کنن. اصلاً واسه همینه که اینا رو برداشتن آوردن. آوردن که ازشون سواستفاده بکنن و این سواستفاده تموم نمیشه. الان میگن نزدیک دولت ترامپ میگه نزدیک ۲۰۰ هزار بچه زیر ۱۰ سال از این خانواده‌هایی که خانواده‌های مهاجرن به زور اینا رو آوردن اینا گم شدن در آمریکا نه پدر داشتن نه مادر به زور اینا رو آوردن بعضی از این بچه‌ها رو قاچاق کردن آوردن به ظاهر یه نفر دیگه گفتن من باباشونم یکی دیگه گفته من ننهشونم هم اومدن تو آمریکا این دو تا زدن به چار بچه مونده دموکراتها آیا واسشون مهمه زورنمدانی واسشون مهمه خیر برای این بودجه می‌گیرن. ۱۰ برابرشو می‌گیرن. هیچیهم خرج اینا نمی‌کنن. بریتانیا صف اول کشورایی که نمی‌خواد جمهوری اسلامی سقوط کنه. قطر صفح اول کشورایی که نمی‌خواد جمهوری اسلامی سقوط بکنه. یک یه سری آدمایی مثل زرن ممدانی، بخش چپ‌گرای حزب دموکرات که اینا زندگیشون گره خورده به این پولایی که داره از جاهای مختلف میاد. به این پولایی که مفت یامفت داره از پروژه‌های دولتی میاد گره خورده اونا نمی‌خوان جمهوری اسلامی بره بنابراین دوستای عزیزی که در ایران هستید اونایی که خارج هستید و نگران ایرانید این داستان فقط مستقیم داستان ایران و آمریکا نیست این یه داستانیه که ایران اولاً ایران عزیز همیشه یک کشور قدرتمند و تأث تأثیرگذار و مهم بوده در تاریخ جهان همیشه بوده ایران یه کشور پریفری نیست یه کشور حاشیه نیست یه کشور جونیور نیست یه کشور سینیوره تو منطقه خودش بوده به خاطر مردمشه به خاطر فرهنگشه به خاطر قدرت دانششه به خاطر توانایی‌هایی که جووناش دارن بازار بسیار بزرگیه ایرانیا دست به جیون حاضر به خرج کردنن مثل روسا کنس نیستن مثل ترکا عوضی نیستن مثل کشوهای عربی نیستن پولشونو فقط بریزن همین‌جوری ریخت و پاچ کنن سرمایه‌گذاری‌هایی باهوش می‌کنن ایران یه کشوریه که برای غرب مهم‌ترینه برای غربی که می‌خواد داره برمی‌گرده پاندولش از چپ‌گرای مطلق آروم آروم داره میره به سمت راستگرایی بعضیا میگن چپگرایی چیه؟ راستگرایی چیه؟ راستگرایی یعنی شما دنبال چیزای واقعی باشی در زندگیت. واقعی مثلاً خونواده بخوای، مثلاً خونه بخوای، مثلاً شغل بخوای، امنیت بخوای، اینا چیزای واقعیه. چپ‌گرایی چیه؟ شما دنبال یه سری ایده‌های من درآوردی چی؟ حقوق بشر نمی‌دونم ترنسجندرها قوانینی که مربوط میشه به قوانین اقلیمی شما شرکت نزن کارخونه نزن چون اینجا درختا ممکنه ناراحت شن اینا من درآوردیه اینا چپ‌گراهان این دوره به پایان رسید پاندول چپگراها تا اونجایی که می‌تونست رفت به اون سمت چپ دانالد ترامپ اومده که برش گردونه ترامپ یک فاز نیست ترامپ اومده که نظم نوین جهانی به وجود بیاره و میاره و این نظم تا ۵۰ سال دیگه خواهد بود. این نظم نظمیه که ما امروز به وجود میاد میره تا ۲۰۷۵ ۸۰ ادامه پیدا خواهد کرد و دانالد ترامپ سرسلسلهشه. دانالد ترامپ کسیه که روی موج اولیهش سوار شده. خیلی از این ایده‌هایی هم که ایشون دارن ایده‌های خودشون نیست. ایده‌های که مال ماگاست. ایده‌هاییه که مدت‌ها در آمریکا افرادش فکر کردن آقای ترامپ ایدهش اینه من قدرت خواهم داشت ۵۰ بهعلاوه یک باید رأی بیارم شد ۵۰ بعلاوه ی پور و قدرت یک فرد پور آی قدرت جمع این دو نفر باید این دو تا باید به هم جوین بشن ماگا مردم ایران پور می دون دانالد ترامپ پور و وقتی اینا با هم یکی شدن دیگه هیچکس نمی‌تونه می‌تونه ای رو بریکآپ کنه. چپ می‌تونه بکچه خودشو بره بالا. زورن ممدانیو بیاره کرسارمرو بیاره امیر قطرو بیاره یه روز موشلیو بیاره یه روز قالیبافو بیاره هیچ‌کدوم از اینا آدمایی نیستن که تأثیرگذار باشن چون دورهشون به پایان رسیده و دوره جمهوری اسلامی به پایان رسیده نه واسه اینکه ما امید واحی داریم برای اینکه اگر غرب نتونه ایران رو کانورت کنه اگر آمریکا الان موفق نشه زبونم لال موفق نشه که ایران رو کانورت کنه و برگردونه تو جامعه جهانی آمریکا تمام منافعشو از دست خواهد داد در کل منطقه حتی در اروپا باید برگردن تو همین حوزه قاره آمریکا بمونن ایران کلید حل مشکلات قفقازه ایران کلید حل مشکلات خاورمیانه است ایران کلید حل مشکلات اروپاست از لحاظ اینکه بخوان تولیدات داشته باشن یا بخوان مراودات تجاری داشته باشن ایران کلید حل مهم‌تر از همست ش کلید حل ایستادن جلوی اسلام سیاسی و ترکیه که قراره به زودی تبدیل به امپراتوری عثمانی بشه ایران کلید حل همه ایناست بنابراین واسه چش و ابروی من و شما و بهخاطر اینکه ایشون ۲ تا کلمه حرف زده حالا الان واسه مردم ایران مثلاً می‌خواد تر خورد کنه نکنه این کارا رو نمی‌کنه ترامپ این کارو می‌کنه چون بدون این کلید نمی‌تونه خیلی قفلای دیگه رو باز کنه باید بکنه باید انجام بده وگرنه آمریکا باید کامل جمع کنه از اون منطقه بیاد بیرون کامل بده دست بقیه دست چین و ژاپن و هر کی اونا بیان بزن تو سر کول همدیگه اینه دلیلش خیلی از آدما هستن خیلی از کشورا هستن که نمی‌خوان جمهوری اسلامی سقوط کنه نمی‌خوان ایران آزاد شه ترکیه یکیشه قطر یکیشه یه زمانی می‌گفتن امارات ولی امارات الان تغییر فاز داره میده عربستان سعودی خوشحال نخواهد شد به شما بگم ایران آزاد با جمهوری اسلامی مشکل دارن ولی ایران آزاد باعث میشه اصلاً کسی عربستان سعودی محل نذاره تموم میشه پاکستان خوشحال نخواهد شد افغانستان خوشحال نخواهد شد شاید یه کشورایی مثل ازبکستان و تاجیکستان و آذربایجان و اینا حال کنن شاید اونم شاید عراق خوشحال نخواهد شد بریتانیا بدبخت خواهد شد بریتانیا همینم کهست باید برگردن برن به راهزنی باید برن به دزدی دریایی دوباره بپردازن تا بتونن پول ول درآوردارن فرانسه بعضش خراب خواهد شد اسپانیا همین‌طور این کشورا همه نمی‌خوان نمی‌خوان ببینن در ایران یک ایران آزاد دموکراتیک قوی قدرتمند متحد آمریکا وجود داره چون اینا بدبخت میشن ایران اگه آزاد بشه مردم ایران آزاد بشن شاهزاده برگرده در ایران کی دیگه در ایران تر خورد خورد خواهد کرد واسه کشورهای عربی کی تره خورد خواهد کرد واسه حماس و حزب‌الله حتی واسه کشوری اروپایی ی کی تا وقتی شما بهترین متحد دنیا آمریکا رو پشتت داری دیگه اصلاً اهمیت نداره اینا کجان اینا هیچ‌کدومشون از این داستان خوشحال نخواهند شد بنابراین اون چیزی که ما می‌شنویم خلاصهش کنم ما چیزی که من دارم می‌شنوم از اون جناهی که پشت دانالد ترامپ ایستادن پول میدن بهش حمایتش می‌کنن حمایت سیاسیش می‌کنن ارتشین بچه‌هاشون میرن تو جبهه تو آمریکا اینجا می‌جنگن به خاطر ترامپ نه به خاطر ترامپ به خاطر آمریکا می‌جنگن چون ترامپ شده نمونه اون کسی که قراره آمریکا رو نجات بده اون افراد دارن به من میگن سقوط جمهوری اسلامی حتمیه سقوط جمهوری اسلامی حتمیه چون کلید اینه که بخوان بریتانیا رو باز کنن اروپا رو باز کنن جلوی اسلام‌گرایی افراطی رو بگیرن جلوی هزار یک مشکلات دیگه‌ای در دنیا رو بگیرن ایران اگر به منجلاب فرو بره که ۴۷ ساله رفته دنیا رو به خودش می‌کشه به منجلاب ایران یه کشوری نیست نیوزیلند نیست که هر اتفاقی توش بیفته شما بگی به درک یه جزیره نیست افتاده باشه کنج دنیا اتفاق همون بریتانیا نیست که یه جزیره‌ای باشه در حاشیه اروپا پریفری نیست ایران در مرکزه ایران وقتی فاسد میشه منطقه فاسد میشه دنیا به فساد کشیده میشه این داستان باید حل بشه و حل خواهد شد و بخش عمده‌ایش الان داریم می‌بینیم اتفاق میفته قطریا روشونو دارن کم می‌کنن بریتانیا داره خفه میشه کرسرمهمر رفته هرچند که میگن اندی دورهم داره داره میاد شهردار منچستر که اونم دست کمی از کرسارمر نداره ولی آروم آروم یک شانسی داره به وجود میاد برای نایج فاراژ اینا هر کاری که تونستن کردن در اروپا که جلوی راستگرایی افراطیو بگیرن چون نمی‌خوان داستان ملی‌گراییو دوباره در اروپا زنده کنن. ملی‌گرایی یعنی تموم شدن اتحادیه اروپا. اینا نمی‌خوان این اتفاق بیفته ولی الان زیر فشار ترامپن. بخشی که توی اروپا اون اتفاقاتی که تو اروپا داره اتفاق میفته سرنوشتش ربط داره به ایران داستان ایران و آمریکا فقط داستان ایران و آمریکا نیست هر کسی که بخواد به شما بگه این د تا فقط رابطه‌شون در همین حده کوتهبینه نمی‌تونه بیشترو ببینه در این زمینه نمی‌تونه بفهمه که بودن شاهزاده اهمیتش برای آمریکاییا خیلی بیشتر از اینه که ایشون فقط قراره بیاد بشه شاه ایران. ایشون در نهایت خودش و خانواده‌ش یک سپری خواهند بود در مقابل اسلام‌گرایی افراطی نمونه‌ای خواهند بود از خاورمیانه‌ای که غرب دوسته نه غرب ستیز و آمریکاییا به این احتیاج دارن چون هیچ‌کس دیگه‌ای تو اون منطقه وجود نداره. کیو مثلاً شما می‌خوای بگیری به عنوان یک رهبری که در منطقه خاورمیان غرب دوسته؟ محمد بن سلمان و اون دشتاشش اردوغان که دو کلمه انگلیسی نمی‌تونه صحبت کنه طالبان کی آصف منیر پاکستان کیه که می‌خواید شما بذارید به عنوان کسی که نمونه باشه محمدرضا شاه پهلوی بود نمونه بود ۳۷ سالم تونست اونجا رو نگه داره بهترین دوست آمریکاییاهم بود همینو می‌خوان آمریکاییا آمریکاییا اینو می‌خوان می‌خوان ایران قوی باشه نه واسه اینکه میگم عاشقش شبروی ایرانن واسه اینکه ایران بهترین متحدشونه واسه اینکه عرابا تا تونستن دوشیدنشون بهشون دروغ گفتن اروپا یا همینطور همه بهشون دروغ گفتن ولی ایران و آمریکا متحدین بالفطرن به ذات با همدیگه خوبن شما یه ایرانیا و یه آمریکاییاو بذارید توی اتاق ۹۰ چیزایی که میگنو با همدیگه می‌فهمن ولی شما با فرانسویا اینجوری نخواهید واسه دماغشو یهجوری می‌گیره بالا که اصلاً انگار از شما خیلی بهتره یا عربه بریم این ویدیو رو من بهتون نشون بدم اهمیت چیه این تست جدیدیه که یه درون تانکره من قبلاً به شما نشون دادم این درون این درونی که شرکت بوینگ ساخته ایآی کنترلش می‌کنه در جنگ علیه جمهوری اسلامی استفاده شده این ایآی یعنی اول جزء اولین درون‌ها پهپا خودکار و اتوماتیکیه که ۲ تا کاربرد داره یک به عنوان تانکر هوایی هایی ازش استفاده می‌کنن. آمریکاییا چندین و چند سوختان هوایی دارن بهشون میگن پمپ بنزین هوایی کلاس کیسین حالا کیسی‌های مختلف ۱۳۳ ۱۳۸ ۱۳۵ گرونن خیلی گرونن و بعدم به خاطر اینکه خیلی بزرگن باید خیلی دور حرکت به محض اینکه بلند میشن هر راداری می‌بینتشون اونا رو بنابراین باید حداقل ۵۰۰ مایل دورتر از خاک دشمن پرواز کنن بچرخن اون دور اف۱۵ ۱۵ اف۱۶ اف ۳۵ اف ۲۲ میره تو خاک دشمن عملیات انجام میده ۵۰۰ مایل باید بکوبه بیاد بیرون اونجا سوختینی کنه دوباره ۵۰۰ مایل برگرده بره عملیات انجام بده این درون خلبان نداره استلت داره به اون بزرگی نیست می‌تونن در داخل خاک دشمن ازش استفاده کنن دیگه هواپیماهای امریکایی احتیاج نداره از داخل خاک دشمن بیاد بیرون برای سوخت‌گیری همونجا سوخت‌گیری می‌کنه همونجا به کارش ادامه میده بعد به عنوان وینگر می‌تونن ازش استفاده کنن. یعنی چی؟ یعنی شما خلبانی نشستی تو اف۱۶ می‌بینی ۵۰ تا دونه مثلاً هواپیمای دشمن داره میاد. این درانتو می‌تونی بفرستی مستقیم اونا درگیریش خود دری چون میگم خلبانی توش نیست. داغونم بشه شده به درک. یکی دیگه می‌سازن میره آسمان. این یه بخش مهمیه از امکانات و بهره‌وریاهایی که آمریکاییا از جنگ با جمهوری اسلامی می‌کنن. بله پیت هکستد میاد میگه ۸۰ میلیارد دلار خرج کردیم ولی به شما نمیگه چقدر تجربه به دست آوردیم چقدر سلاح امتحان کردیم که اصلاً یه جای دیگه نمی‌تونستیم امتحان کنیم اونا رو میره پشت درای بسته میگه و الان کنگره آمریکا مجوزا رو بهشون داده یک این تکنولوژیا رو اینا دارن الان اینجا امتحان می‌کنن آیا دست برمی‌داره ارتش آمریکا از همچین موقعیتی که بخواد بعد از ۲۰ سال افسرای ارتشو که این همه اینا اینا رو آموزش می‌بینه. سالی ۸۰۰ ۹۰۰ میلیارد دلار خرجشون می‌کنه. اینا جایی ندارن برن بجنگن. کدوم کشوری پیدا میشه انقدر احمق باشه که جلوی قدرت نظامی آمریکا بایسته؟ غیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. بنابراین از این فرصت استفاده باید کرد. این شاید تا ۲۰ سال دیگه هم هیچ احمق دیگه‌ای پیدا نشه جلوی اینا بایسته و چیزی نمونده از سپاه پاسداران. فرمانده‌هاشو ترکوندن. موشکیشو ترکوندن. تمام سایت‌های لانچرشو ترکوندن. بخش عمده‌ایشو از بین بردن چی دارن اینا الان چیزی ندارن این آخراشم باید امتحان کنن تست کنن به ارتش آمریکا امکان اینو بدن که بتونه برای آینده برای فردای آمریکا تجربه کسب کنه خیلی سپاسگزارم از همه دوستایی که ۸ صبح وقت تهران اومده بودن این لایو بچه‌هایی که بچه‌های امریکا هستن اروپاییا که احتمالاً خوابن هنوز فردا باز می‌گردیم به حضور شما عرض شود که راجع به آخرین اخبار در مورد تفاهم‌نامه صحبت می‌کنیم. جزئیات بیشتری که داره میاد بیرون حتماً بازم ممنونم از اینکه یک لایو دیگه با من بودید تا لایو بعدی جاوید شاه پاینده ایران و بدرود